Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 49
  1. #31
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
    Meestal hebben ze wel een huiszoekingsbevel of er word gebeld en komen ze zo binnen en halen ze of heel je huis overhoop tot ze wat gevonden hebben of ze gooien de hond naar binnen.
    Haha. Zolang ze geen huiszoeking hebben zullen ze geen voet binnen mogen zetten. Hier moeten ze ten alle tijden om vragen. Mits je zelf toestemming geeft natuurlijk.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 november 2016
    Berichten
    382
    Thanks
    343
    122 waarderingen in 81 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Haha. Zolang ze geen huiszoeking hebben zullen ze geen voet binnen mogen zetten. Hier moeten ze ten alle tijden om vragen. Mits je zelf toestemming geeft natuurlijk.
    Klinkt lachen, 4 jaar geleden kwamen ze bij mij thuis eventjes langs met 2 busjes en Indd een hond. 3 man achter bij de schutting en 2 aan de deur. Ze gaven me de kans om het af te geven of ze gingen net zolang zoeken tot ze het hadden gevonden. Dat alles nadat ik de dag ervoor 1 ding had afgestoken. Dus ja alles afgegeven. Sinds die tijd verbaasd me niks meer.

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
    Klinkt lachen, 4 jaar geleden kwamen ze bij mij thuis eventjes langs met 2 busjes en Indd een hond. 3 man achter bij de schutting en 2 aan de deur. Ze gaven me de kans om het af te geven of ze gingen net zolang zoeken tot ze het hadden gevonden. Dat alles nadat ik de dag ervoor 1 ding had afgestoken. Dus ja alles afgegeven. Sinds die tijd verbaasd me niks meer.
    Wat was je straf?

  4. #34
    VWC-Lid pyro_11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2010
    Berichten
    362
    Thanks
    2
    116 waarderingen in 56 posts
    Hahah heb ook zo mail gehad bangmakerij heb jaren geleden wel eens wat gekocht doe het allang niet meer het illegale
    Mensen met safemail account kunnen ze al nooit achterhaalt worden
    Mensen die achterhaalt zijn is meestal via instagram enzo

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 augustus 2009
    Berichten
    94
    Thanks
    20
    20 waarderingen in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Haha. Zolang ze geen huiszoeking hebben zullen ze geen voet binnen mogen zetten. Hier moeten ze ten alle tijden om vragen. Mits je zelf toestemming geeft natuurlijk.
    Er bestaat ook nog zoiets als een machtiging tot binnentreden.

  6. #36
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    En zodra je toegang weigert omdat ze geen huiszoekingsbevel hebben, wordt er even gebeld en hebben ze binnen 5 minuten alsnog toestemming. Verplaatsen gaat je niet lukken als ze eenmaal voor je deur staan, met of zonder bevel.

  7. #37
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Hoe komen jullie nou bij dat het met dat forum te maken heeft dan? Het gaat om mensen ( jongeren ) die via Instagram kopen/handelen en die blijkbaar via 1 of andere Poolse webshop ( lijkt me niet eens bij de paar populairste/grootste ) hebben besteld. Dus als je dat niet gedaan hebt dan hoef je je geen zorgen te maken.. en anders zou ik het even bij iemand anders neerleggen en verder volledig ontkennen als ze voor je deur staan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Waarom zou je? Ze hebben het over 1200 kopers en verkopers.. niet over forum gebruikers. ;)
    En daarnaast krijgen ze het nooit voor elkaar om alleen daarvoor een huiszoekingsbevel te krijgen. Dus maak je geen zorgen, jij hoort niet bij die 1200 mensen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DW2000 Bekijk bericht
    Mooi, iemand roept wat over een collega website, en vervolgens slaan er meteen een paar op hol . Misschien moeten jullie ook de journalistiek in. Zoals boven gezegd is, Het gaat om mensen ( jongeren ) die via Instagram kopen/handelen en die blijkbaar via 1 of andere Poolse webshop.
    Jullie hebben natuurlijk allemaal gewoon gelijk. Het voelt gewoon alsof er op de liefhebber gejaagd gaat worden.

  8. #38
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Nou op de illegale liefhebberniet op de legale

  9. #39
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Persoonlijk vind ik 1200 door heel nederland relatief weinig... al zijn het 1200 te veel haah

  10. #40
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Heb ooit jaren gehad dat me het niets meer zou verbazen. Had drie maal op rij dat ze voor de deur stonden. Maar goed, een beetje slim iemand doet 1) niet aan illegaal vuurwerk 2) regelt zijn zaken goed 3) heeft niets thuis liggen...

    Ja jarenlang alle punten niet in acht te hebben genomen is net nu al een paar jaar gebleven bij punt 1, dat scheelt een hoop gestress.
    dat moeten wij dan maar weer gaan geloven...
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  11. #41
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
    dat moeten wij dan maar weer gaan geloven...
    Dat mogen jullie allemaal zelf invullen Maar toen ik BOA werd moest ik het wel achterwege laten...

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    Heb afgelopen jaar met kerstavond een bezoekje gehad. Ben er uiteindelijk met het betalen van een schikking vanaf gekomen. Heeft heel mijn jaarwisseling verziekt en is het achteraf gezien allemaal niet waard geweest.

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 augustus 2009
    Berichten
    94
    Thanks
    20
    20 waarderingen in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    En zodra je toegang weigert omdat ze geen huiszoekingsbevel hebben, wordt er even gebeld en hebben ze binnen 5 minuten alsnog toestemming. Verplaatsen gaat je niet lukken als ze eenmaal voor je deur staan, met of zonder bevel.
    Dat moet je niet weigeren, ze mogen verder niks dan alleen maar rondkijken. Geen kastjes openen. Ze hadden echt wel op de stoep gestaan met een huiszoekingsbevel als daar een gegronde redenen voor was.

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TotalConfus Bekijk bericht
    Heb afgelopen jaar met kerstavond een bezoekje gehad. Ben er uiteindelijk met het betalen van een schikking vanaf gekomen. Heeft heel mijn jaarwisseling verziekt en is het achteraf gezien allemaal niet waard geweest.
    hoe zijn ze je op het spoor gekomen, had je dan ook een illegaal pakketje besteld ? ?

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    hoe zijn ze je op het spoor gekomen, had je dan ook een illegaal pakketje besteld ? ?
    Ik had in september wat gekocht. De persoon van wie het kwam is kort daarna gepakt. Die heeft wat namen genoemd om zijn eigen hachje te redden. Vervolgens hebben ze tot kerstavond gewacht, omdat ze er van uitgaan dat je in de tussen liggende periode nog wel links en rechts wat aanschaft. (dat was bij mij niet het geval) Kerst avond ging dus de bel. Heb toen mijn medewerking verleend omdat ik niet op een complete huiszoeking zat te wachten. In januari kreeg ik een schikkingsvoorstel die ik ben wezen betalen.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •