Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwanger: geslacht bekend maken met vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wij hebben hierover al erg veel vraag naar gehad in de winkel.
    Er zou toch wel een importeur moeten zijn om dit hierheen te halen ?
    www.rowyvuurwerk.nl

    Comment


      #17
      Allereerst gefeliciteerd!
      Ik meen dat ze dit vorig jaar bij de Vuurwerkbunker ook hebben geregeld voor iemand, ze kregen de envelop, vervolgens een cake voor ze ingetaped en de mensen zagen het dus pas met afsteken. Er is beeldmateriaal van, maar kan er niets over vinden helaas.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        De cake Dancing lady van Witte Vuurwerk kent 25 roze peony,s als effect.

        Comment


          #19
          Shit net te laat. Maar goed kan als nog een mooie brocade to blue afsteken

          Comment


            #20
            Alvast gefeliciteerd! Vorig jaar hebben we klant in de winkel gehad met het zelfde idee, deze mevrouw gaf ons haar echo welke ze zelf nog niet gezien had en wij hebben haar toen een 1,0" blue peony van Zena gegeven het was namelijk een jongetje! In het geval van een meisje stond de red and purple peony van zena klaar. Deze cakes hadden we helemaal in zwart folie gewikkeld zodat de naam van de cake niets zou verklappen.

            Comment


              #21
              Iemand nog aanvullingen hierop?
              Het moet eigenlijk niet teveel naar rood nijgen maar ook weer niet knal paars zijn.

              Ik hoor graag of iemand nog ideeën heeft.

              Comment


                #22
                Roze en blauwe bugano fonteinen? Maakt ook niet gelijk veel herrie als het afgaat

                YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                Comment


                  #23
                  Even een bump want ik zit in dezelfde situatie. Wat zijn anno 2019 volledig blauwe of roze cakes? Mag ook in Duitsland zijn
                  VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

                  Comment


                    #24
                    In het lightyear pijlenpakket zitten ook blauwe en roze pijlen. 2 van elk als ik me niet vergis, dus je kan zelfs even testen. Labeltje eraf peuteren en je hebt een leuke verassing
                    Gefeliciteerd trouwens!

                    Comment


                      #25
                      Bedankt voor de suggestie. Een cake komt toch iets beter voor de dag, maar ik zal t onthouden.
                      VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

                      Comment


                        #26
                        Colorful Peony van Cafferata. O.a. in de kleuren blauw en roze. Zijn alleen vrij duur (€59,95) en ook niet erg goed verkrijgbaar.

                        https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...e-*NIEUW-2019*

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Y Bekijk bericht
                          Even een bump want ik zit in dezelfde situatie. Wat zijn anno 2019 volledig blauwe of roze cakes? Mag ook in Duitsland zijn
                          Gefeliciteerd!

                          Ik zit in dezelfde situatie (wij weten zondag wat het wordt), ik heb van een vriend de zena cakes gekregen. Uit Olen. Hij heeft 50% korting gekregen en er 38,50 voor betaald voor 2 stuks.
                          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                          Comment


                            #28
                            Deze zijn allemaal blauw, maar een volledig roze cake heb ik nog niet gespot helaas.
                            VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

                            Comment


                              #29
                              België heeft toch gewoon gender reveal cakes

                              Klapchi

                              Comment

                              Working...
                              X