Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 86 van 86
  1. #76
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Aangezien wij al enkele jaren om 00:00 uur niet meer bij ons thuis zijn doen we altijd stipt om 18:00 uur al een showtje weggeven. Dan verzamelen we met alle vrienden die savonds ook bij elkaar zijn en dan gaan een uur lang stoken, matten, cakes, salutecakes eigenlijk alles. Na dit uurtje gaat iedereen zich klaarmaken enz erna na naar de plek waar we gaan doorhouden. Ook dit jaar om 18:00 uur veel onbekende mensen die kwamen kijken en filmen Super! Al wilde ik graag mijn show laten zien aan mijn buurt om 00:00 uur. Meer vuurwerk dan ooit gehad! ondanks het wisselende weer een super oud en nieuw gehad! op naar de volgende!

  2. Deze gebruiker waardeert PSVfanatics_geleen voor het bericht:


  3. #77
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
    2 jaar eerder hetzelfde meegemaakt bij de buren nog wel. Ja er zat schade op de motorkap, kleine roestputjes oftewel steenslag.

    Ik had een paar pijlen afgestoken 2 meter van haar auto af en dat moest het veroorzaakt hebben. Heb haar gewoon naar de garage verwezen. Mocht het geen steenslag maar vuurwerkschade zijn mocht ze mij altijd aanspreken maar dat kon bijna niet....

    Nooit meer iets daarvan vernomen....

    PS Let wel op met crackling producten. Heb een fontein vlakbij mijn raam afgestoken en dit heeft plekjes veroorzaakt die je niet meer weg krijgt uit het raam. Toch wel aggressief spul!
    Ik heb een aantal crackling bakken geschoten maar die klapte niet extreem laag. Was er vergeten bij te vertellen dat afstand kruispunt / stook locatie naar haar auto minimaal 25 meter is. Nu hebben de Evo en Pangu bakken wel grote boeketten maar lijkt mij toch echt stug dat neerdwarrelende resten zover komen

  4. #78
    VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2012
    Berichten
    650
    Thanks
    245
    1.062 waarderingen in 322 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    Kon ik eerder berichten dat we alleen maar positieve reacties uit de buurt hebben ontvangen hebben we vanuit het niets een klagende buurvrouw. Ze beweerd lakschade te hebben aan de auto en omdat wij zoveel hebben gestookt moest het wel door ons veroorzaakt zijn. De zijkant, bovenkant en achterkant van de auto moet volgens haar overgespoten worden, of ik even mijn polisnummer wil geven.

    Vanochtend voordat ik ging werken de auto even bekeken maar kan geen lakschade zien. Heb vandaag wel al contact gehad met de verzekeringsagent om te bekijken wat wijsheid is. Ik heb zoiets zolang ze niet kan bewijzen dat het door ons vuurwerk komt geef ik mijn polis nummer niet. Wat zouden jullie doen?
    Vorig jaar echt exact hetzelfde meegemaakt. Meneer uit de buurt had zogenaamd schade van MIJN vuurwerk boven op z'n auto. Hij dacht dat het wel van mij moest zijn omdat ik zo veel vuurwerk had. Kwam gewoon doodleuk bij mij aan de deur om geld te eisen. Hij beweerde zelfs ook nog dat het geen legaal vuurwerk kon zijn zo groots was het. Hij had er zogenaamd verstand van want hij beweerde dat hij wel eens theatervuurwerk verzorgt. Heb hem vriendelijk bedankt voor het compliment en verteld dat het toch echt uit Nederland kwam.
    Zijn 'schade' had echter nooit van mij kunnen zijn, gezien ik een paar tientallen meters van zijn auto vandaan vuurwerk had afgestoken en de wind stond precies de andere kant op. Wilde die niks van geloven.

    Inderdaad ook duidelijk gemaakt dat als ie echt schade had hij het maar met z'n verzekering moest regelen en met harde bewijzen moest komen dat ik het heb veroorzaakt. Uiteindelijk maar de deur in z'n gezicht dichtgegooid want viel niet mee te discussiëren. Later op de dag nog even langs zijn auto gelopen om te zien hoe total loss zijn auto er wel niet moest bijliggen gezien zijn verhaal. Hij had 'm geloof ik naar de wasstraat gebracht want zo'n glimmende auto zie je niet vaak. Van vuurwerkschade was niets te merken in ieder geval...

  5. Deze gebruiker waardeert MrXtremeFireworks voor het bericht:


  6. #79
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2007
    Berichten
    218
    Thanks
    14
    209 waarderingen in 62 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    Kon ik eerder berichten dat we alleen maar positieve reacties uit de buurt hebben ontvangen hebben we vanuit het niets een klagende buurvrouw. Ze beweerd lakschade te hebben aan de auto en omdat wij zoveel hebben gestookt moest het wel door ons veroorzaakt zijn. De zijkant, bovenkant en achterkant van de auto moet volgens haar overgespoten worden, of ik even mijn polisnummer wil geven.

