Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 21 van 23 EersteEerste ... 111920212223 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 315 van 339
  1. #301
    VWC-Lid Babiloot's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2008
    Locatie
    Ooijpolder, Gelderland
    Berichten
    1.305
    Thanks
    60
    328 waarderingen in 145 posts
    Ook uitgeschreven. Als je kijkt naar de andere stukken over vuurwerk zie je overduidelijk dat ze graag een verbod willen. Het is een instantie om te peilen, maar schijnbaar drukken ze liever hun eigen mening erdoor.

  2. #302
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Ik ga ook niet langer tijd verspillen. Doorgestoken kaart.

  3. #303
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    over een paar jaar mooi een huisje huren voor een paar dagen met vrienden in duitsland tijdens oud en nieuw.
    hoeven we de deur ook niet uit daar, want het vuurwerk wordt door de duitse winkels aan de deur geleverd voor +/- 20,- verzendkosten, en niks geen 25KG regel in duitsland, maar onbeperkt.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen --sjon beton-- voor het bericht:


  5. #304
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Nou niet iedereen heeft hier de mogelijkheid gehad om mee te kunnen doen .
    Ik heb zwaar het vermoeden dat de stemming is gemanipuleerd .
    Knal vuurwerk de deur uit oké zelf weten dan tref ik mijn maatregelen wel .

    Als het zo door gaat moesten we toch maar eens overwegen om eens de straat op te gaan .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  6. #305
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    over een paar jaar mooi een huisje huren voor een paar dagen met vrienden in duitsland tijdens oud en nieuw.
    hoeven we de deur ook niet uit daar, want het vuurwerk wordt door de duitse winkels aan de deur geleverd voor +/- 20,- verzendkosten, en niks geen 25KG regel in duitsland, maar onbeperkt.
    Ik denk dat het dan druk wordt in Duitsland. Echt exact dezelfde gedachte hier.

  7. Deze gebruiker waardeert blackmoon voor het bericht:


  8. #306
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    377
    522 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    over een paar jaar mooi een huisje huren voor een paar dagen met vrienden in duitsland tijdens oud en nieuw.
    hoeven we de deur ook niet uit daar, want het vuurwerk wordt door de duitse winkels aan de deur geleverd voor +/- 20,- verzendkosten, en niks geen 25KG regel in duitsland, maar onbeperkt.
    Geloof me nou als ze het in Nederland voor elkaar gekregen hebben gaan ze door totdat ze ook in omliggende landen een verbod erdoor krijgen.....zou me in ieder geval niets verbazen.
    Hier belazeren ze de boel dus kunnen ze dat daar ook......

  9. #307
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts

  10. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  11. #308
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Kwee nie hoor, maar was het meldpunt Vuurwerkoverlast een jaar of drie terug niet onomstreden? En hebben we daarna met z'n allen niet stukje bij beetje de geloofwaardigheid er van dusdanig ter discussie kunnen stellen dat heel Nederland inmiddels weet hoe het zit? Dat zelfs het AD onlangs in z'n kolommen met pijn in de buik moest melden dat er "valse meldingen zouden zijn geweest".

    Waarom zouden we met het Opiniepanel van 1Vandaag niet dezelfde weg kunnen bewandelen? Ik kan nu al bewijzen dat het Opiniepanel zo lek als een mandje is. Niet opgeven dus. Gewoon lid blijven. Zou de komende jaren nog wel eens ergens goed voor kunnen zijn.

  12. Deze 2 gebruikers waarderen Fegefeuer voor het bericht:


  13. #309
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Kwee nie hoor, maar was het meldpunt Vuurwerkoverlast een jaar of drie terug niet onomstreden? En hebben we daarna met z'n allen niet stukje bij beetje de geloofwaardigheid er van dusdanig ter discussie kunnen stellen dat heel Nederland inmiddels weet hoe het zit? Dat zelfs het AD onlangs in z'n kolommen met pijn in de buik moest melden dat er "valse meldingen zouden zijn geweest".

