Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gehele sprinklerinstallatie te koop!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gehele sprinklerinstallatie te koop!

    Hallo,

    Bij deze bied ik mijn sprinklerinstallatie aan wegens verhuizing. De installatie is recent nog gekeurd en goed bevonden. De installatie is 3 jaar oud. Geen gebruikssporen. Voor eventuele interesse, foto's of vragen kunt u me bereiken op dit nummer: 06-83795765

    Dave Brandsen

    #2
    Nou, wie wilt er een vuurwerkwinkel beginnen...
    www.rowyvuurwerk.nl

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
      Nou, wie wilt er een vuurwerkwinkel beginnen...
      Wie niet

      Comment


        #4
        Als ik deze in mijn garage instaleer zal ik dan strafvermindering krijgen wanneer ik de 31-12 een inval krijg en er 26 kg cunsumentenvuurwerk onder heb liggen ?
        Natural Born Pyro

        Comment


          #5
          Sowieso een leuke vraag.

          Kan je als consument je schuur ombouwen tot bunker als je je aan de regelgeving wilt houden?!
          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
            Sowieso een leuke vraag.

            Kan je als consument je schuur ombouwen tot bunker als je je aan de regelgeving wilt houden?!
            Met welk doel voor ogen? Meer op te mogen slaan? Ga er maar vanuit dat dit niet mag
            En ik denk dat de kosten hiervan echt niet leuk zijn. Denk ook aan jaarlijkse inspecties etc.

            Maar dat is slechts mijn eerste gevoel erbij. Ben hier ook wel benieuwd naar.
            alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

            Comment


              #7
              hahaha aparte advert, maar de keuring moet toch opnieuw gedaan worden zodra deze elders geinstalleerd moet worden.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                Sowieso een leuke vraag.

                Kan je als consument je schuur ombouwen tot bunker als je je aan de regelgeving wilt houden?!
                Als je toestemming van je gemeente krijgt wel. Maar dat gaat dan weer niet lukken.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                  hahaha aparte advert, maar de keuring moet toch opnieuw gedaan worden zodra deze elders geinstalleerd moet worden.
                  Precies...en een "erkend" installatiebedrijf heeft meestal geen trek in dergelijke klussen met tweedehands materiaal ivm de garantie e.d.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                    Als je toestemming van je gemeente krijgt wel. Maar dat gaat dan weer niet lukken.
                    Je mag toch tot 1000 kg opslaan zonder alle poeha als winkelier of is die regelgeving nog van vroeger?
                    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                    Comment

                    Working...
                    X