Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkduitsland.com

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Ramonius Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar de Funke Scala 25D (cake met goud).
    Hoor graag wat jullie er van vonden op de demo.
    Funke kan je blind kopen.
    Alles wat ik op de demo heb gezien was echt prachtig. Zelfs de Tears en Supernaut zijn live behoorlijk indrukwekkend al zou ik ze nooit kopen ivm de 20mm effecten.
    De beide scala cakes waren echt gaaf. Heel tof dat je een titanium boeket ziet op het moment van de burst.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      #77
      Hoe laat opend de winkel in selfkant morgen ?
      En kan ik vanuit mijn telefoon mijn 2 bestellingen ontvangen , want de enige mails die ik heb zijn de kopieen van mijn bestelling ,, erna heb ik geen bevestigingen meer ontvangen.
      Natural Born Pyro

      Comment


        #78
        vandaag die kant ook maar op om de bestelling af te halen. heb inderdaad ook alleen de mailtjes.

        Comment


          #79
          Was gistermorgen al best druk om6:30u .
          de sherrif was er zelf nog niet maar wel een aardige dame en 2 overstreste rapers lol
          7:45 kreeg ik mijn spulletjes eindelijk waar ik zelf heb aangegeven dat ik maar 1 scala cake betaald had en dus niet de hele doos ook mijn geanuleerde weidenblau werden erbij gezet per hele doos loll
          Zo eerlijk als ik ben het die mannen uitgelegd waarop ze even achter hun oren moesten krabben (blijkbaar hadden alle klanten voor mij al een doosje meegekregen ,,,ooooeps
          Vandaag nog even langs geweest voor 2 maddogs en een toxic rain willow van pyrocentury.
          Topwinkel met een zeer mooie collectie . (Volgend jaar nog wat meer Funke hoop ik)
          Natural Born Pyro

          Comment


            #80
            Zijn er nog nieuwtjes voor 2018 nieuwe producten of zo??

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
              Zijn er nog nieuwtjes voor 2018 nieuwe producten of zo??
              deze link even kijken en in de gaten blijven houden ;)

              Comment


                #82
                Vanaf dit jaar hebben wij de Funken Finale 1 in ons assortiment opgenomen.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkduitsland Bekijk bericht
                  Vanaf dit jaar hebben wij de Funken Finale 1 in ons assortiment opgenomen.

                  https://vuurwerkduitsland.com/funke-...le-1-fc20-36-1
                  jammer dat het beneden duitsland is

                  Comment


                    #84
                    Waarom zou mr funke een grote partij tegen een relatief lage prijs aan zena leveren als deze hardloper in duitsland voor meer ook uitverkocht wordt? Geen gekke gedachte toch, ?
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door erik36 Bekijk bericht
                      jammer dat het beneden duitsland is
                      We proberen dit jaar een verkooppunt te openen net over de grens bij Venlo. Dit zal voor veel mensen een stuk makkelijker zijn die van ver komen. Maar later meer daarover in het Vuurwerkduitsland topic.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                      Waarom zou mr funke een grote partij tegen een relatief lage prijs aan zena leveren als deze hardloper in duitsland voor meer ook uitverkocht wordt? Geen gekke gedachte toch, ?
                      Ik denk dat het probleem eerder is dat deze salute batterijen standaard 1.3G classificatie hebben, en in Belgie alle consumenten verkoop punten een 1.4G opslag hebben. In Duitsland is de verkoop van Categorie F2 (consumenten) vuurwerk met 1.3G classificatie geen probleem.

                      Enigste wat evt een optie is een kooi verpakking, maar hier is Funke geen grote liefhebber van.

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkduitsland Bekijk bericht
                        We proberen dit jaar een verkooppunt te openen net over de grens bij Venlo. Dit zal voor veel mensen een stuk makkelijker zijn die van ver komen. Maar later meer daarover in het Vuurwerkduitsland topic.



                        Ik denk dat het probleem eerder is dat deze salute batterijen standaard 1.3G classificatie hebben, en in Belgie alle consumenten verkoop punten een 1.4G opslag hebben. In Duitsland is de verkoop van Categorie F2 (consumenten) vuurwerk met 1.3G classificatie geen probleem.

                        Enigste wat evt een optie is een kooi verpakking, maar hier is Funke geen grote liefhebber van.
                        De piromax titanium salute is ook 1.3G, en ik kreeg daarvan een doos zonder kooi mee
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          #87
                          Zou lekker zijn een verkooppunt/afhaalpunt tegen de grens van venlo. Denk dat veel mensen het anders te ver rijden vinden

                          Comment


                            #88
                            Ja doe maar een verkooppunt daar en neem ook de funke bollers in het assortiment ;)
                            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                            Comment


                              #89
                              zou fijn zijn bij velo de grens over
                              Denk veel animo voor!

                              Comment


                                #90
                                Arnhem/Nijmegen ook hoor.
                                Of een bezorgservice naar de Betuwe.
                                Kom zei de vis in de vissenkom.

                                Comment

                                Working...
                                X