Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen van de buren/straat

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hehe, ik word gek van al die vragen. Schiet sinds vorig jaar geen show meer maar de mensen stonden vorig jaar rond die tijd gewoon weer op de plek waar het altijd was. Ook dit jaar al meerdere keren de vraag gehad ondertussen.

    Comment


      #32
      Geweldig buurtje heb je..bij mij geen klachten met oud en nieuw wel af en toe eem complimentjes maar ereburger ben ik helaas nog niet benoemd

      Comment


        #33
        Klinkt mischien raar ik sta ook wel bekend om iemand die mooi vuurwerk schiet.komend jaar samenwonen ergens in een nieuwr buurt dus daar maar een naam opbouwen 🤔

        Comment


          #34
          er wonen bij mij alleen maar Groen-Links anti vuurwerk knakkers , maar ze staan s´nachts wel allemaal binnen te kijken naar het vuurwerk dat ik afsteek , heb wel eens briefjes bij ze in de bus gegooid met het verzoek om mij kijk-en luistergeld te betalen maar die humor konden ze niet waarderen

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
            er wonen bij mij alleen maar Groen-Links anti vuurwerk knakkers , maar ze staan s´nachts wel allemaal binnen te kijken naar het vuurwerk dat ik afsteek , heb wel eens briefjes bij ze in de bus gegooid met het verzoek om mij kijk-en luistergeld te betalen maar die humor konden ze niet waarderen
            Mooi schijt aan hebben zulk volk. Wel een leuke actie trouwens dat laatstgenoemde. En vooral dat de klagers binnen enthousiast kijken is zeer herkenbaar ja, stiekem vinden ze het ook gewoon mooi maar ze moeten wat te zeiken hebben.

            Blijft altijd een spanningsveld, die klagers. Enerzijds gewoon lak aan hebben en anderzijds beďnvloed het de sfeer in je buurt toch als je zulk volk in de straat hebt.

            Comment


              #36
              het boeit me ook niet hoor , blijf gewoon me vuurwerk afsteken

              Comment


                #37
                Bij ons op het rijtje houd iedereen van vuurwerk. Ik steek meestal met de buren en daarvan de buren vuurwerk af. Om 00:00 komen meestal best wel veel mensen kijken naar onze siervuurwerk omdat er voor de rest best weinig word afgestoken in de straat. Alleen de overbuurman haat vuurwerk en heeft de politie gebeld vorig jaar. Ze reden alleen even voorbij en ze zwaaiden even haha. Ze kunnen ons natuurlijk niks maken met legaal vuurwerk en afsteken tussen 18:00 en 02:00 want dan mag het.

                Comment


                  #38
                  Even een andere vraag, waarschuwen jullie de buren vantevoren als jullie vuurwerk afsteken? Ik doe dit zelf altijd wel, ivm met kruidresten die uit de lucht vallen op auto's. Vorig jaar zei een van onze buren dat hij dat niet erg vond en die auto was de dag er na helemaal oranje van t kruid

                  Comment


                    #39
                    Hier haalt iedereen z'n auto uit zichzelf weg van het schietterrein

                    Comment


                      #40
                      als ik thuis ben waarschuw ik altijd even de buren wanneer ik begin ivm de huisdieren in de straat, veel buren halen hun dieren dan uit de woonkamer naar een iets rustigere plek en dan hebben ze er minder last van

                      Comment


                        #41
                        Gisteren was het weer raak in een Facebook groep van omwonenden in de buur hier. De vraag kwam weer voorbij of die ene jongen weer een show ging doen. Doe het ondertussen al 2 jaar niet meer. Wel grappig dat het zoveel indruk heeft gemaakt. Ook bij mensen die ik helemaal niet ken. Het bereik was dus wel heel groot.

                        Comment


                          #42
                          Mooi om te lezen dat veel freaks rekening houden met hun omgeving!! Complimenten..

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                            Gisteren was het weer raak in een Facebook groep van omwonenden in de buur hier. De vraag kwam weer voorbij of die ene jongen weer een show ging doen. Doe het ondertussen al 2 jaar niet meer. Wel grappig dat het zoveel indruk heeft gemaakt. Ook bij mensen die ik helemaal niet ken. Het bereik was dus wel heel groot.
                            Ken het. Puur eigenbelang zodat ze zelf geen geld uit hoeven geven aan vuurwerk

                            Comment


                              #44
                              Meisje verlegen "meneer ik vind dat u altijd heel mooi vuurwerk hebt" awww
                              Hele tijd met buurmeisje staan stoken, zij cat1 fonteintjes en grondbloemen, ik dikke fonteinen en vulkanen waar ze lyrisch enthousiast van werd haha. En ieder die langskomt vragen of ik om 00u weer van die dikke blokken heb. Zo gezellig hier met de jaarwisseling joh!

                              Comment


                                #45
                                Kreeg gisteren weer een paar keer de vraag/opmerking dat ik vast illegaal spul aan het stoken was. Verontwaardigd als ik zei van niet, mooi om te zien dat mensen in de gaten krijgen dat NL vuurwerk dik in orde is.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X