Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meld je aan voor opiniepanel 1Vandaag

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Meld je aan voor opiniepanel 1Vandaag

    Politici, media en politie oefenen steeds meer druk uit om onze hobby verder in te perken of zelfs te verbieden. Daarbij wordt regelmatig verwezen naar polls, peilingen en opiniepanels.

    Het opiniepanel van 1Vandaag speelt daarbij een hoofdrol, omdat het met 50.000 ingeschrevenen als zeer representatief wordt beschouwd (aantal deelnemers vuurwerkenquete eind 2016: ruim 21.000).

    Daarom bij deze de oproep: meld je aan bij het opiniepanel van 1Vandaag. Laten we proberen om te voorkomen dat 1Vandaag volgende maand kan melden dat de steun voor een volledig verbod op consumentenvuurwerk is gegroeid.



    Per mailadres één aanmelding mogelijk, per ip-adres meer dan één. Vraag gezinsleden, familie, vrienden, bekenden en collega's of ze mee willen doen.

    Graag een melding in dit topic als je je hebt aangemeld. Kunnen we een beetje bijhouden hoeveel nieuwe inschrijvingen er zijn en er wellicht achter komen of 1Vandaag het spel eerlijk speelt.

    Als je je eerder al hebt aangemeld, mag je dat ook schrijven uiteraard. In dat geval wordt je naam eveneens vermeld in de Hall of Fame :-)


    Hall of Fame:

    Pyroboy26 - Pyromovies HD - RafQue - pyrodreams - Scav - Torrr - Rowy Vuurwerk - fireworks94 - Avalanche - Magic Sjefke - Anihalas - laurence - elburgersc - bolle-040 - Matii - Jorn89 - lwd gast - SQUEAK! - wesley1982 - Djaimy - Beastmode - hout86 - remcus - Happiness - Mr Kamuro - dedon - Jspoel - arviidd - the cigarman - koetje - ummagumma - Samenvuurwerkkopen - Fausto - Babiloot - faab1234 - JohnDoe - tristen - ariedeknaller - MjB - casper - heho - Knalpot - bassie1978 - Voor.b - Nitraat12 - Pyrokegel - Rijswijk1968 - PYROMANIAC 1975 - geerit999 - Vuurwerk almerehaven - stefan11 - gizmo75 - Koala - Bram95 - omepje - dinoroel - leo303 - HardBeat - Hendtje Contentje- PieterV - Palm Tree - MasterBsc - magnolia - Mlap - maxwell96 - speedfighter - henryboy - Aftershock - PyroBrian - DPC_ram - Fire-Freak - Ramonius - Rick GAE - Afcajax - Rooie - ddfirework - Freaky Pyro - Mark8585 - Vuurwerk079 - Zaliotuur- Knalpak - F_Dogg28 - Thresher - Jean-Paul_*- Mosterdman - peter042 - kamikaze - Debtor - fritsie
    Laatst aangepast door Fegefeuer; 2 December 2017, 18:41.

    #2
    Voor diegene die niet aangemeld is, en je wil enig invloed uit kunnen oefenen op een belangrijke poll dan is het raadzaam om je aan te melden.
    Men gaat met enige zekerheid ook dit jaar weer een poll opstarten waarin veel zuurpruimen hun ongenoegen mogen laten blijken

    Dit kan om [url] https://eenvandaag.avrotros.nl/panels/opiniepanel/ [//url] in je browser te plakken

    niet traceerbare link post onder van RafQue

    Comment


      #3
      Natuurlijk meld ik me ff aan!

      Oh, en hier is bovenstaande link (via nullrefer zodat je niet kunt zien waar de bezoeker vandaan komt...):

      http://nullrefer.com/?eenvandaag.avr...s/opiniepanel/

      Hier kan iedereen dus gewoon op klikken, zonder moeilijk te doen enzo...

      Comment


        #4
        Heb me hier vorig jaar voor aangemeld, mede omdat deze polls serieus genomen worden

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
          Heb me hier vorig jaar voor aangemeld, mede omdat deze polls serieus genomen worden
          Zie bijvoorbeeld dit stuk in NRC Handelsblad, een door politici en beleidsmakers gerespecteerde krant: https://www.nrc.nl/nieuws/2016/12/22...rwerk-a1537780

          Dju, stel je voor dat 1 procent van de vuurwerkkopers in Nederland zich aanmeldt voor dit panel. In dat geval winnen we elke vuurwerkenquete van 1Vandaag met vlag en wimpel.

          Dichter bij huis: vandaag hebben ruim 400 members VWC bezocht. Als die members stuk voor stuk voor vier nieuwe inschrijvingen zorgen (moet toch kunnen), kunnen we de zaak al behoorlijk beinvloeden, op een legale manier! Kortom: kom in actie en laat van je horen.

          Comment


            #6
            Zojuist ook even aangemeld. Kijken of we onze invloed kunnen laten gelden.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Zo, ook net ffies aangemeld, als we het allemaal even doen: Samen staan we sterk !!! ;)
              www.rowyvuurwerk.nl

              Comment


                #8
                Ik heb me ook aangemeld, en wacht rustig af totdat deze poll eraan komt.

                Comment


                  #9
                  Ik heb me ook aangemeld

                  Comment


                    #10
                    Ik neem al jaren deel. Ik vul ze allemaal in en heb ook ieder jaar vragen over de jaarwisseling.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                      Zo, ook net ffies aangemeld, als we het allemaal even doen: Samen staan we sterk !!! ;)
                      Zo is het. Tijd dat de zwijgende meerderheid van zich laat horen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                      Ik heb me ook aangemeld, en wacht rustig af totdat deze poll eraan komt.
                      Omdat de 1Vandaag-onderzoeken altijd onaangekondigd komen, en vaak maar één dag lang in te vullen zijn, bij deze het verzoek aan alle ingeschrevenen zo snel mogelijk te melden op VWC dat de enquete in de mailbox zit. Zodat iedereen tijdig z'n mail checkt en mee kan doen. Maat van mij zag de mail vorig jaar pas 's avonds en was te laat om mee te kunnen doen. Zonde.

                      Aan de jongste enquete van 1Vandaag, iets over Buma en een referendum, deden overigens slechts 23.000 van de 50.000 ingeschrevenen mee.

                      Comment


                        #12
                        ik heb mij aangemeld

                        Comment


                          #13
                          Hierbij ook aangemeld. Samen staan we sterk en sterk voor onze hobby die ze niet gaan afnemen...Kom op mensen steun elkaar!!!

                          Comment


                            #14
                            Aangemeld !
                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              #15
                              Ook aangemeld
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment

                              Working...
                              X