Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Makkelie Vijfhuizen 23 december 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
    hierbij voor de mensen die komen alvast de lijst,
    na afloop is er ook nog een finale
    De winkel is ook open en er is koffie voor liefhebbers

    [ATTACH=CONFIG]35946[/ATTACH]

    misschien tot zaterdag.
    Mooie lijst Marco, met daar op veel producten die ik live wilde bewonderen.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #17
      Amazing sky is een pijlenpakket toch ? Zie je niet vaak dat die op een demo geschoten worden.
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
        Amazing sky is een pijlenpakket toch ? Zie je niet vaak dat die op een demo geschoten worden.

        Verzamelplaats voor artikelen welke niet meer te verkrijgen zijn van China Red


        Een cake.

        Comment


          #19
          Benieuwd naar oa die V-master!
          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            #20
            Ook vanavond voor het eerst aanwezig bij deze demo. Tof dat er alleen maar China Red en tevens ook productie van de nieuwe artikelen wordt geschoten. Ik kijk er naar uit en ben met name benieuwd naar de V-Master, Magic in the Air en Imagination.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Aanwezig, ook ik ben reuze benieuwd naar de V-master aangezien ik hem al op de gok besteld had, ben benieuwd of ik een goeie gok genomen hebt.

              Comment


                #22
                Ik heb helaas de demo niet af kunnen kijken omdat m'n vriendin een stukje brandend huls in haar oog kreeg (tot tweemaal toe)en als gevolg meteen weg wilde. Was ook weleen beetje ongelukkig met de wind en de plaatsing van de toeschouwers. Vroeg me daardoor in de auto wel af of er niet vanuit de importeurs standaard vuurwerk brillen moeten worden uitgedeeld om 't gebruik hiervan te stimuleren.
                Wat we wel gezien hebben zag er goed uit en gaf meteen nog meer energie voor volgende week!

                Comment


                  #23
                  Dat is heel vervelend man! Ik heb er zelf geen last van ondervonden om dat ik op een grotere afstand van het schietveld stond. Maar het kwam net ongelukkig uit inderdaad, daar valt helaas weinig rekening mee te houden. Hopelijk ondervindt jouw vriendin er weinig last van de komende tijd.

                  Comment


                    #24
                    Ja joh komt goed! Ze was al moe van de laatste weekjes werken voor de kerst, dat werkt ook niet echt mee haha. En wij snappen ook natuurlijk dat de fam. Makkelie hun best doet en hier niets aan kan doen en wij hopen juist op wat meer bekendheid voor de goede producten die zij uitleveren.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door janoesj Bekijk bericht
                      Ik heb helaas de demo niet af kunnen kijken omdat m'n vriendin een stukje brandend huls in haar oog kreeg (tot tweemaal toe)en als gevolg meteen weg wilde. Was ook weleen beetje ongelukkig met de wind en de plaatsing van de toeschouwers. Vroeg me daardoor in de auto wel af of er niet vanuit de importeurs standaard vuurwerk brillen moeten worden uitgedeeld om 't gebruik hiervan te stimuleren.
                      Wat we wel gezien hebben zag er goed uit en gaf meteen nog meer energie voor volgende week!
                      Dit komt helaas dus wel vaker voor bij demos en ik snap niet zo goed waarom ze er niets mee doen. Ik heb ook altijd een of 2 vuurwerkbrillen in mijn cameratas voor zulke dagen. Er waait altijd wel wat gruis richting mijn hoofd. En de kans dat een stop tegen je kop aan vliegt is ook groter.


                      Maar goed, ik opende het topic om mijn playlist te plaatsen met alle producten: https://www.youtube.com/watch?v=fryj...ULbN-Pj0qCJhzT

                      Comment


                        #26
                        Topic van de winkel is dicht om de een of andere reden. Toch even mijn mening over de winkel. Kleine bestelling in vijfhuizen opgehaald. Erg leuke winkel, hapje en een drankje, leuk personeel en vlot geholpen.

                        Comment


                          #27
                          Dit jaar weer een demo?

                          Comment

                          Working...
                          X