Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ALARM. Vragen over vuurwerk in 1Vandaag-enquete Politicus van het jaar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Zo ook weer ff gestemd...

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht

      Welke vragen worden er niet gesteld dan?

      Er wordt gewoon duidelijk vragen gesteld over het voorgestelde verbod van het OVV rapport...
      Gaat om eerdere enquetes. Als je vraagt of mensen in hun eigen woonplaats voor een totaalverbod zijn als er een gemeentelijke show is, kun je vervolgens ook de vraag stellen wat ze vinden van een totaalverbod als die gemeentelijke show er niet is.

      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
      Die vraag zit er wel gewoon in.

      En ook individueel vragen over of knalvuurwerk verboden moet worden of juist vuurpijlen of beide.
      Ja, die vraag staat er in. Is nog nooit eerder gesteld. Zo ver zijn we dus al. Wakker worden allemaal.

      Comment


        #33
        Heb nog geen mail gehad maar zal de inbox in de gaten houden

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
          Gaat om eerdere enquetes. Als je vraagt of mensen in hun eigen woonplaats voor een totaalverbod zijn als er een gemeentelijke show is, kun je vervolgens ook de vraag stellen wat ze vinden van een totaalverbod als die gemeentelijke show er niet is.



          Ja, die vraag staat er in. Is nog nooit eerder gesteld. Zo ver zijn we dus al. Wakker worden allemaal.
          Tja dat is ook niet echt aan de orde in de media. Niemand zit te wachten op oud en nieuw zonder vuurwerk.

          Comment


            #35
            Ik heb helaas geen mail ontvangen.

            Comment


              #36
              Net ingevuld, maar wat een klote vragen zeg. Politiek interesseert mij nog wel, maar dat einde met die zwangere vragen, wat moet ik daarmee?
              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                Net ingevuld, maar wat een klote vragen zeg. Politiek interesseert mij nog wel, maar dat einde met die zwangere vragen, wat moet ik daarmee?
                Zou inderdaad beter zijn als deze enquetes gescheiden van elkaar worden. Lijken nu een beetje hak op de tak en totaal niet gericht.
                Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                  Dat niet iedereen die zich op geeft wordt gevraagd is heel normaal en dat heeft niks te maken met objectiviteit van 1vandaag;)



                  Welke vragen worden er niet gesteld dan?

                  Er wordt gewoon duidelijk vragen gesteld over het voorgestelde verbod van het OVV rapport...
                  Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                  Die vraag zit er wel gewoon in.

                  En ook individueel vragen over of knalvuurwerk verboden moet worden of juist vuurpijlen of beide.
                  Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                  Tja dat is ook niet echt aan de orde in de media. Niemand zit te wachten op oud en nieuw zonder vuurwerk.
                  Niemand? Zeker weten?

                  Comment


                    #39
                    Voor wat het waard is: mijn voltallige gezin alsmede de acht mensen die ik zo ver heb gekregen om zich aan te melden, hebben vanochtend allemaal de mail gekregen inzake de Politicus van het jaar. Tussen de ontvangst van de eerste en de laatste mail zaten vier uur.

                    Het betreft mensen die zich vorig jaar hebben aangemeld maar ook mensen die zich twee weken terug hebben ingeschreven. Mannen en vrouwen, van alle leeftijden. Allemaal in loondienst, in opleidingsniveau varierend van MBO tot WO.

                    Ze kregen allemaal onlangs de MeToo-en vuurwerkenquete en hebben allen die enquete ingevuld (pro vuurwerk uiteraard). Geen van allen gebruike hotmail of outlook.

                    Comment


                      #40
                      ZO ook ingevuld. Moet maar eens afgelopen zijn met dat rottige vuurwerk :P

                      Comment


                        #41
                        Uiteraard ingevuld
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          ik heb gewoon hotmail...maar ook ontvangen hoor....daarbij doe ik al een tijd mee met deze enquetes

                          Comment


                            #43
                            Ingevuld. Je moet ook in de gaten houden dat je bij 1 vandaag altijd de enquettes in moet vullen omdat je anders uit de mailinglijst wordn gehaald......

                            Comment


                              #44
                              Ingevuld
                              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
                                Voor wat het waard is: mijn voltallige gezin alsmede de acht mensen die ik zo ver heb gekregen om zich aan te melden, hebben vanochtend allemaal de mail gekregen inzake de Politicus van het jaar. Tussen de ontvangst van de eerste en de laatste mail zaten vier uur.

                                Het betreft mensen die zich vorig jaar hebben aangemeld maar ook mensen die zich twee weken terug hebben ingeschreven. Mannen en vrouwen, van alle leeftijden. Allemaal in loondienst, in opleidingsniveau varierend van MBO tot WO.

                                Ze kregen allemaal onlangs de MeToo-en vuurwerkenquete en hebben allen die enquete ingevuld (pro vuurwerk uiteraard). Geen van allen gebruike hotmail of outlook.
                                Iemand die zich zondag op mijn verzoek aanmeldde, heeft echter nog niets ontvangen.


                                Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
                                Ingevuld. Je moet ook in de gaten houden dat je bij 1 vandaag altijd de enquettes in moet vullen omdat je anders uit de mailinglijst wordn gehaald......
                                Altijd is denk ik niet helemaal waar. Wij thuis doen sinds twee jaar mee en vullen er af en toe één in (1x per maand of zo). Maar met enige regelmaat mee doen is zeker aan te bevelen, als je er zeker van wilt zijn dat je mee blijft doen.

                                Comment

                                Working...
                                X