Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fijne Feestdagen en een Knallend 2018!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Iedereen prettige feestdagen en een veilig uiteinde gewenst!

    Comment


      #47
      ZO ook namens mij aan iedereen hele fijne feestdagen! Maak er gezellige dagen van en tel lekker af naar de dag der dagen! Hou ook een beetje de mensen om je heen in de gaten en zorg dat dat er geen gekke dingen gebeuren....laat deze jaarwisseling een mooi feest worden!

      Geniet ervan allemaal!

      Comment


        #48
        Allemaal een hele fijne feestdagen en een gelukkig knallend nieuw jaar!

        Comment


          #49
          Sinds dit jaar voor het eerst ook deelgenomen aan het forum i.p.v. alleen maar lezen. Het is mij goed bevallen!

          Ik wil iedereen alvast bedanken en fijne feestdagen toewensen! En natuurlijk een knallend oud op nieuw!
          alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

          Comment


            #50
            Allemaal fijne feestdagen en een knallend Nieuwjaar!

            Comment


              #51
              Fijne dagen allemaal, stook ze ����

              Comment


                #52
                Fijne feestdagen alvast en een gezond, liefdevol 2018 en heel veel kruit snuiven!!!

                Comment


                  #53
                  Ook namens mij allen een fijne kerst gewenst, en een veilige jaarwisseling
                  En dat ik nog lang jullie morraalriddertje mag zijn.

                  Comment


                    #54
                    Ga aankomende woensdag richting tenerife voor de kerstdagen dus bij deze wens iedereen fijne feestdagen

                    Comment


                      #55
                      Jullie ook hele fijne kerstdagen en een gezellige knallende jaarwisseling

                      Comment


                        #56
                        Iedereen een fijne kerst toegewenst en daarna op naar een fantastisch mooi en veilig oud en nieuw met geweldig mooi vuurwerk!

                        Comment


                          #57
                          Fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2018 voor iedereen.

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Merry X Mas.jpg
Vertoningen:1
Grootte:208,8 KB
ID:	1564506
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #58
                            Omdat ik natuurlijk niet achter kan blijven, ook namens ons een gezellige kerst en een knallend nieuwjaar gewenst. Maak er een leuke week van en geniet van ieder moment
                            [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                            Comment


                              #59
                              Het jaar is weer voorbij gevlogen, het hele jaar door weer veel vuurwerk(shows) gezien. Nu nadert het einde van het jaar alweer. Ontzettend veel op VWC gezeten dit jaar. Veel gelezen en gepost.

                              Hierbij wil ik iedereen van VWC fijne feestdagen en een knallend Oud & Nieuw wensen. Bedankt voor de gezelligheid, de info en alle video's. VWC ook bedankt voor al die prijsvragen, geweldig!

                              Voorzichtig met Oudjaar en geniet ervan!

                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                #60
                                Ondanks dat ik hier pas recent als lid zichtbaar rond zwerf ben ik in alle tijd dat ik hier kijk en lees al best aardig wat wijzer geworden,de helpende hand is hier ruim voorhanden als ik of iemand anders iets niet weten of meer informatie willen en dat is erg tof
                                En dus nu voor mij voor het 1st,wil ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een goed en gezond 2018 toewensen
                                Dat we nog maar lang zo van deze hobby mogen blijven genieten

                                Comment

                                Working...
                                X