Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 21 van 21
  1. #16
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Is illegaal juist ook aanlokkender door "cool, ik ga een bom afsteken"

  2. #17
    VWC-Lid ImmSamuel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2013
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    381
    Thanks
    335
    337 waarderingen in 137 posts
    Voor alle azijnzeikers die de vliegtuigvergelijking er weer bij moeten halen; ik gebruik in mijn presentatie dezelfde termen als de media. Ikzelf ben een liefhebber en weet dus ook dat dit niet de juiste benaming is, dit ontkracht ik dan ook tijdens mijn presentatie. Dit doe ik alleen ter illustratie om aan te geven dat het dus niet om 'bommen' gaat.
    Zonder respect geen vuurwerk.

  3. Deze 2 gebruikers waarderen ImmSamuel voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ImmSamuel Bekijk bericht
    Voor alle azijnzeikers die de vliegtuigvergelijking er weer bij moeten halen; ik gebruik in mijn presentatie dezelfde termen als de media. Ikzelf ben een liefhebber en weet dus ook dat dit niet de juiste benaming is, dit ontkracht ik dan ook tijdens mijn presentatie. Dit doe ik alleen ter illustratie om aan te geven dat het dus niet om 'bommen' gaat.
    Ik ben heel benieuwd hoe je dat insteekt, zeker gezien de leeftijd van je publiek. Niet omdat ik geen vertrouwen heb, maar oprecht nieuwsgierig.
    Eerst even laten wennen aan de termen en dan de "niet zo harde" waarheid er naast?

    Ik zou trouwens wel oppassen met illegaal vuurwerk downtalken. Belgie stelt wel niets meer voor, maar het blijft overlastgevend(er). En als dit de volgende generatie wordt, is het misschien goed om het in het midden te houden tussen "stelt niets voor" en "wow spectaculair". Het is een lastige balans, maar dat zou het beste zijn. Kinderen en tieners zijn gevoelig voor groepsdruk en alles wat niet mag namelijk.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  5. #19
    VWC-Lid ImmSamuel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2013
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    381
    Thanks
    335
    337 waarderingen in 137 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Ik ben heel benieuwd hoe je dat insteekt, zeker gezien de leeftijd van je publiek. Niet omdat ik geen vertrouwen heb, maar oprecht nieuwsgierig.
    Eerst even laten wennen aan de termen en dan de "niet zo harde" waarheid er naast?

    Ik zou trouwens wel oppassen met illegaal vuurwerk downtalken. Belgie stelt wel niets meer voor, maar het blijft overlastgevend(er). En als dit de volgende generatie wordt, is het misschien goed om het in het midden te houden tussen "stelt niets voor" en "wow spectaculair". Het is een lastige balans, maar dat zou het beste zijn. Kinderen en tieners zijn gevoelig voor groepsdruk en alles wat niet mag namelijk.
    Ik ben me inderdaad goed bewust over dat juist deze doelgroep erg gevoelig daarvoor, gezien de leeftijd enz. Ik denk daarom ook dat op het moment een liefhebber zoals ik, die van vuurwerk houdt, aankaart dat je evenmin niet moet kloten met illegaal vuurwerk, dat een beter effect heeft dan een bangmaakverhaal van iemand van Halt.
    Zonder respect geen vuurwerk.

  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Berichten
    435
    Thanks
    21
    148 waarderingen in 93 posts
    Overigens staat in de presentatie onder illegaal vuurwerk: flowerbeds en mines. Dit klopt toch niet helemaal.

    Ook de vergelijking legaal illegaal snap ik niet helemaal waar je een thunderking geloof ik gaat vergelijken met willekeurige knallers uit het buitenland.

  7. Deze gebruiker waardeert blouapie voor het bericht:


  8. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.109
    Thanks
    286
    982 waarderingen in 477 posts
    https://www.veiligheid.nl/vuurwerk/gratis-lespakket

    staat heel pakket even login maken en je hebt info voor scholen

  9. Deze 3 gebruikers waarderen jopoh voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •