Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Particuliere bunker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ik denk dat een boete goedkoper is dan een hele bunker bij bouwen maar ik snap je idee maar een beetje ontopic
    ☞M~PYRO☞

    Comment


      #77
      Als je als rechtsvorm een stichting opricht of vereniging, ben je ook van het probleem af dat je verplicht moet verkopen. Want je mag dan zelfs geen winst maken.

      Maar het grootste voordeel van je bunker blijft toch de strafmaat. Aangezien deze aanzienlijk lager zal zijn indien je vw in een bunker zit opgeslagen.

      Comment


        #78
        Dit topic leeft ook nog steeds... begin november werd het helemaal afgebrand door paar personen, nu 6 pagina's verder nog steeds hotthaha!

        Comment


          #79
          Start een stichting met een aantal freaks, leg met z'n allen geld bij elkaar en vraag een vergunning aan.
          Dan zou je theoretish al mogen opslaan. In sommige gemeentes onder de 10 ton is het enkel een melding, verkoopvergunning is niet nodig, want er word niks ter beschikking gesteld aan de particulier.
          Wellicht is dit een optie
          www.rowyvuurwerk.nl

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
            Dit topic leeft ook nog steeds... begin november werd het helemaal afgebrand door paar personen, nu 6 pagina's verder nog steeds hotthaha!
            In het begin klonk het heel erg onmogelijk voor sommige mensen. Maar gaandeweg leert men toch blijkbaar haha.


            Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
            Start een stichting met een aantal freaks, leg met z'n allen geld bij elkaar en vraag een vergunning aan.
            Dan zou je theoretish al mogen opslaan. In sommige gemeentes onder de 10 ton is het enkel een melding, verkoopvergunning is niet nodig, want er word niks ter beschikking gesteld aan de particulier.
            Wellicht is dit een optie
            Alleen even de vraag of je uit naam van de stichting dan ook mag/moet afsteken. Want in kleine porties overdragen naar jou als particulier mag niet (want, geen verkoopvergunning). Dan wordt het onder de noemen van "maatschappelijk belang" een vuurwerkshowtje (op papier, want definieer show maar). Als je 100% legaal wil blijven, heb je dan geen afsteekvergunning nodig als bedrijf/stichting. Of mag je bedrijfsmatig consumentenvuurwerk vergunningsvrij afsteken binnen de normale afsteektijden?
            Laatst aangepast door kamikaze; 27 December 2017, 13:03.
            [B]Groetjes Kamikaze[/B]

            Comment


              #81
              Sirens, heb je al een update?
              Itt wat anderen vond ik je vraag ik niet zo heel gek.

              Ben benieuwd of het kan, maar dan zit je nog met vervoer van de importeur naar je bunker, met je buren enzovoorts.

              Comment


                #82
                Vervoeren kan iedereen zonder problemen met een adr vervoersbewijs... Dit is maar 1 a4'tje. Ik heb er altijd 1 bij me als ik met teveel kilo rij... je hoeft er alleen maar op te zetten van en waar je heen gaat (moet officieel wel een opslaggelegenheid zijn) en het aantal dozen, bruto gewicht en NEM gewicht. That's it

                Comment


                  #83
                  Vuurwerk vervoeren boven de 25 kg grens mag alleen als zijnde zakelijk transport.
                  Dus met officiële documenten.

                  Maar is bij iedereen wel bekend denk ik.

                  Gr
                  Marchel
                  Extreme Pyromaniac for life.

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                    Start een stichting met een aantal freaks, leg met z'n allen geld bij elkaar en vraag een vergunning aan.
                    Dan zou je theoretish al mogen opslaan. In sommige gemeentes onder de 10 ton is het enkel een melding, verkoopvergunning is niet nodig, want er word niks ter beschikking gesteld aan de particulier.
                    Wellicht is dit een optie
                    De Vuurwerk Opslag Vereniging (VOV)!

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                      De Vuurwerk Opslag Vereniging (VOV)!
                      Of Vuurwerk opslag Coalitie.

                      De overheid heeft niks tegen de V. o. C mentaliteit

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                        Of Vuurwerk opslag Coalitie.

                        De overheid heeft niks tegen de V. o. C mentaliteit
                        Ja, V.O.C. die is leuk! V.O.C. was ook beetje fout toch...?

                        Comment

                        Working...
                        X