Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

    Nog een beetje vroeg, maar laat ik nou gewoon traditie geheel weer afrapen met de nieuwe producten van Weco Duitsland. In dit topic komen alle folders en of website's voor de vuurwerkwinkels en supers in Duitsland.

    Neuheiten Weco 2017/2018 http://weco.de/produkte/neuheiten/

    Alle winkels op een rij. via deze link Vuurwerk winkels en supers Duitsland
    Let op in het linker menu als je alle winkels wilt zien klik dan alle hokjes aan voor een geheel overzicht.

    Alle folders op een rij.

    Aldi Sud folder 2017/2018 bij Jopoh http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post907574
    Drogist Mueller 2017/2018 bij Jopoh http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post908615
    Sonderpreis Baumarkt bij PyroGed http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post909978
    Handelshof 2017/2018 bij Vespercycloon https://handelshof-publish.blaetterk...atalogId=32371
    Laatst aangepast door VesperCycloon; 24 November 2017, 14:22.

    #2
    Ziet er netjes uit man!Zijn er al producten van de aldi en lidl zoja eventueel ook de omlabelingen?

    Comment


      #3


      Is leuk man!

      Zitten zeker leuke producten tussen, nu afwachtend op de prijs .

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
        Alle winkels op een rij. via deze link Vuurwerk winkels en supers Duitsland
        Wat een ontzettend gaaf initiatief, de personen die Naar Duitsland gaan zullen je zeer dankbaar zijn
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Waarom zie ik alleen maar de winkels in de buurt van goch en weeze etc. Kan ik ook ergens uitvinden van nw duitsland
          Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

          Comment


            #6
            Eerste folders komen begin december, initiatief is top!

            Comment


              #7
              Dit ga ik zeker gebruiken. Top!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door dedon Bekijk bericht
                Waarom zie ik alleen maar de winkels in de buurt van goch en weeze etc. Kan ik ook ergens uitvinden van nw duitsland

                Goede vraag. Ik heb even zitten kloten maar ik kan ook niet vinden hoe je het bereik aanpast.

                Comment


                  #9
                  Jij bent er snel bij top en bedankt maar weer.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
                    Goede vraag. Ik heb even zitten kloten maar ik kan ook niet vinden hoe je het bereik aanpast.
                    Gewoon de plaats waar je heen wil en de (vermoedelijke) winkel erachter op maps. Zie je snel genoeg wat je wilt weten
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                      Gewoon de plaats waar je heen wil en de (vermoedelijke) winkel erachter op maps. Zie je snel genoeg wat je wilt weten
                      Als ik meppen in toets komen er geen winkels bij anders.
                      Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door dedon Bekijk bericht
                        Als ik meppen in toets komen er geen winkels bij anders.
                        Zijn map concentreert zich op de grens van Limburg/Gelderland. En daar de grens over. Als je hoger zit komen er geen filialen bij.


                        Misschien helpt het je wat...in elk gehucht in Dld langs de grens zijn wel winkels met vuurwerk. Onderstaand wat winkels die vuurwerk verkopen rond oud en nieuw.

                        Ik ga zelf ook naar Meppen vaak. En wijk soms nog wat uit binnen een straal van 20 km rondom.

                        Winkels zoals Kaufland,Posten borse, Hagenbau, Grenzland markt, Nou ja de Lidl's en de aldi's zitten in vrijwel elk dorp. Nou dan heb je in Meppen nog woolworth, Muller o.a

                        Als je wil weten of bovenstaande filialen in een dorp of stad gevestigd zijn. Dan toets je dat gewoon in!!

                        Meppen posten borse bijvoorbeeld. Etc etc.

                        Dan zijn er nog winkelketens die gewoon ook meer ter hoogte van grens Overijssel,Gelderland,Limburg zitten die je niet vind t.h.v Drenthe en Groningen. O.a Centreshop, maar daar kan je posten borse weer mee vergelijken.
                        Laatst aangepast door Tatanka; 10 November 2017, 20:50.

                        Comment


                          #13
                          Super gaaf gedaan. Ook dit jaar zal ik weer een kijkje in Duitsland gaan nemen. Al rijd ik zelf wat verder Duitsland in om niet in de drukte te komen tussen al onze MEDElanders

                          Comment


                            #14
                            Ik woon in het plaatsje s-Heerenberg, 2 km van Emmerich af. Ik ga al 4 jaar lang deze omgeving af om vuurwerk te kopen.
                            Het is hier altijd abnormaal druk, maar als je 1 of 2 dorpen verder rijdt ben je van alle Nederlands af (het is echt zo)!

                            Ik heb een lijst gemaakt met winkels waar ik dit jaar allemaal langs wil gaan. Mochten er meer mensen in deze regio vuurwerk gaan kopen, maak er gebruik van. Er zitten een aantal kleinere (hobby) winkels tussen die niet iedereen kent.

                            Sommige winkels komen vaker voor in de lijst. Dit heb ik gedaan omdat ik zo bij een ander filiaal terecht kan als het bij het eerste filiaal te druk is.

                            Elten:
                            Vuurwerk24
                            Penny Markt
                            Fisherking
                            Alexander Tenholter
                            Netto
                            Rewe

                            Emmerich:
                            Lidl
                            Netto
                            Kaufland
                            Trinkgut
                            Kodi
                            Woolworth
                            Rewe
                            Aldi
                            Penny
                            OBI
                            Schwertz

                            Rees:
                            Real
                            Thomas Phillips
                            Lidl
                            Aldi
                            Rewe
                            Norma

                            Kalkar:
                            Centershop
                            Dursty
                            Aldi
                            Netto
                            Lidl
                            Rewe

                            Kleve:
                            Rossmann
                            Aldi
                            Edeka
                            Norma
                            Dursty
                            Aldi
                            Lidl
                            Drunkemuhle Materborn
                            Netto
                            Penny
                            Rewe
                            Aldi
                            E Center
                            Kodi
                            Netto
                            Thomas Phillips
                            Self
                            Lidl
                            Galeria Kaufhof
                            Kodi
                            Woolworth
                            Edeka
                            Netto
                            Trinkgut
                            Aldi
                            Kaufland
                            Hagebaumarkt
                            Kaufland

                            Anholt:
                            Rewe
                            Martins Schatszkiste
                            Lidl

                            Isselburg:
                            Aldi
                            Klaas + Klock

                            Nederland:
                            Katan Vuurwerk (Ulft)
                            Formido (s-Heerenberg)

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Tatanka Bekijk bericht
                              Zijn map concentreert zich op de grens van Limburg/Gelderland. En daar de grens over. Als je hoger zit komen er geen filialen bij.


                              Misschien helpt het je wat...in elk gehucht in Dld langs de grens zijn wel winkels met vuurwerk. Onderstaand wat winkels die vuurwerk verkopen rond oud en nieuw.

                              Ik ga zelf ook naar Meppen vaak. En wijk soms nog wat uit binnen een straal van 20 km rondom.

                              Winkels zoals Kaufland,Posten borse, Hagenbau, Grenzland markt, Nou ja de Lidl's en de aldi's zitten in vrijwel elk dorp. Nou dan heb je in Meppen nog woolworth, Muller o.a

                              Als je wil weten of bovenstaande filialen in een dorp of stad gevestigd zijn. Dan toets je dat gewoon in!!

                              Meppen posten borse bijvoorbeeld. Etc etc.

                              Dan zijn er nog winkelketens die gewoon ook meer ter hoogte van grens Overijssel,Gelderland,Limburg zitten die je niet vind t.h.v Drenthe en Groningen. O.a Centreshop, maar daar kan je posten borse weer mee vergelijken.
                              Ik had gedacht dat dit via die link ook zou kunnen. Ben gelukkig wel bekend met Google Maps en de trucjes. Heb er zelf toch geen tijd voor om naar Duitsland te gaan maar kon mijn neef misschien wel even wat verder door sturen naar een bepaalde winkel.
                              Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                              Comment

                              Working...
                              X