Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25 VWC-Kerstkaarten zoeken een adres [verzonden!]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ook een mailtje gestuurd

    Comment


      #32
      Altijd leuk een mooie kerstkaart. Mail is verstuurd.

      Comment


        #33
        Ook meegedaan! Er is altijd plek op de wand voor een vwc kaartje! Dat wordt loten!
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #34
          De kaart is ver weg de mooiste tot nu toe, en dat zegt wat, want Jaco maakt altijd geweldige kaarten.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Erg toffe actie! ik gun 'm aan de vaste groep van het forum en stuur geen mailtje, maar wel toffe actie!
            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

            Comment


              #36
              Leuke reacties, we hebben in totaal exact 50 volledige inzendingen gekregen, dat zou inhouden dat de helft maar een kaartje kan krijgen. Maar niet getreurd, 25 zijn voorzien van een adreslabel en de andere 25 worden morgen door Fuif.nl direct aan de anderen verzonden!

              We zijn wel volledig afhankelijk van PostNL natuurlijk, alles is voldoende gefrankeerd en naar het opgegeven adres verstuurd, daar ligt het in ieder geval niet aan!

              Veel plezier met jullie kaart!

              Comment


                #37
                Verdomd, kom er net te laat achter! Laten jullie nog wel even weten hoe het kaartje eruit ziet? Ben erg benieuwd.

                Comment


                  #38
                  Ben erg benieuwd naar de kaart! Krijgt een mooi plekje
                  https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                  Comment


                    #39
                    Te laat helaas maar ik vond een hele leuk idee!!!������

                    Comment


                      #40
                      Gaaf man! Ben benieuwd hoe die eruitziet!!

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                        Leuke reacties, we hebben in totaal exact 50 volledige inzendingen gekregen, dat zou inhouden dat de helft maar een kaartje kan krijgen. Maar niet getreurd, 25 zijn voorzien van een adreslabel en de andere 25 worden morgen door Fuif.nl direct aan de anderen verzonden!

                        We zijn wel volledig afhankelijk van PostNL natuurlijk, alles is voldoende gefrankeerd en naar het opgegeven adres verstuurd, daar ligt het in ieder geval niet aan!

                        Veel plezier met jullie kaart!
                        Supercool! Alvast bedankt, we houden de deurmat in de gaten!

                        Comment


                          #42
                          Kans van 1 op 2, dat is best groot. Leuk, ben benieuwd. De hond houdt de deurmat voor me in de gaten ;-)

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                            Kans van 1 op 2, dat is best groot. Leuk, ben benieuwd. De hond houdt de deurmat voor me in de gaten ;-)
                            Iedereen die meegedaan heeft krijgt een kaart! Check de post van Mattenfreak. Iniedergeval super leuk VWC, kijk uit naar de kaart.
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              #44
                              De eerste die 'm vind MOET een foto posten!

                              Comment


                                #45
                                Super..ben benieuwd..mocht ik de eerst zijn zal ik hem natuurlijk posten en hij zal natuurlijk een leuk plekje in me huis krijgen.

                                Comment

                                Working...
                                X