Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat geven we uit!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    Vind het sowieso niet netjes om ongevraagd gegevens in een database te verwerken ook al worden die uit een post hier op dit forum gehaald.

    @Palm Tree denk uit het budget topic
    Ook niet blij mee nee.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
      Als je dat niet wilt kun je het beter niet posten. Heel nederland kan het zien.
      Of via een PM even om akkoord vragen...
      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        #18
        Mijn excuses als het verkeerd gevallen is dat ik het heb overgenomen. Echter zag ik er geen kwaad in. Het is geen openbare database en het budget topic is zichtbaar voor heel Nederland. Iedereen die dit forum bezoekt kan je budget daar zien, je hebt hem dus al openbaar gemaakt.

        Maar ik snap jullie punt ook, echter was dit om een realistischer beeld te krijgen aangezien veel mensen dit topic ook over het hoofd zullen zien.

        Ik zal iedereen die ik de database staat morgen een pb sturen, en op verzoek haal ik je eruit als je dit graag wilt. Volgende keer zal ik eerst een pb sturen, maar het leek me niet nodig (en 75pb’s is veel werk). Hoop dat er no hard feelings zijn, moegen stuur ik PB’s en ik kan je eruit halen

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door casper- Bekijk bericht
          Mijn excuses als het verkeerd gevallen is dat ik het heb overgenomen. Echter zag ik er geen kwaad in. Het is geen openbare database en het budget topic is zichtbaar voor heel Nederland. Iedereen die dit forum bezoekt kan je budget daar zien, je hebt hem dus al openbaar gemaakt.

          Maar ik snap jullie punt ook, echter was dit om een realistischer beeld te krijgen aangezien veel mensen dit topic ook over het hoofd zullen zien.

          Ik zal iedereen die ik de database staat morgen een pb sturen, en op verzoek haal ik je eruit als je dit graag wilt. Volgende keer zal ik eerst een pb sturen, maar het leek me niet nodig (en 75pb’s is veel werk). Hoop dat er no hard feelings zijn, moegen stuur ik PB’s en ik kan je eruit halen
          Dit bericht siert je, en persoonlijk heb ik er weinig moeite mee. Het idee is ook super leuk, maar ik zou er volgende keer wel voor kiezen om alleen 'inzendingen' te verwerken in de database. Dus draai het om: verwerk alleen de vrijwillige bijdragen in de database, en geen opmerkingen (die misschien niet zijn geüpdate) uit een topic.

          Comment


            #20
            Precies wat avalanche zegt, het gaat om het idee. Gebruik alleen inzendingen op de site. Of stuur inderdaad pbs.
            Verder vind ik het gewoon een leuk idee.
            Mijn genoemde budget klopt al van geen kanten alleen, zal bij meer leden gelden. Is veel lager uitgevallen. En meen dat ik ook gezegd heb dat dat mijn absolute max is en niet mijn daadwerkelijke budget.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
              Precies wat avalanche zegt, het gaat om het idee. Gebruik alleen inzendingen op de site. Of stuur inderdaad pbs.
              Verder vind ik het gewoon een leuk idee.
              Mijn genoemde budget klopt al van geen kanten alleen, zal bij meer leden gelden. Is veel lager uitgevallen. En meen dat ik ook gezegd heb dat dat mijn absolute max is en niet mijn daadwerkelijke budget.
              Dat, maar dan andersom hahahaha!

              Comment


                #22
                Avalanche verwoord het goed.
                @Casper- nog hard feelings en je initiatief is op zich leuk bedacht. Heb vanmiddag mijn input in de database ingevoerd.

                Comment


                  #23
                  PB's gaan er morgen uit! Ben wel blij dat het idee goed valt hahaha, het is ook niet gratis (doe het wel met liefde ). Bedankt voor de feedback en ga er rekening mee houden de volgende keer (volgend jaar ga ik hem gewoon weer lanceren op vrijwillige basis!

                  Comment


                    #24
                    Heb mijn bedrag ook ff toegevoegd. Even het gemiddelde opkrikken
                    Wie zoekt zal vinden

                    Comment


                      #25
                      Leuk, ik heb mijn bedrag ook toegevoegd...

                      Comment


                        #26
                        wellicht een idee om hem tot een week na de jaarwisseling open te laten staan.

                        Ik sluit niet uit dat er mensen zijn die liever wachten tot na de jaarwisseling om dit soort gegevens te vermelden.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                          Zojuist doorgegeven! Erg leuk idee. Misschien ook leuk om nog een kopje op de site toe te voegen met wat het gemiddelde per persoon is?
                          Ik zie dat je het inmiddels toe hebt gevoegd, thanks! Mooi dat het gemiddelde bedrag hoger is dan mijn budget, kan ik het weer makkelijker goedpraten voor mezelf ;p

                          Comment


                            #28
                            heb ook een aanpassing gedaan, mede mogelijk gemaakt door 15% aktie van Valk

                            Comment


                              #29
                              Ik kan mezelf niet terug vinden.
                              :bye:

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door SjampoStyle Bekijk bericht
                                Ik kan mezelf niet terug vinden.
                                Alleen de bedragen tot 30-11-2017 zijn toegevoegd aan de database.
                                Het zou kunnen dat ik je over het hoofd heb gezien, dan moet je hem handmatig nog even toevoegen.

                                In het algemeen
                                Ik ben een paar dagen afwezig geweest door drukte, sorry daarvoor.
                                Heb ondertussen naar iedereen die ik had overgenomen een PB gestuurd!

                                Allemaal bedankt dat jullie mee helpen aan dit initiatief!

                                Comment

                                Working...
                                X