Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 21 van 21
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Lekkere positieve reacties lees ik weer.
    Het lijkt wel of we weer in de jaren 80 zijn.


    Je moet niet alles geloven wat je leest.
    Volgens mij een hele menselijke reactie op het feit dat er onzin over je passie wordt verspreid, toch?

  2. #17
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
    Vorige week kwam de Onderzoeksraad voor Veiligheid met het advies om knalvuurwerk en vuurpijlen te verbieden. Hier is veel steun voor, blijkt uit een peiling van EenVandaag onder ruim 32.000 mensen. Zeven op de tien (68%) ondervraagden zijn voor dit verbod. Een kwart (27%) vindt dit het geen goed idee.
    Een treurig en teleurstellend resultaat...
    Draagvlak voor vuurwerk _lijkt_ zo steeds kleiner te worden, ook al stemt het gros met het idee hiermee de zware illegale knallers tegen te gaan. Niet wetend dat dit allang verboden is.
    En heel de branche schittert weer eens in afwezigheid..
    Wanneer gaan zij nou eens een degelijk vergelijk tonen; Nederlands consu rotje versus nitraat, cobra, etc. Is het voor eens en altijd duidelijk..

  3. #18
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Nou die bonte plof kikker was weer aan het zeuren dat pijl en knal verbod niet ver genoeg gaat maar al voorstelde om van cat1 cat2 te maken zodat mensen het hele jaar niet meer kunnen stoken.er zijn teveel gewonden elk jaar ,zag cijfers van cbs dat er 1722 alcohol doden in 2012 waren gevallen alcohol verbod???
    Laatst gewijzigd door chappie; 8 december 2017 om 17:52

  4. #19
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    Ben zwaar tegen een verbod maar alcohol is eigenlijk een slecht voorbeeld want dat is al verboden tot 18 jaar. Ik gun iedereen onder de 18 jaar ook vuurwerk plezier. Geloof verder eens gehoord te hebben dat ze tegenwoordig eerst thuis of bij vrienden dronken zuipen en dan pas gaan stappen dus eigenlijk een goed voorbeeld om aan te geven dat een verbod niet gaat werken haha

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Lekkere positieve reacties lees ik weer.
    Het lijkt wel of we weer in de jaren 80 zijn.


    Je moet niet alles geloven wat je leest.
    Gek he, weinig positieve reacties.
    En met de jaren 80 vergelijken. Serieus? Er is wel het eea veranderd he de afgelopen 30-35 jaar.

  6. Deze gebruiker waardeert AtaiLo voor het bericht:


  7. #21
    VWC-Lid chupinazo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juli 2008
    Locatie
    Zonnig zuid NL
    Berichten
    791
    Thanks
    458
    350 waarderingen in 196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
    Ben zwaar tegen een verbod maar alcohol is eigenlijk een slecht voorbeeld want dat is al verboden tot 18 jaar. Ik gun iedereen onder de 18 jaar ook vuurwerk plezier. Geloof verder eens gehoord te hebben dat ze tegenwoordig eerst thuis of bij vrienden dronken zuipen en dan pas gaan stappen dus eigenlijk een goed voorbeeld om aan te geven dat een verbod niet gaat werken haha
    Zo'n slecht voorbeeld toch niet,..
    Iemand van 18+ die met teveel alcohol achter het stuur een dodelijke aanrijding veroorzaakt van een onschuldige voetganger/fietser/andere automobilist. Gebeurt ook al te vaak ieder jaar.
    Voor de rest heb je natuurlijk gelijk; een verbod zal niet werken, en zelfs averechts werken met een flinke ruk naar illegaal ben ik bang.
    Ik blijf roepen om een betere handhaving ipv nutteloos verbod.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •