Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meld je aan voor opiniepanel 1Vandaag

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    TERECHT PUNT!!

    Zojuist gedaan, op https://twitter.com/traditie en https://www.facebook.com/DeVuurwerktraditie/

    Don't give up this fight!



    Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
    Goeie!
    Snap sowieso niet dat je vanuit hen zo weinig hoort. Frits Broks is eigenlijk de enige die je af en toe hoort. Groeneveld hoorde je onlangs wel bij monde van BPN, maar dat werkte eigenlijk averechts...

    Al die shops hebben toch een mailingslist voor hun reclame? Nou, dit is beter dan reclame, dit is voor het behoud van consumentenvuurwerk! Niet voor verkoop van 1 jaar, maar jarenlang!

    Comment


      Misschien kunnen de actieven hier met spoed de dealer benaderen waar ze hun spullen halen? Vele handen maken licht werk. Tijd dringt wel een beetje, denk ik.

      Beste is om te bellen, lijkt mij. Mails worden mogelijk niet of te laat gezien.

      Zou trouwens goed kunnen dat een dealer zwaarwegende redenen heeft om niet mee te doen. In dat geval natuurlijk dat standpunt altijd respecteren!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
        Volgens mij bedoel je het tegenovergestelde van wat je schrijft?
        Ik denk het niet ...

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
          Ik denk het niet ...
          Capito :-)

          Comment


            Ik geloof echt niet dat ze bij 1 vandaag er baat bij hebben om een vuurwerkverbod te stimuleren. Je bent natuurlijk nooit helemaal neutraal (kan beide kanten zijn), maar een beetje journalist neemt zijn werk wel serieus mag ik hopen ...

            Comment


              Kweenie heho, het lijkt er af en toe toch wel erg op dat over een breed front wordt geprobeerd om de publieke opinie te manipuleren.

              Comment


                En de nieuwe ook ingevuld. 5 keer dezelfde vraag: wilt u het verbieden.

                Verder doen ze ook alsof een verbod op consumentenvuurwerk geen algeheel verbod van vuurwerk betreft, dat schiet mij in het verkeerde keelgat. Die opties zijn wat mij betreft gelijk.
                Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                Comment


                  Ik denk dat dat komt omdat we zelf natuurlijk verre van neutraal zijn en ons (terecht !!) aangevallen voelen. Heb ik bijvoorbeeld ook altijd met scheidsrechters die Feyenoord onrecht aan doen ...
                  De grote meute geeft zijn mening natuurlijk helemaal niet. Wat is 50.000 op 17 miljoen ? Ze kunnen wel zeggen dat dit een goede afspiegeling is van het volk, maar het zijn natuurlijk alleen mensen die moeite doen om hun mening te geven. Probleem is inderdaad wel dat een kleine groep veel lawaai kan maken, zie hiervoor ook de zwarte pieten discussie. Het is dus zeker goed om zoveel mogelijk tegengas te geven vind ik.

                  Wat betreft deze enquête: wat is licht siervuurwerk en licht knalvuurwerk ? Noem het legaal en illegaal !! Het gebrek aan kennis van de journalisten is wel stuitend ....

                  Comment


                    zo heb ik het ook vermeld, dat ik tegen zwaar illegaal vuurwerk ben, maar tegen een verbod op nederlands sier en knalvuurwerk, ook alcohol moeten ze maar gaan verbieden dan want daar komen de meeste problemen van en dat samen met de drugs gebruikers, zie ze bij ons op de spoed eisende hulp dagelijks.

                    Comment


                      .................................................. ...................
                      Laatst aangepast door lbanoa; 6 December 2017, 15:26.

                      Comment


                        Belangrijk dus dat zo veel mogelijk verschillende mensen mee doen. Kortom: schakel iedereen in die je kent. Volgens mij is dit de belangrijkste enquete tot nu toe.
                        Laatst aangepast door Fegefeuer; 6 December 2017, 16:01.

                        Comment


                          Ik heb een kort berichtje gestuurd naar de redactie van het opiniepanel.
                          Laatst aangepast door dinoroel; 6 December 2017, 16:05.
                          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door dinoroel Bekijk bericht
                            Ik heb een kort berichtje gestuurd naar de redactie van het opiniepanel.
                            Denk dat je fora beter achterwege kunt houden.. Maar goed, benieuwd of je reactie krijgt.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                              Ik geloof echt niet dat ze bij 1 vandaag er baat bij hebben om een vuurwerkverbod te stimuleren. Je bent natuurlijk nooit helemaal neutraal (kan beide kanten zijn), maar een beetje journalist neemt zijn werk wel serieus mag ik hopen ...
                              Wishfull thinking..... hele zwarte pieten discussie wordt zwaar ondersteund vanuit bijv. de Vara thijs van Nieuwkerk. Is een journalist, maar niet neutraal.

                              Comment


                                aangemeld en ingevuld
                                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                                Comment

                                Working...
                                X