Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 86
  1. #46
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.234
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Kreeg gisteren weer een paar keer de vraag/opmerking dat ik vast illegaal spul aan het stoken was. Verontwaardigd als ik zei van niet, mooi om te zien dat mensen in de gaten krijgen dat NL vuurwerk dik in orde is.
    Haha heel herkenbaar.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #47
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Gisteren echt een top avond gehad. Was van te voren een beetje huiverig voor de reacties uit de straat / buurt. Woon in een best wel chique buurt dus blijft altijd afwachten.

    Na 12 uur stond zowat de hele buurt rondom het kruispunt en alleen maar positieve reacties en een mega enthousiast publiek. Na afloop luid applaus en mensen kwamen naar ons toe om ons te bedanken voor het gweldige vuurwerk. Met 2 mannen na afloop nog een praatje gemaakt, hun waren er heilig van overtuigd dat het allemaal zwaar illegaal spul was. Toen ik ze verzekerde dat het allemaal Nederlands consumenten vuurwerk was werd ik zelfs gevraagd of ik niet een show wilde verzorgen als hun een feestje hadden. Hoe vet is dat

  3. Deze 6 gebruikers waarderen MagicSjefke voor het bericht:


  4. #48
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Bij mij liep de straat ook uit naar waar ik met mn pa bezig waren. Op een gegeven moment komt er een oude man naar me toe, waarvan ik eerst dacht: o jee die gaat klagen. Maar hij kwam juist zeggen dat hij er erg van genoot met zijn vrouw vanuit de zolderkamer.

  5. Deze 3 gebruikers waarderen TCDD voor het bericht:


  6. #49
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Aan het door mij geregelde buurtvuurwerk alhier betaalden dit keer tien families mee. Om 0.30 uur afgelopen nacht meldden zich spontaan drie nieuwe families aan. Gaf een prettig gevoel.

  7. Deze 4 gebruikers waarderen Fegefeuer voor het bericht:


  8. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2013
    Berichten
    519
    Thanks
    0
    173 waarderingen in 105 posts
    gisteren kwam mijn buurman die net een goede drie weken naast me woont naar me toe en bedankte me voor het mooie vuurwerk van mij waar hij en zijn kinderen van hadden genoten , hij vertelde me ook dat zijn vrouw het nooit goed zou vinden om zelf vuurwerk te kopen en vroeg mij of ik de volgende keer ook wat uit zijn naam wou aanschaffen en stopte me 100 euro in mijn handen , kijk dat vind ik een prachtig gebaar , beter dan die andere azijnzeikers die wel veilig in huis staan te genieten van mijn vuurwerk

  9. Deze 11 gebruikers waarderen flogsway voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  10. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2015
    Locatie
    Dinteloord
    Berichten
    452
    Thanks
    107
    439 waarderingen in 112 posts
    veel mensen uit onze straat hebben naar onze vuurwerk gekeken. Altijd leuk om mensen te vermaken!

  11. #52
    VWC-Lid SQUEAK!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Locatie
    Stuck in the middle
    Berichten
    1.384
    Thanks
    1.839
    952 waarderingen in 549 posts
    Ik heb gisteren een spontane knuffel van een dronken omstander gehad omdat hij m'n vuurwerk zo mooi vond Verder alleen maar positieve reacties, mensen vonden het allemaal prachtig.
    Work is the curse of the drinking class

  12. Deze 4 gebruikers waarderen SQUEAK! voor het bericht:


  13. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 januari 2013
    Berichten
    120
    Thanks
    47
    77 waarderingen in 32 posts
    Ook hier louter positieve reacties gehad. Na afloop zitten we met de buren altijd bij elkaar en veel hebben aangegeven volgend jaar een kleine bijdrage van 25euro te doen. Toch snel 200 euro om er een nog iets grotere show van te maken

  14. Deze 2 gebruikers waarderen vipers voor het bericht:


  15. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Berichten
    171
    Thanks
    24
    49 waarderingen in 29 posts
    Hier blijven heel veel buren binnen, vandaag complimenten gehad voor het vuurwerk. In de straat achter mij zagen ze heel veel vuurwerk waardoor ze even een kijkje kwamen nemen. Pools vrouwtje wat het geweldig vond en heel veel.. Man van haar lekker met een biertje maar die vond het ook geweldig. Aan de straat tegenover kwamen er ook een paar mensen die ik nog nooit gezien had. Blijkbaar vonden ze het vanaf 18.00 geweldig.

  16. Deze gebruiker waardeert Voor.b voor het bericht:


  17. #55
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.234
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Hier was ook alles positief. Kwamen ook veel auto's langs die dan bleven staan en dan een tijdje later gaat het raampje open en dan denk je al meteen ojee. Maar het waren allemaal leuke reacties zoals: ik vind vuurwerk ook leuk dus blijf even kijken.

