Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op bezoek bij Evolution Fireworks videoverslag Pyro Toro

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Op bezoek bij Evolution Fireworks videoverslag Pyro Toro


    #2
    Heel erg leuk! Wat een enthousiasme zeg, echte vuurwerkliefhebbers!

    Comment


      #3
      Zeker een leuke bijdrage van Pyro Toro. Evolution Fireworks is 4 jaar geleden begonnen met het importeren van een eigen lijn en staat inmiddels hoog aangeschreven in Nederland en Duitsland omdat zij mooi vuurwerk leveren en zij zich voortdurend bezig houden met de goede en constante kwaliteit van de producten. Evolution (Marchell en Gilbert) verdienen mijns inziens alle lof hiervoor. Ga zo door.

      Comment


        #4
        Aflevering 2 door Pyro Toro

        Comment


          #5
          Pyrotoro is goed bezig. Leuk om eens te horen hoe dingen tot stand zijn gekomen, echt gaaf. Bizar trouwens die 48x Happy Thunder Q

          Maar eens even die prijsvraag doen!

          Comment


            #6
            Super! Echt leuk, jammer dat hij alweer is afgelopen!

            Comment


              #7
              Leuk en intressant intervieuw! Mooi om te horen hoe het zich ontwikkeld heeft, ontwerpen/crieeren van producten en hoe men zich onderscheidt van de rest! Benieuwd welke wonderen jullie weer gecrieërd hebben voor 2018! Intervieuwer en eigenaar bedankt voor het intervieuw! Dit jaar voor het eerst een hoop Evolution. Al enkele jaren op het oog maar niet in de buurt verkrijgbaar. Dit jaar moest het er toch echt van komen, dan maar een stukkie rijden!
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                #8
                Leuke aflevering weer, ga zo door!

                Comment


                  #9
                  Leuk!

                  Met die opmerking dat vuurwerk zonder knallen "vrouwen vuurwerk" is moet je wel oppassen

                  Comment


                    #10
                    Kijkt lekker weg. Top!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      Leuk!

                      Met die opmerking dat vuurwerk zonder knallen "vrouwen vuurwerk" is moet je wel oppassen
                      Klopt.

                      Dit moet eigenlijk even omgezet worden naar Gender neutraal vuurwerk uiteraard.
                      Destijds was dit nog geen echt issue in de media

                      gr
                      Marchel
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #12
                        Ik voelde me al bijna vrouwelijk na het bestellen van de volledige sunbeam-line

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                          Ik voelde me al bijna vrouwelijk na het bestellen van de volledige sunbeam-line
                          Gebruik die cakes gewoon om chicks te scoren. Ze komen in bosjes naar je toe als je die hele lijn achter elkaar afschiet.
                          ..

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                            Ik voelde me al bijna vrouwelijk na het bestellen van de volledige sunbeam-line
                            lol dacht ook al wtf. :`)
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #15
                              Leuke film van pyro toro, ben die Polen filmpjes wel een beetje zat van die andere YouTubers! Goed bezig pyro toro, volgend jaar van iedere importeur

                              Comment

                              Working...
                              X