Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk demo Welkoop (Finale)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk demo Welkoop (Finale)

    Afgelopen dagen waren de winkeliers demo's van Welkoop. Hier werden onder andere de nieuwe producten van de silver,red en knockout lijn geschoten. Bij deze de video van de finale in 4K gefilmd.


    Schietlijst: Schietgebedje, bliksems, middernacht, prachtnacht, chaos, hattrick deluxe, fright night, knockout 100, blue camuro en monsterjam.
    -FireworksHolland-

    #2
    De site is overigens vandaag online gegaan. (www.goedvuurwerk.nl)
    -FireworksHolland-

    Comment


      #3
      De knockout blue camuro 19 is "een beetje" duurder. Opnieuw versterkt dit mijn opvatting dat deze importeur veeeel te hoge prijzen handhaaft / kwaliteit
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        #4
        Jeetje, er zit eigenlijk helemaal niks meer tussen wat een beetje leuk geprijst is. Vorig jaar had een kennis nog een paar potjes meegepikt vanwege de goede prijs, maar dat gaat nu eigenlijk nergens meer over, zeker niet voor voorverkoop.
        Blue Camuro laat ik ook lekker stasn, vorig jaar wel gehaald en was een fijne pot, maar 30euro neh zeker niet.

        Comment


          #5
          Ja ik zag het die Blue Camuro is gewoon over de kop gegaan. Tsjonge zeg...

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
            Ja ik zag het die Blue Camuro is gewoon over de kop gegaan. Tsjonge zeg...
            Mensen kom op ;) vorigjaar was die afgeprijsd als stunt aanbieding van 29.95 voor 14.95.
            dit jaar is het geen steunt aanbieding waardoor die weer op de normale prijs zit.
            dit jaar is toppunt het steunt artikel

            Comment

            Working...
            X