Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I've got the power

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    I've got the power

    Artikelnummer: GH20-100A
    Artikelnaam: I've got the power
    Aantal Schoten: 100
    Effectomschrijving: 100 shots cake met diverse fraaie effecten
    Richtprijs: € 39,95 - € 49.95

    Nieuw product van Pangu. Informatie is nog wat beperkt.



    Laatst aangepast door omepje; 3 January 2018, 19:20.

    #2
    Zien er samen met die andere best leuk uit voor die prijs. Zou het een compound zijn?

    Comment


      #3
      Dacht eerst 500 gram maar dat lijkt me ook sterk dus verwacht een compound inderdaad.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        De uitwerkingen zijn veel te groot om binnen 500 gram te vallen, maar de prijs past wel bij een 500 grammer. Ik ben benieuwd of de informatie en/of uitwerking dan wel klopt!

        Comment


          #5
          Zo dat ziet er goed uit zeg.

          Comment


            #6
            Wat een topper voor die prijs zeg, mits het natuurlijk ook zo in de straat komt te staan. Je hoort al een chinees aan het begin van het filmpje. Maargoed ben benieuwd, als deze het goed doet op een demo ben ik toch geneigd hem mee te pakken

            Comment


              #7
              Betreft idd een 500 grammer!
              Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

              Comment


                #8
                Noem mij maar sceptisch, maar dan is het denk ik niet de vraag of de productie af gaat wijken van dit filmpje, maar in hoeverre het gaat overeenkomen.

                Comment


                  #9
                  Tof blokje hoor. Ik koop zelden nieuwe producten omdat ik dat nooit aan durf echter wat pangu en EVO is dat een ander verhaal. Deze importeurs hebben zich wat dat aangaat wel bewezen.
                  [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
                    Noem mij maar sceptisch, maar dan is het denk ik niet de vraag of de productie af gaat wijken van dit filmpje, maar in hoeverre het gaat overeenkomen.
                    Nee hoor, ik vind je juist heel realistisch. In mijn ogen is het schier onmogelijk. Maar we kunnen het mis hebben
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Ik denk dat je hierbij geen miskoop doet voor 40 euro

                      Comment


                        #12
                        lekker budget boxje voor die prijs, helaas niet in de buurt te krijgen anders had ik er wel over na willen denken. Prijs is uitstekend en Pangu heeft me nauwelijks teleurgesteld in het verleden.

                        Moet echter niet denken dat je een topbox zoals op film in huis haalt, wat veel gewone consumenten wel doen na het zien van het filmpje waarschijnlijk
                        Laatst aangepast door arviidd; 28 July 2018, 12:00.

                        Comment


                          #13
                          Niet te krijgen in Groningen jammer genoeg.

                          Comment


                            #14
                            Deze toch maar besteld in Almere voor een zeer zacht prijsje

                            Comment


                              #15
                              Ik kon deze en de Tropical Night echt niet laten liggen voor die €26,- per stuk.
                              Ben erg benieuwd of ze een beetje Pangu-waardig zullen zijn...
                              Ach, het zal in ieder geval leuk spul zijn voor in de vooravond!

                              Comment

                              Working...
                              X