Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Lopik 16-12-2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Demo] Lopik 16-12-2017

    Demo Lopik 123 Vuurwerk


    VUURWERK DEMO: 16 december 2017
    Terrein open 19.00 uur. Aanvang 19.30 uur, kom op tijd in verband met toenemende drukte en parkeren op enige afstand van ons bedrijf!
    Locatie bij ons bedrijf aan de Lopikerweg oost 66, 3411 JH Lopik, route klik hier
    Wie: Pyromax
    Deze avond showen we een selectie van ons assortiment. 0.a. Lesli, Vuurwerktotaal, Wolff

    Schietlijst: De definitieve schietlijst volgt zo spoedig mogelijk!

    Goedkoper Vuurwerk .

    #2
    De artikelen die bij de demo geschoten gaan worden:

    Comment


      #3
      Leuke schietlijst! Ik ben hier waarschijnlijk wel aanwezig.

      Comment


        #4
        Ik heb een leuke demo gezien met een hoop toppers en een rammend finale.
        Toppers vond ik : Freakshow, Stars over Vienna, White red rebel, Cruelty, Feuerblitz, Color change, CC 2.0, Capital, 1,2 Spinnerz to colorz, Zena Dark palm en de Partyraiser.

        Hyperlite en Massive vond ik magertjes.

        Bedankt !
        Knaap!

        Comment


          #5



          En de producten
          Laatst aangepast door hutter; 16 December 2017, 22:13.
          VEILIGHEID EERST

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
            Ik heb een leuke demo gezien met een hoop toppers en een rammend finale.
            Toppers vond ik : Freakshow, Stars over Vienna, White red rebel, Cruelty, Feuerblitz, Color change, CC 2.0, Capital, 1,2 Spinnerz to colorz, Zena Dark palm en de Partyraiser.

            Hyperlite en Massive vond ik magertjes.

            Bedankt !
            Dit waren zeker de toppers vanavond. Vind zelf de Red and Purple peony ook een hele mooie bak. Niet super vol maar wel extreem mooie kleuren.

            De finale was weer lekker, bedankt voor de film hutter. Ik dacht dat het na de fluiters al klaar was maar er kwamen nog een paar toetjes achteraan.

            Comment


              #7
              Zoals elk jaar, weer een mooie demo gezien. De warme chocomel en stroopwafel was ook erg lekker

              Topper van de avond vond ik Partyraiser, echt een top bak!

              Comment


                #8
                Wat is Mad Twister van Wolff ook een dikke bak zeg, begint op ongeveer 40 seconden in de finale! Iemand een idee wat die andere cakes zijn in hetzelfde beeld? (Die cakes met alleen maar rotating bees (ofzo) met groen en rood hart. Ligt op het puntje van mijn tong, maar kom er ff niet op)

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                  Wat is Mad Twister van Wolff ook een dikke bak zeg, begint op ongeveer 40 seconden in de finale! Iemand een idee wat die andere cakes zijn in hetzelfde beeld? (Die cakes met alleen maar rotating bees (ofzo) met groen en rood hart. Ligt op het puntje van mijn tong, maar kom er ff niet op)
                  Die is van Zena, ik weet ook even de naam niet. Maar dat is zeker een topper!

                  Comment


                    #10
                    1.0" spinning flowers

                    Comment


                      #11
                      Dit is altijd een leuke en gezellige demo waar ik eigenlijk jaarlijks wel naar toe ga. Er wordt ook zelfs voor gratis warme chocolade melk en een grote warme stroopwafel geregeld, helemaal top dus! De finale is ook altijd een lekker showtje. In het verleden werd er nog met concussions gewerkt, dit jaar helaas niet. Ook is de demo sinds vorig jaar een aantal meter verder waardoor je het wat minder beleefd en je het wat minder op film kan krijgen. Dit zal wel natuurlijk met de veiligheidsregels te maken hebben.

                      Achja, ieder geval een super showtje met singleshots en op het laatst lekker rammen! Ook waren er veel dikke toppers in terug te vinden zoals de Cadeau 3 en dikke toppers van zena zoals de Purple and Red peony. Ik ben benieuwd welke cake die met die gruwelijke fluiters is op het laatst! Die werden vorig jaar ook gebruikt. En het is niet de cadeau 3 met de fluiters, het zijn andere cakes die erbij worden gezet.

                      Hier mijn filmpje!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Dit is altijd een leuke en gezellige demo waar ik eigenlijk jaarlijks wel naar toe ga. Er wordt ook zelfs voor gratis warme chocolade melk en een grote warme stroopwafel geregeld, helemaal top dus! De finale is ook altijd een lekker showtje. In het verleden werd er nog met concussions gewerkt, dit jaar helaas niet. Ook is de demo sinds vorig jaar een aantal meter verder waardoor je het wat minder beleefd en je het wat minder op film kan krijgen. Dit zal wel natuurlijk met de veiligheidsregels te maken hebben.

                        Achja, ieder geval een super showtje met singleshots en op het laatst lekker rammen! Ook waren er veel dikke toppers in terug te vinden zoals de Cadeau 3 en dikke toppers van zena zoals de Purple and Red peony. Ik ben benieuwd welke cake die met die gruwelijke fluiters is op het laatst! Die werden vorig jaar ook gebruikt. En het is niet de cadeau 3 met de fluiters, het zijn andere cakes die erbij worden gezet.

                        Hier mijn filmpje!
                        De concussions hebben nu niet zoveel zin meer omdat er een nu een kas tussen het publiek en het vuurwerk staat.
                        In de finale zijn geen cadeau's 3 geschoten. je zag hier bergje raw whistler met een zooitje silver salutes erbij.
                        Zelf vonden wij de return of de phoenix samen met de hyperblitz een erg toffe combinatie.

                        Comment


                          #13
                          Aah okee, het leek erg op de cadeau 3! De Silver Salute merkte ik wel op, ieder geval de gene die daarna nog door bleven rammen.

                          De combinatie van de Return of the Pheonix en de Hyperblitz vond ik ook erg goed! Het zijn beide zeer herkenbare artikelen. De Raw Whistler is nog best een goede fluitcake dan! De fluiters komen erg hoog zo. Verder een top showtje geschoten hoor! Zeer professioneel gedaan ook met de meerdere elementen.

                          Comment

                          Working...
                          X