Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tears From Heaven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tears From Heaven

    Artikelnummer: FCM259-2
    Artikelnaam: Tears From Heaven
    Bruto Gewicht: nnb
    Netto Kruitgewicht: 2810 gram
    Aantal schoten: 259
    Effectomschrijving: Mächtiger*259 Schuss Verbund von Funke, bestehend aus 6*fetten Batterien, die es richtig in sich haben. Knapp*3kg NEM sprechen für sich, einfach nur heftig!
    Effekt: Mixed effects in mixed Shapes.

    Tijdsduur: 100 seconden
    Stijghoogte: nnb
    Kaliber: 20/25/30mm
    Richtprijs: €219,95 [2017]
    Kartoneenheid: 6/1

    Met dank aan Funke Fajerwerki voor de informatie.

    #2


    Met dank aan Pollius Fireworks/ Youtube.com

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Valt mee deze, grotendeels toch standaardeffecten en je betaald er een premium prijs voor.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
          Overhyped die funke blokken
          Ben ik niet met je eens. Heb zelf de naut2 geschoten en die stak toch echt boven de Nederlandse boxen uit. Tuurlijk kun je ze niet vergelijken met de prof boxen van vorig jaar, maar ze zijn toch echt wel goed te doen.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door chefke26 Bekijk bericht
            Ben ik niet met je eens. Heb zelf de naut2 geschoten en die stak toch echt boven de Nederlandse boxen uit. Tuurlijk kun je ze niet vergelijken met de prof boxen van vorig jaar, maar ze zijn toch echt wel goed te doen.
            Maar kijk hoe klein die effecten zijn bij 1:05 Oke je hebt ook dikke schoten ertussen die het nl spul kan overtreffen maar grotendeels bestaat de box daar niet uit. Voor de Corolla Blue maak ik een uitzondering.

            Comment


              #7
              Het ziet er op bovenstaande filmpje wel goed uit hoor! Mooie kleuren en een lekker tempootje. Vooral de dikke salutes zijn natuurlijk lekker. En de hoge prijs valt bij Zena juist mee, in Duitsland moest je wel de volle mep betalen ( helemaal over de top ). Ze mogen van mij wel de 20mm boeketten vervangen met 25mm en het dan een beetje compenseren met meer salutes en fluiters om wel aan het aantal shots te komen wat ze willen ( hetzelfde aantal als de profversie willen ze blijkbaar graag ). Dan blijft het ook een beetje betaalbaar natuurlijk.

              Comment


                #8
                Vind het toch
                Kwaliteits blokken hoor
                150 euro voor zo'n doos is een leuke prijz
                Tuurlijk is funke ook een hype
                Maar het is goed vuurwerk
                Waar sommige importeurs een puntje aan kunnen zuigen.

                Comment


                  #9
                  Prima blokken voor de prijs.

                  Comment


                    #10
                    Ik heb dezs doos geschoren als finale en in een (normale) straat komt deze cake toch wel echt als zijn hoogte punt. Voor mij was het een zeer verrassende cake (zeker voor de prijs)

                    Comment


                      #11
                      Persoonlijk vond ik hem tegenvallen voor dat geld. Salute's waren wel keihard
                      ☞M~PYRO☞

                      Comment


                        #12
                        voor de prijs zullen t echt goeie blokken zijn,Funke heeft nou eenmaal een kwaliteitsnaam,maar als je t aan mij vraagt zijn er ook wel NL importeurs die mee kunnen komen met de kwaliteit

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door mans5 Bekijk bericht
                          voor de prijs zullen t echt goeie blokken zijn,Funke heeft nou eenmaal een kwaliteitsnaam,maar als je t aan mij vraagt zijn er ook wel NL importeurs die mee kunnen komen met de kwaliteit
                          Daar rekende ik ook op. Daarom blind aangeschaft toen er nog geen filmpjes online waren. De paranoïd en de corola bleu hebben dit zeker ook niet beschaamd. Maar bij de tears from heaven vond ik dat wel.
                          ☞M~PYRO☞

                          Comment


                            #14


                            Bron: Youtube.com

                            Comment


                              #15


                              Bron: Youtube.com

                              Comment

                              Working...
                              X