Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bonte stopt wellicht met meldpunt Vuurwerkoverlast

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Bonte is al een tijdje bezig om cat1. vuurwerk negatief in de media te belichten. Vorig jaar was er ook zomaar ineens een behoorlijke toename van overlast van dit soort vuurwerk volgens zijn meldpunt.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Hairy Harry Bekijk bericht
      Bonte is al een tijdje bezig om cat1. vuurwerk negatief in de media te belichten. Vorig jaar was er ook zomaar ineens een behoorlijke toename van overlast van dit soort vuurwerk volgens zijn meldpunt.
      Ik denk dat het accent dit keer zal liggen op vuurwerkletsels.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
        Ik denk dat het accent dit keer zal liggen op vuurwerkletsels.
        Nee, dat heeft ie al een keer gedaan. Daar heeft hij nu Tjeerd Faber voor...

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Hairy Harry Bekijk bericht
          Nee, dat heeft ie al een keer gedaan. Daar heeft hij nu Tjeerd Faber voor...
          Laatste alinea: https://www.ad.nl/binnenland/klachte...omen~af56006b/

          Hier gaat het volgens mij de komende twee jaren om: letsel door toedoen van een bepaald type legaal vuurwerk = verbod van dat type.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
            Laatste alinea: https://www.ad.nl/binnenland/klachte...omen~af56006b/

            Hier gaat het volgens mij de komende twee jaren om: letsel door toedoen van een bepaald type legaal vuurwerk = verbod van dat type.
            Ja, dat is ook weer zo. Het welbekende verbod op vuurpijlen en knalvuurwerk...

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
              Bij de buren heeft iemand het ANP ingeseind over de overzichtskaart. Dit was de reactie die hij kreeg:

              Dank voor je mail, het was voor ons een interessant punt om even na te trekken.

              Arno Bonte van het meldpunt laat ons weten: de meldingen die er nu op staan zijn van mensen die weten dat de site bestaat en die alvast een melding hebben gedaan. Maar het meldpunt is nog niet officieel in de lucht, dat gebeurt pas op 1e kerstdag. Dan wordt de teller van de database op nul gezet: de meldingen die er nu op staan tellen NIET mee in het uiteindelijke totaal.


              Wat een gladjanus, die Bonte. Maar ik ben er van overtuigd dat ze hem bij het ANP wel doorhebben.
              Klopt dus weer geen reet van, maar dat zijn we gewend van meneer Bonte en co.

              Al voor de officiële opening maandag om 13.00 uur waren honderden klachten binnengekomen op het meldpunt. Vanwege de "serieuze aard ervan'' is besloten de meldingen van de afgelopen 48 uur mee te tellen, aldus het Rotterdamse raadslid Arno Bonte.
              Het Meldpunt Vuurwerkoverlast is weer opengesteld. Op de internetpagina kunnen geluidsklachten, schade en andere overlast door vuurwerk worden gemeld.

              Comment


                #52
                Hij is gewoon doorgegaan hoor. Hoorde hem net op het nieuws al weer allelei onwaarheden uitbraken.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #53
                  Je gaat me toch niet zeggen dat er ook maar iemand is die dacht dat die figuur is een keer de waarheid zo spreken ??
                  Het is een POLITICUS,die liegt altijd en over alles,want ook zeggen dat als je een vraag krijgt over iets wat je hebt gezegd en dan antwoorden met: zo bedoelde ik het niet,dat is ook liegen.
                  De dag dat er een POLITICUS opstaat die niet liegt,is de dag dat kerst en oud en nieuw zalig verklaard zijn en we alle dagen van het jaar alles mogen stoken wat we willen.

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tijgernootje Bekijk bericht
                    Je gaat me toch niet zeggen dat er ook maar iemand is die dacht dat die figuur is een keer de waarheid zo spreken ??
                    Het is een POLITICUS,die liegt altijd en over alles,want ook zeggen dat als je een vraag krijgt over iets wat je hebt gezegd en dan antwoorden met: zo bedoelde ik het niet,dat is ook liegen.
                    De dag dat er een POLITICUS opstaat die niet liegt,is de dag dat kerst en oud en nieuw zalig verklaard zijn en we alle dagen van het jaar alles mogen stoken wat we willen.
                    Ik heb ons aller Thierry nog niet op een politieke leugen kunnen betrappen. Wellicht is er nog hoop ;)
                    Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                    Comment


                      #55
                      IEDEREEN die print screens heeft van meldingen op rare plekken of wil vertellen wat hij in de afgelopen dagen/jaren heeft gezien inzake het meldpunt: graag een mail sturen naar [email protected] .

                      Nadere info via PB verkrijgbaar.

                      Comment


                        #56
                        Laat Arno Bonte aub geen wethouder van Rotterdam worden !!!!!!!
                        Laten we het vooral gezellig houden !

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkshop7kamp Bekijk bericht
                          Laat Arno Bonte aub geen wethouder van Rotterdam worden !!!!!!!
                          volgens mij is hij dat al.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                            volgens mij is hij dat al.
                            Klopt helaas, zie het topic over de ideeën van de PvdD Rotterdam!

                            Comment

                            Working...
                            X