Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE] VuurwerkBestel.nl gaat los! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De 29e ook langsgeweest voor de gewonnen prijs. Snel geholpen en met een paar mooie cakes in de kofferbak (2x wicked whistle, anarchy, pryzm en een freakshow) tevreden weer huiswaarts gegaan

    Comment


      Gisterenavond rond 18:00 mijn gewonnen GangsterBox opgehaald, was heel rustig stond zo weer buiten.
      Heel even snel bij de outlet gekeken, maar me kunnen bedwingen niks bij te kopen.
      Ik ga zeker kijken of ik hier volgend jaar wat mooie producten ga kopen.

      Comment


        Fijne foto's heren, bedankt voor het delen. Ontzettend veel plezier ermee allemaal.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Sinpyro Bekijk bericht
          ik kan mijn gewonnen prijs niet meer op komen halen door omstandigheden :( SUPER JAMMER DIT. :( echt zuur maar ach... ik kan mijn prijs toevallig niet bewaren he? :(
          Eventueel vrienden die in de regio wonen?

          Gewoon bellen zoals Mattenfreak al zij
          Keep it legal!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
            Eventueel vrienden die in de regio wonen?

            Gewoon bellen zoals Mattenfreak al zij
            Beiden bedankt voor de tips, ik heb contact opgenomen en ze gaan wat voor mij regelen!
            Mag mijn prijs volgend jaar ophalen wss, echt super! Hier zal ik volgend jaar gelijk ook wat bestellen
            Back from the dead!

            Comment


              dit jaar geen winacties bij vuurwerkbestel ??

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                dit jaar geen winacties bij vuurwerkbestel ??
                Enkel via de ledenpas bij de winkel zelf, als je lid bent, krijg je vast bericht daarover, maar niet op VWC inderdaad, helaas.

                Comment


                  Wel super leuk dat ze een kerst kaart hebben gestuurd dit jaar! Gisteren ontvangen!
                  Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                  Comment


                    Kerstkaart was leuk inderdaad. Iedereen krijgt nu dezelfde korting via de ledenpas, hiermee spaar je punten en kan je het jaar erop met die punten wat vuurwerk scoren tijdens de verkoopdagen. Helaas is het niet bekend wat je er voor kan krijgen, wat het plantechnisch lastig maakt (zal vermoedelijk wel vuurwerk uit de Volt! collecties zijn, aangezien het de Volt! store betreft. Ben benieuwd!

                    Daarnaast krijg je met de ledenpas in de losse verkoop 20% korting..

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
                      Wel super leuk dat ze een kerst kaart hebben gestuurd dit jaar! Gisteren ontvangen!
                      Ik kreeg er 2 beetje overkill maar zeer attent!
                      Ik heb een kort lontje.......

                      Comment

                      Working...
                      X