    Vanochtend voordat ik ging werken de auto even bekeken maar kan geen lakschade zien. Heb vandaag wel al contact gehad met de verzekeringsagent om te bekijken wat wijsheid is. Ik heb zoiets zolang ze niet kan bewijzen dat het door ons vuurwerk komt geef ik mijn polis nummer niet. Wat zouden jullie doen?
    Ik zou zeker mijn polisnummer niet geven. Het lijkt me echt onmogelijk om te bewijzen dat de schade die er zit door (jouw) vuurwerk komt. Als je een beroep op iemands verzekering kan doen enkel op basis van vermoedens dan gaan we wel de verkeerde kant op.

  7. Deze gebruiker waardeert crowncollection voor het bericht:


  8. #80
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Volgens mij kan je dat niet eens verhalen op de verzekering van de afsteker, zeker niet wanneer het om legaal vuurwerk gaat dat in de toegestane uren is afgestoken. Geen verzekeraar die dat gaat uitbetalen.

    Overigens heb ik een jaar of 5 geleden mijn eigen auto simpelweg ondergedekt met wat dekens. Die had ik net nieuw, dus voor de zekerheid maar even wat preventie er om heen. Bij mijn oude auto heb ik ook een keer een deukje gehad door een vallende stok van een vuurpijl.

  9. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


  10. #81
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Ik heb na het gesprek afgelopen dinsdag ook helemaal niets meer van haar vernomen. Was vanochtend redelijk vroeg wakker, toen het licht begon te worden heb ik de auto in kwestie eens goed bekeken. Ik kan nog steeds geen enkele schade ontdekken die door vuurwerk veroorzaakt zou kunnen zijn.

  11. #82
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2007
    Berichten
    218
    Thanks
    14
    209 waarderingen in 62 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    Ik heb na het gesprek afgelopen dinsdag ook helemaal niets meer van haar vernomen. Was vanochtend redelijk vroeg wakker, toen het licht begon te worden heb ik de auto in kwestie eens goed bekeken. Ik kan nog steeds geen enkele schade ontdekken die door vuurwerk veroorzaakt zou kunnen zijn.
    Dan lijkt het me ook sterk dat zij met de auto naar de garage is gegaan om de schade te laten zien. Laat staan dat tegen haar is gezegd dat de halve auto overgespoten moet worden. Lachwekkend haha

  12. Deze 2 gebruikers waarderen crowncollection voor het bericht:


  13. #83
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    De buren vragen mij om thuis te blijven met oud en nieuw, vinden ze gezellig

    In de avond verzorg ik samen met 3 anderen het vuurwerk bij een zorginstelling. Dit heeft inmiddels aardig serieuze vormen aangenomen. Blijkbaar zo serieus dat mensen die komen kijken dus daadwerkelijk vragen welk bedrijf het vuurwerk verzorgt...
    Youtube: Fuse & Cues

  14. Deze 2 gebruikers waarderen vincmeister voor het bericht:


  15. #84
    VWC-Lid flyineddy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2010
    Berichten
    830
    Thanks
    11.915
    976 waarderingen in 360 posts
    De buren op de hoek vragen nu al steevast of ik tijdens de jaarwisseling weer zoveel mooi vuurwerk heb.

    Dit jaar, na 0:00 uur, was ik net bezig om weer een volgende cake klaar te zetten, komt het over-buurjongetje naar mij toe: "Meneer, ik vind dat u erg mooie potten heeft". Toverde toch wel weer een glimlach op mijn gezicht.

    Eddy.
    Waar rook is, is vuurwerk.

  16. Deze 2 gebruikers waarderen flyineddy voor het bericht:


  17. #85
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Hier geen vragende buren, maar wel buren waar we vaak mee stoken. Die kwam de 28ste even melden dat zij dit jaar niet thuis zouden zijn met de jaarwisseling omdat hun huis een puinhoop is door de verbouwing. Kwam goed uit, want ik zou het ook niet thuis vieren. Hele straat was stil dus dit jaar. Schijnbaar wordt ik toch een soort van gemist als ik er niet ben.

    Op onze alternatieve locatie (schoonouders) vooral buurjongens die meekeken en wilde weten waar ik mijn vuurwerk vandaan had omdat het zo mooi was. Schattig. Maar ondanks dat het legaal is, ga ik het je niet vertellen want dan heb ik een boze moeder achter me aan omdat kindlief ook het halve land door wil voor vuurwerk. Ouders zijn soms een beetje raar
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  18. Deze 2 gebruikers waarderen kamikaze voor het bericht:


  19. #86
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Hier ook. Wordt door meerdere jongens in de buurt al de vuurwerkman genoemd. Woon in een zwarte kousen gemeente dus dat valt sneller op, natuurlijk. Daarom dit jaar(zondag) nauwelijks tot geen vuurwerk gezien tot 24:00. Om 18:00 wel allemaal even stiekem naar buiten kijken hoe wij traditiegetrouw los gaan.

    Toch is na twaalven altijd wel "gezellig" druk buiten. De meesten houden het na een uur dan wel weer voor gezien.

  20. Deze 2 gebruikers waarderen Pyro Is Art voor het bericht:


Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •