Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 74
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    'Dat is correct en tevens juist'

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zinkkie Bekijk bericht
    Spiraal gedraaide kartonnen buizen met de juiste wanddikte zijn een prima vervanger/alternatief, enkel zijn ze niet bevorderlijk bij regenachtig weer.
    En waarom zou karton niet juist zijn ?? Ik heb dan ook nog nooit 3" / 4" / 5" profblokken gezien die glasfiber of stalen mortierbuizen bevatten

    Ontopic. Ik denk dat het zich hier wel om een liefhebber handeld en geen handelaar.
    (Al keur ik de manier van opslag niet juist)
    Shellcakes met kartonnen buizen zijn stukken goedkoper te fabriceren. Veiligheid komt dan na het economische aspect

  3. #48
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stijlfout Bekijk bericht
    Even serieus. Dit optreden, voor wat shells, een paar 100sh consumenten polen blokken. Is dat niet wat overdreven?

    Ik heb shows opgebouwd zien worden waar grotere partijen aanwezig waren en door amateurs/participanten in elkaar werd gezet. Volgens mij was dat op de Zena Trophy.

    Kan ik hieruit dan de conclusie trekken dat dit overdreven is of juist niet?
    Dat weet ik wel zeker wat een circus. :`)
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  4. #49
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Shellcakes met kartonnen buizen zijn stukken goedkoper te fabriceren. Veiligheid komt dan na het economische aspect
    Eigenlijk zeg je nu gewoon dat de cakes die stoken onveilig zijn.....
    Stop toch eens met die onzin uit je duim te zuigen.
    Een Shell cake is niks anders dan een uitvergroting van de consumenten cakes zoals wij die kennen. Dat geld ook voor de kartonnen mortier, gewoon een grote single shot.
    Iedereen die een beetje heeft opgelet bij natuurkunde weet dat het materiaal waaruit de Shell word afgeschoten niet eens zoveel uit maakt, dankzij de ontbranding onder de shell kan hij maar een kant op en dat is omhoog.

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  6. #50
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stijlfout Bekijk bericht
    Ik heb shows opgebouwd zien worden waar grotere partijen aanwezig waren en door amateurs/participanten in elkaar werd gezet. Volgens mij was dat op de Zena Trophy.
    Tenenkrommend zo'n reactie.
    De amateurs waar je het over hebt, krijgen wel een uitleg en een veiligheidsinstructie.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  7. #51
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Daar heb je gelijk in maar toch heeft hij een punt vind het ook zwaar overdreven.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  8. #52
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Daar heb je gelijk in maar toch heeft hij een punt vind het ook zwaar overdreven.
    Inderdaad de Nederlandse politie is cum laude in het overdrijven van bepaalde zaken.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  9. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Eigenlijk zeg je nu gewoon dat de cakes die stoken onveilig zijn.....
    Stop toch eens met die onzin uit je duim te zuigen.
    Een Shell cake is niks anders dan een uitvergroting van de consumenten cakes zoals wij die kennen. Dat geld ook voor de kartonnen mortier, gewoon een grote single shot.
    Iedereen die een beetje heeft opgelet bij natuurkunde weet dat het materiaal waaruit de Shell word afgeschoten niet eens zoveel uit maakt, dankzij de ontbranding onder de shell kan hij maar een kant op en dat is omhoog.
    Ik zeg niet dat cakes onveilig zijn. Er wordt een stukje veiligheid (karton) ingeleverd. Ander materiaal is immers beter maar duurder. Daarom kiezen ze voor karton. als alle cakes in Nl stalen buizen zouden hebben was de prijs flink gestegen. En wat een poppenkast voor 1 pallet. Alsof er een zwaarbewapende crimineel moet worden uitgerookt. Mooie kans om eens groot uit te pakken zullen ze hebben gedacht.

