Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proline Ball Rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Proline Ball Rockets

    Ik zit erover te denken om deze aan te schaffen dit jaar. Een mooi klein pijlenpakket en de prijs is ook best aardig (ongeveer 20 euro).
    Heeft iemand er ervaringen mee of een filmpje misschien?

    Laatst aangepast door Japie; 15 December 2007, 04:25.

    #2
    Kogelpijlen. Hiervan ben ik meer fan van dan de cilindervormige pijlen. Het voordeel van de kogelpijlen is dat de effecten meer ronder zijn als uitwerking. Doordat de kracht precies vanuit het midden komt word het kruit mooi verdeeld. Een nadeel van deze pijlen is dan wel dat ze iets duurder zijn dan normale pijlen. Maar voor 20 euro, 4 pijlen zou ik ze zeker een keer willen uitproberen. Ik ben geen groot kenner van Pro Line omdat het hier niet word verkocht.

    Comment


      #3
      Proline staat zeker niet bekend om zijn pijlen. De pijlenpakketten (zijn wel cylinderpijlen) zijn bagger.
      Echter mortierpijlen is een heel ander verhaal, en de prijs is niet hoog. Dus ik zou ze gewoon eens uitproberen, ze zien er wel leuk uit vind ik.

      Comment


        #4
        20 Euro lijkt me sowieso een aardige prijs voor dit. Ik weet niet wat ze doen maar dit soort pijlen zijn vaak wel mooi.
        Ik heb ze wel al zien liggen en ze zijn vrij groot vergeleken met de gemiddelde vuurpijl, dat zegt ook wel wat meestal.

        Comment


          #5
          Ik heb deze afgelopen jaar gehad, niet kopen! Erg slechte pijlen zoals de rest van de proline pijlen. Kleine boeketten die te hoog de lucht in worden geschoten. De effecten zijn opzich wel mooi maar echt veels te klein.

          Comment


            #6
            ik heb hier wel eens een filmpje van gezien.. maar ik weet niet meer op welke site dat was dus daar schieten we ook niks mee op. ik denk dat het redelijke pijlen zijn. toch vind ik van die vuurpijlen met zo'n balletje altijd een beetje aan de dure kant.

            Comment


              #7
              Gaan dit jaar 22,50 kosten.
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #8
                www.crackercorner.nl daar staan allemaal filmpjes, ook van die ball rockets, alleen het is een beetje een raar filmpje.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door rick-n Bekijk bericht
                  www.crackercorner.nl daar staan allemaal filmpjes, ook van die ball rockets, alleen het is een beetje een raar filmpje.
                  Dat is niet het goede filmpje dat is als ik het goed heb het pakket rockets & candles.

                  Comment


                    #10
                    zijn zo te zien prima pijlen... op youtube staat het volgende filmpje

                    Dikste vuurwerkshow ooit in Amstelveen. Pijlen.Totaal: 124 grote pijlen en 40 gil pijlen.


                    let ff op vanaf de 50 seconden.. daar zie je de ball rockets constant voorbij komen
                    [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

                    Comment


                      #11
                      Dat zijn de Twilight Pijlen van Bondbridge..

                      Comment


                        #12
                        Lol*******

                        Comment


                          #13
                          ik had dat pijlen pakket besteld van rocket candle starter.
                          en in plaats van dat pakket kreeg ik dit pakket met 4 bolpijlen voor €25.
                          ik d8 ik zeg maar niks want die andere pijlen zijn denk ik (hoop ik ) slechter.
                          maar het is afw8ten....

                          Comment


                            #14
                            ik heb eerlijk gezegt deze pijlen nooit gehad omdat de advies prijs beetje aan de hoge kant ligt en je voor die prijs ook andere pijlen kan halen die wat goedkoper zijn
                            don't worry im fireworks crazy!!!

                            Comment


                              #15
                              Ze zijn 27.50 in het vuurwerk boekje bij mij! Maar ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik zou ze niet verwachten voor 20 euro.

                              Comment

                              Working...
                              X