Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Orthen] Rambam 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Maar ik zou wel rekening houden dat die Rambam 2.0 hoogstwaarschijnlijk een 3.0 wordt als je īm nu gaat bestellen. Hij was namelijk niet meer op voorraad en opeens wordt ie dan weer toegevoegd.
    Dit zou ook met tellingen te maken kunnen hebben, maar een 3.0 zal net zo mooi al dan niet mooier worden

    Comment


      Altijd fijn die mensen die in de toekomst kunnen kijken. Hopelijk kan Evolution Fireworks hun kwaliteit behouden in 2018 dan zal de Rambam 3.0 weer een fijne aanvulling zijn op het geweldige assortiment van hun. Wat nog mooier is; hij zal voor alle wederverkopers beschikbaar zijn!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
        Altijd fijn die mensen die in de toekomst kunnen kijken. Hopelijk kan Evolution Fireworks hun kwaliteit behouden in 2018 dan zal de Rambam 3.0 weer een fijne aanvulling zijn op het geweldige assortiment van hun. Wat nog mooier is; hij zal voor alle wederverkopers beschikbaar zijn!
        Ik zeg dat je er rekening mee moet houden, ik beaam toch helemaal niks? Zou natuurlijk te maken kunnen hebben met een telling, maar kon me herinneren dat er werd gezegd dat de box volledig uitverkocht was. En als hij dan later weer op voorraad komt, heb je toch grote kans dat je een nieuwe batch krijgt. Of bedoel je dat van 'piper oo kiw' dat een mogelijk nieuwe versie mooier gaat zijn? Dan neem ik m'n woorden terug.

        Comment


          Nee had het over Piper en mensen die er van uit gaan dat een nieuwe batch altijd beter is in het algemeen.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
            Nee had het over Piper en mensen die er van uit gaan dat een nieuwe batch altijd beter is in het algemeen.
            Ik hoop persoonlijk dat ze die Purple haze achtige cake eruit halen, die past niet in het geheel. En er dan meer een blinker/Multi color box van maken. Dus grotendeels behouden zoals ie is en met een kleine aanpassing. En dan ook graag in het vaste assortiment nemen! ( wat ook gebeurd als ik het zo lees )

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
              Nee had het over Piper en mensen die er van uit gaan dat een nieuwe batch altijd beter is in het algemeen.
              Ik ben de laatste die daar vanuit gaat, ik zelf heb liever een batch waarvan ik weet hoe ze presteren, vandaar ook 'al dan niet mooier', dus het zou kunnen. Verwacht alleen bij Evo dat de kwaliteit gewoon goed is, echter zal dat de tijd uit moeten wijzen

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                Nee had het over Piper en mensen die er van uit gaan dat een nieuwe batch altijd beter is in het algemeen.
                Dat zou wel fijn zijn als dat inderdaad zo was, helaas zijn er tientallen voorbeelden te noemen waar het niet zo is. Daarom zijn de meeste hier zo batch geil ( net als ik trouwens )
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  Kwam zojuist de Guckst Du XP4454 van Xplode tegen op Youtube. De prachtige kleurencombinaties kwamen me bekend voor, want zo te zien is dit een kopie van de Rambam 2.0. Ben toch wel benieuwd hoe dit zit, wellicht dat Evolution en Xplode bij dezelfde fabriek inkopen. Hoe dan ook, de rambam 2.0 is een geweldige box en ik kijk alvast uit naar de 3.0!

                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                    Comment


                      Ik heb deze box 2 weken geleden nog voor 65 euro ergens kunnen kopen. Heb hem 1 keer eerder gehad en hij is mij toen goed bij gebleven. Ik ben ook erg benieuwd hoe de 3.0 het gaat doen tov de 2.0

                      Comment


                        Wat een topdeal voor 65,- doe je goed!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Bekijk bericht
                        Ik heb deze box 2 weken geleden nog voor 65 euro ergens kunnen kopen. Heb hem 1 keer eerder gehad en hij is mij toen goed bij gebleven. Ik ben ook erg benieuwd hoe de 3.0 het gaat doen tov de 2.0

                        Comment


                          Heb er ook 2 voor 65 pst op=op uitloop bij Vechtweelde. Was me vorig jaar prima bevallen deze box. Kon de 3.0 in mijn buurt niet echt vinden dus toen deze gelegenheid zich voor deed heb ik maar gelijk de knoop doorgehakt en er 2 besteld.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                              Comment


                                Wat een bak! 2 tegelijk afgestoken. Prachtige kleuren. Het mooie was ook nog dat ze precies tegelijk gingen!

                                Geniet ervan:

                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X