Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Orthen] Rambam 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Uitstekend vuurwerk, eerste kennismaking met evo en dat smaakt naar meer.

    Comment


      #92
      Deze als vervanger gekregen, maar wat een bak! Mooie burst, enorme spreiding en super mooie kleuren.

      Mocht deze er volgend jaar weer zijn of een 3.0, komt die er zeker bij.

      Comment


        #93

        Comment


          #94
          Hier ga ik zeker op letten dit jaar. Eigenlijk was deze me pas in de laatste week opgevallen toen die ergens bij een demo geschoten werd. Hele dikke bak.

          Comment


            #95
            Deze ziet er wel heeel goed uit op het filmpje hierboven. Helaas niet besteld maar komt zeker op het lijstje voor komend jaar!

            Comment


              #96
              Ja deze ga ik ook in de gaten houden!! Afgelopen jaar over het hoofd gezien.... ziet er goed uit!

              Comment


                #97
                Dit was een van de toppers van de avond! Volgend jaar weer

                Comment


                  #98
                  Ziet er erg goed uit, deze ga ik zeker in de gaten houden aankomend jaar.

                  Comment


                    #99
                    Deed zijn naar RAMBAM eer aan, heerlijk hoe deze over de wijk heen galmde.
                    https://youtube.com/c/EindjePyro

                    Comment


                      Misschien niet persé deze box in je assortiment nemen Marchel, maar gewoon een volledige blinkercakebox? Ik vind de Purple haze boeketten bijvoorbeld er niet in passen, maar dat is persoonlijk. Ik zou een Evolution versie van de Colorful City willen zien. De Evolution boxen zijn vaak wat meer up tempo en dat gecombineerd met mooie kleuren en blinkers is natuurlijk perfect!

                      Comment


                        Wat brengt Evolution toch fantastische dingen op de markt! Schitterend staaltje vuurwerk!

                        Comment


                          Wauw prachtig! Ik was hiervoor speciaal naar Almere Haven gereden. Ik heb hem helaas nog steeds staan door de slechte omstandigheden afgelopen nacht.

                          Comment


                            Pareltje. Heb jij de RamBam al vast.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              Vind hem ook heel erg vet om te zien. Eens kijken of hij dit jaar in de collectie past, want een topper is het zeker.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Had m 2x dubbel en ook per 2 afgeschoten zeer blij dat ik m had! Wat een groots subliem stukje vuurwerk...

                                Comment

                                Working...
                                X