    Waarom zouden we met het Opiniepanel van 1Vandaag niet dezelfde weg kunnen bewandelen? Ik kan nu al bewijzen dat het Opiniepanel zo lek als een mandje is. Niet opgeven dus. Gewoon lid blijven. Zou de komende jaren nog wel eens ergens goed voor kunnen zijn.
    Hoe wou je dat gaan doen ?
    het is tenslotte wel een heel ander systeem .
    Bij dat meldpunt kun je het aantal meldingen nog controleren.
    Maar deze uitslagen worden helemaal achter de schermen verwerkt .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  14. #310
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    Hoe wou je dat gaan doen ?
    het is tenslotte wel een heel ander systeem .
    Bij dat meldpunt kun je het aantal meldingen nog controleren.
    Maar deze uitslagen worden helemaal achter de schermen verwerkt .
    Je zou kunnen vragen naar hoeveel jongeren er hebben meegdaan en hoeveel ouderen. Ik vermoed dat de ouderen (50+) het grootste deel zijn van deze 33.000 leden. Dan krijg je dus een scheef beeld in je totaal uitslag.

  15. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  16. #311
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    Hoe wou je dat gaan doen ?
    het is tenslotte wel een heel ander systeem .
    Bij dat meldpunt kun je het aantal meldingen nog controleren.
    Maar deze uitslagen worden helemaal achter de schermen verwerkt .
    Ga ik hier natuurlijk niet zeggen.

  17. #312
    VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Berichten
    883
    Thanks
    220
    1.206 waarderingen in 396 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Je zou kunnen vragen naar hoeveel jongeren er hebben meegdaan en hoeveel ouderen. Ik vermoed dat de ouderen (50+) het grootste deel zijn van deze 33.000 leden. Dan krijg je dus een scheef beeld in je totaal uitslag.
    Daar wordt rekening mee gehouden door de uitslag te wegen:

    De uitslagen van onze onderzoeken zijn na weging representatief voor zes variabelen, namelijk leeftijd, geslacht, opleiding, burgerlijke staat, spreiding over het land en politieke voorkeur gemeten naar de laatste Tweede Kamerverkiezingen.

  18. Deze gebruiker waardeert Brainiac voor het bericht:


  19. #313
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
    Daar wordt rekening mee gehouden door de uitslag te wegen:
    Geloof jij werkelijk nog dat 1Vandaag te goeder trouw is, Brainiac?

  20. #314
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Als je beweert dat er gesjoemeld wordt, moet je eigenlijk wel met bewijs komen. Heb geen journalistiek gestudeerd maar dat is volgens mij wel de essentie ...

  21. #315
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    Als je beweert dat er gesjoemeld wordt, moet je eigenlijk wel met bewijs komen. Heb geen journalistiek gestudeerd maar dat is volgens mij wel de essentie ...
    Heb je niet gevolgd wat er de afgelopen weken is gebeurd? Heb je niet gezien hoe sturend 1Vandaag de afgelopen jaren te werk is gegaan?

    Is het je niet opgevallen dat 1Vandaag het in de enquete over licht en zwaar siervuurwerk had? Net als RTL en het AD? Is geen onbenul of onwetendheid, maar afgesproken werk. Cat. 1 is nu licht vuurwerk en jouw cat. 2 cakejes vallen volgens deze samenspanners nu onder het zware spul. Geregisseerde stemmingmakerij. Nu moet het zogenaamde zware knalvuurwerk er aan geloven, daarna volgt het zogenaamde zware siervuurwerk (die cat. 2 cakejes van jou).

    Je hebt geen idee hoe veel tegenstanders we hebben, hoe goed georganiseerd ze zijn, hoe veel geld er beschikbaar is. Bij stand.nl heb ik onlangs reageerders gezien die overduidelijk gebruik maakten van FB-nepprofielen.

    Je weet hoe het zat met Trump? Niemand geloofde dat het kon, toch gebeurde het. Patroon van wat er in de VS gebeurde tekent zich hier ook af. Het demoniseren van de tegenstander, het inschakelen van bevriende media, campagnes via FB.

    Als je denkt dat ik uit mijn nek klets: je goed recht. Maar ik zou je in dat geval willen adviseren met zekere argwaan te kijken naar wat er allemaal gebeurt. Dit is een smerige oorlog, waarin zaken als fatsoen en eerlijkheid geen rol meer spelen, helaas.

    Voor de goede orde: een maand geleden was er niets aan de hand. Eind november lekte het OVV-rapport uit (strafbaar feit!) en nu, twee weken later, hebben de haters de zaak al zo gemanipuleerd dat er in enquetes naar je mening over een totaalverbod wordt gevraagd en cat. 1 door sommige media wordt aangepakt. En passant hebben ze voor elkaar gekregen dat de Tweede Kamer er nog voor de jaarwisseling een debat aan wijdt.

    Duidelijk zo?

  22. Deze gebruiker waardeert Fegefeuer voor het bericht:


Pagina 21 van 23 EersteEerste ... 111920212223 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •