Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Empire [pakket]

  1. #1
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts

    Empire [pakket]

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Empire
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht:
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: Dit pakket is voor de echte liefhebber. 4 grote cakes en 2 super grote fonteinen in 1 pakket. Een aanrader voor elke familie. Gouden, Zilveren en Roze kometen in combinatie met Blauwe, Groene en Gele sterren zullen voorbij komen. Ohh’s en ahh’s gegarandeerd. Verkoop advies prijs 58,95
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 58,95

    Laatst gewijzigd door omepje; 3 januari 2018 om 18:00

  2. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid flyineddy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2010
    Berichten
    830
    Thanks
    11.913
    976 waarderingen in 360 posts
    Dit pakket voor 3 tientjes gekocht, voor die prijs was het zeker geen miskoop.

    Allereerst de 2 fonteinen. Echt enorm groot!!! ... Qua verpakking welteverstaan. Zijn slechts 35 gram per stuk, maar zitten echt in een enorme doos (Brunhilda en Austrasia). Daardoor gewoon een must om vast te zetten (met bijvoorbeeld 2 stenen), anders waaien ze weg (Letterlijk!). Als ze die een compact formaat hadden gegeven, vergelijkbaar met een Bardarbunga (wat al een 100g fontein is), dan had het hele pakket ongeveer 1/3 kleiner kunnen zijn. Verder qua uitwerking gewoon leuk maar niet bijzonder.

    De 4 cakes vond ik eigenlijk verrassend goed. Ik weet de kruit-inhoud niet meer helemaal zeker, maar ik dacht ongeveer de 130 gram. Met slechts 10 schoten dus een nette 13 gram per shot en ook met goede burst. Hadden ook mooi uitgewerkte effecten, met best grote boeketten. Wel vrij snel voorbij, want met slechts 10 schoten hadden de cakes ook nog een redelijk tempo en een 3 schots finale. Gewoon leuk voor de vooravond.

    Ik heb 1 cake gefilmd (cake D):


    Eddy.
    Waar rook is, is vuurwerk.

  4. Deze gebruiker waardeert flyineddy voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •