Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duitse vragen topic 17/18

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Duitse vragen topic 17/18

    Even voor de handigheid een topic om vragen te stellen:
    1. Wat is jullie ervaring met de Centershop (kalkar)
    2. Wat zijn hiervan de top 5:
    2.1 Artus,Alligator,Bloody Mary, Discovery en Hellboy
    2.2 Painted Sky,Black ICE, Beast Master, Tiger & Dragon en Funky Soul
    3. Welke producten zouden jullie kopen van 50 euro met een beetje afwisseling tussen kleine en grotere cake’s?

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Fvuurwerk Bekijk bericht
    Even voor de handigheid een topic om vragen te stellen:
    1. Wat is jullie ervaring met de Centershop (kalkar)
    2. Wat zijn hiervan de top 5:
    2.1 Artus,Alligator,Bloody Mary, Discovery en Hellboy
    2.2 Painted Sky,Black ICE, Beast Master, Tiger & Dragon en Funky Soul
    3. Welke producten zouden jullie kopen van 50 euro met een beetje afwisseling tussen kleine en grotere cake’s?
    Persoonlijk vind ik de discovery en de hellboy minder dan de artus en alligator die standaard met me mee gaan naar huis. de 5 onderstaanden doen niet veel van elkaar onder ligt ook een beetje aan je smaak. Ik zou als ik jou was wat filmpjes van deze opzoeken op youtube hou je bijvoorbeeld van crackling dan is de beastmaster een hele mooie! Hou je meer van veel schoten dan is de painted sky weer een leuk bakkie. Het is net waar je van houdt.

    Comment


      #3
      Vorig jaar was ik op de 29e om iets over 7 u sochtends bij de centershop in kalkar.
      Om het simpel te zeggen was ik erg teleurgesteld. Veel was toen al weg gepakt en iedereen stond te wachten op nieuwe voorraad. Toen ik aan een medewerker vroeg of er bijgevuld zou kunnen worden werd ik even vriendelijk afgesnauwd dat ze dat zouden doen wanneer er tijd voor zou zijn.

      Ondertussen waren er 2 kassas open en stonden er 3 te ouwe hoeren bij de kerst afdeling. Ik ben speciaal naar kalkar gegaan voor de centershop, voor mij dus nooit meer.

      Comment

      Working...
      X