Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door slabbetje Bekijk bericht
    Heeft er iemand enig idee of er in duitsland nog Romeinse Kaarsen verkrijgbaar zijn ?
    Ik bedoel dan de kleine (10,20 of 30 shots per kaars) niet de hele grote.

    Ik heb diverse folders doorgenomen, maar zie ze vrijwel nergens.
    Heb ze bij de centershop zien liggen

    Comment


      Bij Kodi ook.

      Comment


        Gisteren bij de Aldi, Lidl, Edeka, Rewe, Kodi en Vuurwerk Duitsland geweest (gangelt en tudderen) overal vrij rustig, zelfs waar vorig jaar bij de Lidl een rij tot buiten stond, nu helemaal geen. Daarnaast hadden ze wel lijsten bij de Lidl maar kon je gewoon zelf uit de schappen pakken. Wat blijft deze dag toch altijd gezellig en leuk.... nu op naar de 31ste. Iedereen veel knalplezier en pas op de vingers!

        Comment


          Ff voor de zekerheid, met welke kand moet je de Tiger & Dragon en Daredevil naar je toezetten?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
            vanochtend weer eens ergens anders heen gereden , naar Rheine 35 kilometer over de grens bij Oldenzaal , de Lidl , Aldi , Posten-Borse en de Centershop allemaal in een straal van 500 meter bij elkaar , de schappen bomvol en echt geen 1 landgenoot tegen gekomen , de wagen volgepropt en gewoon weer over de snelweg naar huis en echt geen controle gezien , kortom weer geslaagd
            Reine ga ik elk jaar heen. Maar laatste jaren waren daar ook al veel Nederlanders. Heb dit jaar maar eens gekozen voor Steinfurt. Hoe laat was je in Rheine dan?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Fruttie Bekijk bericht
              Reine ga ik elk jaar heen. Maar laatste jaren waren daar ook al veel Nederlanders. Heb dit jaar maar eens gekozen voor Steinfurt. Hoe laat was je in Rheine dan?
              ik was er om een uur of tien , en anders rij ik gewoon nog een stukkie door , die vijf euro extra aan diesel intereseert me ook geen reet hahaha

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Fvuurwerk Bekijk bericht
                Ff voor de zekerheid, met welke kand moet je de Tiger & Dragon en Daredevil naar je toezetten?
                Kijk maar de waaiers
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Fvuurwerk Bekijk bericht
                  Ff voor de zekerheid, met welke kand moet je de Tiger & Dragon en Daredevil naar je toezetten?
                  Normaal gesproken staan op de Duitse cakes een afbeelding van 4 poppetjes met de tekst 'Diese zeite zum Publikum aufrichten'. Deze kant moet dus naar het publiek. Staat dit niet op de desbetreffende cake, dan kan je de cake gewoon neerzetten.

                  Comment

                  Working...
                  X