    Het wordt hier ook elk jaar drukker om 12 uur. Ze kijken zelfs nog van een paar straten veder op en komen dan nog even langs om te laten weten dat het heel mooi was.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze 2 gebruikers waarderen arviidd voor het bericht:


  19. #56
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
    Hier was ook alles positief. Kwamen ook veel auto's langs die dan bleven staan en dan een tijdje later gaat het raampje open en dan denk je al meteen ojee. Maar het waren allemaal leuke reacties zoals: ik vind vuurwerk ook leuk dus blijf even kijken.

    Het wordt hier ook elk jaar drukker om 12 uur. Ze kijken zelfs nog van een paar straten veder op en komen dan nog even langs om te laten weten dat het heel mooi was.
    Dit is zoooo herkenbaar, bij ons stonden op een gegeven moment zeker 50 man te kijken...ze kwamen uit alle kieren en gaten. Mooi is dat.

  20. Deze 2 gebruikers waarderen jakhal voor het bericht:


  21. #57
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    Gisteren echt een top avond gehad. Was van te voren een beetje huiverig voor de reacties uit de straat / buurt. Woon in een best wel chique buurt dus blijft altijd afwachten.

    Na 12 uur stond zowat de hele buurt rondom het kruispunt en alleen maar positieve reacties en een mega enthousiast publiek. Na afloop luid applaus en mensen kwamen naar ons toe om ons te bedanken voor het gweldige vuurwerk. Met 2 mannen na afloop nog een praatje gemaakt, hun waren er heilig van overtuigd dat het allemaal zwaar illegaal spul was. Toen ik ze verzekerde dat het allemaal Nederlands consumenten vuurwerk was werd ik zelfs gevraagd of ik niet een show wilde verzorgen als hun een feestje hadden. Hoe vet is dat
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joongeers16pyro Bekijk bericht
    veel mensen uit onze straat hebben naar onze vuurwerk gekeken. Altijd leuk om mensen te vermaken!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vipers Bekijk bericht
    Ook hier louter positieve reacties gehad. Na afloop zitten we met de buren altijd bij elkaar en veel hebben aangegeven volgend jaar een kleine bijdrage van 25euro te doen. Toch snel 200 euro om er een nog iets grotere show van te maken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voor.b Bekijk bericht
    Hier blijven heel veel buren binnen, vandaag complimenten gehad voor het vuurwerk. In de straat achter mij zagen ze heel veel vuurwerk waardoor ze even een kijkje kwamen nemen. Pools vrouwtje wat het geweldig vond en heel veel.. Man van haar lekker met een biertje maar die vond het ook geweldig. Aan de straat tegenover kwamen er ook een paar mensen die ik nog nooit gezien had. Blijkbaar vonden ze het vanaf 18.00 geweldig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
    Hier was ook alles positief. Kwamen ook veel auto's langs die dan bleven staan en dan een tijdje later gaat het raampje open en dan denk je al meteen ojee. Maar het waren allemaal leuke reacties zoals: ik vind vuurwerk ook leuk dus blijf even kijken.

    Het wordt hier ook elk jaar drukker om 12 uur. Ze kijken zelfs nog van een paar straten veder op en komen dan nog even langs om te laten weten dat het heel mooi was.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Dit is zoooo herkenbaar, bij ons stonden op een gegeven moment zeker 50 man te kijken...ze kwamen uit alle kieren en gaten. Mooi is dat.
    Goed beschouwd zijn dit allemaal centrale shows, maar dan op straat c.q. buurtniveau. Ik denk dat politici zich beter kunnen richten op het stimuleren van dit soort initiatieven, dan maar door blijven drammen over onhaalbare gemeentelijke shows.

  22. Deze 5 gebruikers waarderen Fegefeuer voor het bericht:


  23. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    "Dat was zeker niet allemaal legaal spul"

    Gewoon allemaal Cat f2 vuurwerk :P

  24. #59
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    afgelopen zomer stond ik nog bij de bushalte en daar liep ik nog een buurvrouw tegen het lijf
    die mij vroeg of ik al vuurwerk had .
    gister avond ben ik haar nog tegen gekomen en ze had net zoals alle andere buren er van genoten .
    Het zijn altijd weer de vaste mensen die ik tegen kom
    zij genieten ik geniet wat willen we nou nog meer .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  25. Deze 2 gebruikers waarderen magnolia voor het bericht:


  26. #60
    VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Berichten
    883
    Thanks
    220
    1.206 waarderingen in 396 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Goed beschouwd zijn dit allemaal centrale shows, maar dan op straat c.q. buurtniveau. Ik denk dat politici zich beter kunnen richten op het stimuleren van dit soort initiatieven, dan maar door blijven drammen over onhaalbare gemeentelijke shows.
    Met het verschil dat omstanders en toeschouwers in dit geval zelf verantwoordelijkheid dragen mocht er iets misgaan.

    Indien er als buurt iets georganiseerd wordt dient afhankelijk van de plaatselijke APV in de meeste gevallen een evenementenvergunningen aangevraagd te worden, dient de organisatie veiligheidsmaatregelen te nemen en is zij ook eindverantwoordelijk indien er iets mis gaat.

    Denk niet dat de gemiddelde VWC'er daar op zit te wachten.

  27. Deze 3 gebruikers waarderen Brainiac voor het bericht:


Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •