Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Vuurwerk Nieuw in Diemen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zena Vuurwerk Nieuw in Diemen

    Zena Vuurwerk Diemen.

    Dit jaar gaan we knallen in Diemen,
    Vuurwerk kopen onder het genot van een gratis hapje en drankje.

    www.zenavuurwerkdiemen.nl ( eigen site ) actie's e.d.
    www.zenavuurwerk.nl/Diemen ( Site Fabrikant )

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	inr.png
Vertoningen:1
Grootte:593,4 KB
ID:	1613534
    Laatst aangepast door Zena Vuurwerk Diemen; 2 December 2017, 08:52.

    #2
    Hey dat is een hele bekende locatie voor mij, vorig jaar daar enkele keren geweest toen er nog een andere winkelier in zat
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Klopt die is er daar mee gestopt dus nu gaan wij er dit jaar draaien

      Comment


        #4
        Hier ga ik ook eens kijken de 28e .

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Zena Vuurwerk Diemen Bekijk bericht
          Klopt die is er daar mee gestopt dus nu gaan wij er dit jaar draaien
          I know. Heel veel succes gewenst
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            Altijd welkom en gezellig !!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              I know. Heel veel succes gewenst
              Dank je wel, we doen ons best

              Comment


                #8
                'Ook' waar nog meer dan, ben benieuwd?!
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Zena Vuurwerk Diemen Bekijk bericht
                  Altijd welkom en gezellig !!
                  Euh, je boedoeld gedwongen stoppen.
                  anyway, Success ! en zorg dat je alles goed qwa papier werk in orde heb, en vraag van alles een bevesteging! Gemeente Diemen.....
                  www.rowyvuurwerk.nl

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                    Euh, je boedoeld gedwongen stoppen.
                    anyway, Success ! en zorg dat je alles goed qwa papier werk in orde heb, en vraag van alles een bevesteging! Gemeente Diemen.....
                    Ja heb er al ervaring mee, wereld van verschil met leiderdorp waar ik zat bijna alles met 1 a 2 weken geregeld maar nu is het bellen, bellen, bellen en overal steeds achteraan dus weet precies wat je bedoelt

                    Comment


                      #11
                      Ik keek in eerste instantie op jullie eigen site omdat in de OP daar acties achter staat, maar vond de prijzen al een beetje tegenvallen. Op de site van zena is het een stuk goedkoper.

                      Donnerblitz-> eigen site €90 - zena site €70
                      Luftblitz-> eigen site €45 - zena site €35

                      Om maar 2 voorbeelden te noemen. Dat is toch een beetje gek?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
                        Ik keek in eerste instantie op jullie eigen site omdat in de OP daar acties achter staat, maar vond de prijzen al een beetje tegenvallen. Op de site van zena is het een stuk goedkoper.

                        Donnerblitz-> eigen site €90 - zena site €70
                        Luftblitz-> eigen site €45 - zena site €35

                        Om maar 2 voorbeelden te noemen. Dat is toch een beetje gek?
                        Nou de 2 prijzen zijn aangepast, mochten er nog meer fouten staan buiten de 134 die wel goed staan dan hoor ik het graag
                        Laatst aangepast door Zena Vuurwerk Diemen; 3 December 2017, 02:01.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Zena Vuurwerk Diemen Bekijk bericht
                          Ja heb er al ervaring mee, wereld van verschil met leiderdorp waar ik zat bijna alles met 1 a 2 weken geregeld maar nu is het bellen, bellen, bellen en overal steeds achteraan dus weet precies wat je bedoelt
                          Zorg er voor dat je alles goed op een rijtje hebt Wim en nogmaals succes.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                          Euh, je boedoeld gedwongen stoppen.
                          anyway, Success ! en zorg dat je alles goed qwa papier werk in orde heb, en vraag van alles een bevesteging! Gemeente Diemen.....
                          Gedwongen stoppen ja, we hebben ons toen de tandjes moeten lopen. Nog bedankt gemeente diemen.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                            'Ook' waar nog meer dan, ben benieuwd?!
                            was meer een woordspeling he dat ook maar heb het al even aangepast ha ha

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Zorg er voor dat je alles goed op een rijtje hebt Wim en nogmaals succes.



                              Gedwongen stoppen ja, we hebben ons toen de tandjes moeten lopen. Nog bedankt gemeente diemen.
                              Tja Gemeente's, vertel mij wat, het heeft ons in 2014 de winkel in Leiden en Leiderdorp gekost, ken me pappenheimers inmiddels wel pffff,
                              heeft langer geduurt dan in Leiderdorp, en ja alles is rond, was op alles voorbereid ha ha
                              Laatst aangepast door Zena Vuurwerk Diemen; 3 December 2017, 01:53.

                              Comment

                              Working...
                              X