  10. #54
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat cakes onveilig zijn. Er wordt een stukje veiligheid (karton) ingeleverd. Ander materiaal is immers beter maar duurder. Daarom kiezen ze voor karton. als alle cakes in Nl stalen buizen zouden hebben was de prijs flink gestegen.
    Deze post geeft maar weer aan dat je echt geen idee hebt waar je over praat.
    Ik zet je ook op de negeerlijst want heb er genoeg van om die onzin van je te lezen. 4244 posts in een jaar tijd zegt ook genoeg.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  11. Deze 3 gebruikers waarderen Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  12. #55
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Deze post geeft maar weer aan dat je echt geen idee hebt waar je over praat.
    Ik zet je ook op de negeerlijst want heb er genoeg van om die onzin van je te lezen. 4244 posts in een jaar tijd zegt ook genoeg.
    En deze post geeft aan dat jij je verheven voelt boven iemand met een andere mening. Ik ben daarbij van mening dat hij gelijk heeft; als je met een sterker materiaal zou werken dan karton, kost dat meer. Dat is geen 'rocket-science' om maar in de juiste termen te blijven. Betekent, zoals hij zelf ook al zegt, niet dat met karton werken onveilig zou zijn; het verschil met die mortierbuizen is alleen wel dat er:

    A) Een nogal andere lading mee wordt geschoten - ALS dat misgaat in de straat... etc
    B) Het in een cake 100% zeker maar één keer wordt gebruikt

  13. #56
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    En deze post geeft aan dat jij je verheven voelt boven iemand met een andere mening. Ik ben daarbij van mening dat hij gelijk heeft; als je met een sterker materiaal zou werken dan karton, kost dat meer. Dat is geen 'rocket-science' om maar in de juiste termen te blijven. Betekent, zoals hij zelf ook al zegt, niet dat met karton werken onveilig zou zijn; het verschil met die mortierbuizen is alleen wel dat er:

    A) Een nogal andere lading mee wordt geschoten - ALS dat misgaat in de straat... etc
    B) Het in een cake 100% zeker maar één keer wordt gebruikt
    Lees even goed mijn quote van hem... Hij heeft hem weer snel aangepast.
    Daarnaast mag iedereen een eigen mening hebben, je moet die mening echter niet neerzetten als een feit en dat doet hij wel.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  14. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Lees even goed mijn quote van hem... Hij heeft hem weer snel aangepast.
    Daarnaast mag iedereen een eigen mening hebben, je moet die mening echter niet neerzetten als een feit en dat doet hij wel.
    Ik heb alleen mijn mening over het politieoptreden ERBIJ gezet in niks aangepast. Jij weet bovendien niet eens hoe ik aan die posts kom. (Spamactie) en je maakt alleen maar gebruik van persoonlijke aanval. Alles is onzin.. weet niet waar je over praat. Ga jij maar lekker je shells verdedigen, je hoeft niet te denken dat je alles beter weet.

  15. #58
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Lees even goed mijn quote van hem... Hij heeft hem weer snel aangepast.
    Daarnaast mag iedereen een eigen mening hebben, je moet die mening echter niet neerzetten als een feit en dat doet hij wel.
    Ik zie geen verschillen tussen jouw quote en zijn bericht?!

    Maakt ook niet uit verder, het gaat mij er om dat je iemand niet persoonlijk hoeft aan te vallen op een mening. Je mag het er mee oneens zijn natuurlijk. Als we het allemaal eens zouden zijn zou het een saai forum worden.

  16. #59
    VWC-Lid Spolette's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2017
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    228
    Thanks
    244
    691 waarderingen in 148 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat cakes onveilig zijn. Er wordt een stukje veiligheid (karton) ingeleverd. Ander materiaal is immers beter maar duurder. Daarom kiezen ze voor karton. als alle cakes in Nl stalen buizen zouden hebben was de prijs flink gestegen. En wat een poppenkast voor 1 pallet. Alsof er een zwaarbewapende crimineel moet worden uitgerookt. Mooie kans om eens groot uit te pakken zullen ze hebben gedacht.
    Je hebt echt geen verstand van de zaken waarover je praat volgens mij. Erg jammer!

    Dat jij een andere mening hebt dan mij mag, zolang je over beide kanten genoeg weet hebt. En dat heb je niet.

    Staal is het gevaarlijkste wat je kan gebruiken. Adelfia 14 kuch.

  17. Deze 2 gebruikers waarderen Spolette voor het bericht:


  18. #60
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Ik zie geen verschillen tussen jouw quote en zijn bericht?!

    Maakt ook niet uit verder, het gaat mij er om dat je iemand niet persoonlijk hoeft aan te vallen op een mening. Je mag het er mee oneens zijn natuurlijk. Als we het allemaal eens zouden zijn zou het een saai forum worden.
    Het stukje van de stalen cakes was weggehaald maar weer terug gezet na mijn quote.
    Ik spreek hem er persoonlijk op aan omdat hij ook degene is die het bericht schrijft. Niet zo raar toch?
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •