Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I've got the power

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Thanks! Voor die prijs misschien wel de moeite om met z'n viertjes tegelijk....
    Dat ga ik ook doen, heb een leuk project in me hoofd.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
      Dat ga ik ook doen, heb een leuk project in me hoofd.
      Wil je je plannen delen? Ben erg benieuwd!

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
        Dat ga ik ook doen, heb een leuk project in me hoofd.
        Dat gaat een leuk projectje worden!

        Comment


          #49
          4 van deze rakkers in bestelling staan en 4 tropical nights,
          2 om 2 en dan 4 tegelijk.w shape 3 in w 1 in i shape extra
          Even a broken clock is right twice a day.

          Comment


            #50
            Noem mij maar sceptisch, maar dan is het denk ik niet de vraag of de productie af gaat wijken van dit filmpje, maar in hoeverre het gaat overeenkomen.
            Blouapie

            Nee hoor, ik vind je juist heel realistisch. In mijn ogen is het schier onmogelijk. Maar we kunnen het mis hebben
            Torr

            Ben alsnog wel benieuwd naar jullie reactie hierop in vergelijking met de reactie van degenen die dit blokje wel gehad hebben.
            Blijkbaar kan het dus toch...
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #51
              Ik heb hem dit jaar zelf gehad (1x) maar komend jaar komen er in ieder geval 4 stuks!
              Ik stond er echt van te kijken. Ik zou zeggen laat je verrassen want voor de prijs kun je er geen bult aan vallen.

              Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
              Blouapie

              Torr

              Ben alsnog wel benieuwd naar jullie reactie hierop in vergelijking met de reactie van degenen die dit blokje wel gehad hebben.
              Blijkbaar kan het dus toch...

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                Wil je je plannen delen? Ben erg benieuwd!
                Zodra ik het heb besteld zal ik het met je delen, wacht nog op iets speciaals ;) maar deze 4 zijn de finale denk ik.

                Comment


                  #53
                  hier ook 4 stuks dit jaar en 2 tropical night... nog geen idee wat te doen maar er zullen er ongetwijfeld een aantal tegelijk gaan met wat fluiters tegelijk

                  Comment


                    #54
                    Deze cake is afgelopen jaar zo goed bevallen dat ik ook 4 van deze bakjes hebt besteld. Ga ze vermoedelijk gebruiken in het 00.00 uur project, alle 4 tegelijk in opbouw naar de finale.

                    Comment


                      #55
                      Ziet ernaar uit dat er wat problemen zijn met deze en de tropical night box dit jaar. Verschillende sites hebben hem eraf gehaald, lijkt me dat de 2018 versie niet gaan komen?

                      Iemand meer duidelijkheid hierover?

                      Comment


                        #56
                        Nee, deze twee zullen er niet komen dit jaar helaas. Jammer, want die liepen bij ons erg goed.
                        Vuurwerk voor liefhebbers!

                        Comment


                          #57
                          fieuw... blij dat ik er op tijd bij was

                          Comment


                            #58
                            Spijtig om te lezen inderdaad. Het is al zo stil rondom Pangu, en dan komt dit er ook nog bij...

                            Gelukkig heb ik begin dit jaar nog 2 keer de 2017 batch weten te bemachtigen.
                            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                              Spijtig om te lezen inderdaad. Het is al zo stil rondom Pangu, en dan komt dit er ook nog bij...
                              pangu is elk jaar zon beetje de laatste met hun info

                              Comment


                                #60
                                Had er van ieders 2 in voorbestelling voor mijn finale, ik denk dat ik alles kan gaan veranderen nu.
                                I love Mines

                                Comment

                                Working...
                                X