Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meppeler (17) aangehouden met 40 kilo illegaal vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Je hebt de pech dat je spul uit de big 5 hebt liggen...

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
      Hier ben ik ook benieuwd naar. En niet zozeer omdat ik vind dat je er nu anders in moet staan, dat laat ik aan jou. Ik wil wel eens weten wat zo'n actie nou oplevert...
      Als ik eerlijk moet zijn helpt zo’n inval je echt niet van je vuurwerk liefheb af. Tuurlijk ga je het wel anders doen alleen ik ga niet ontkennen dat ik dit spul niet weer haal. Natuurlijk gaat dit wel op een iets andere manier gebeuren vanaf nu, maar voor dit oud en nieuw ben ik wel even genezen van het illegale spul. Al zijn er in Nederland zelf ook wel genoeg mooie cakes om er een mooie avond van te maken

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
        Je hebt de pech dat je spul uit de big 5 hebt liggen...
        Dat heb je al snel, er vallen niet geweldig veel illegale producten niet in die catergorie. Zelfs met een sier cake kom je al snel in de “big 5” terecht

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
          Hier ben ik ook benieuwd naar. En niet zozeer omdat ik vind dat je er nu anders in moet staan, dat laat ik aan jou. Ik wil wel eens weten wat zo'n actie nou oplevert...
          Zie mijn reactie hier 2 plaatsen boven

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
            Hoe zit het dan precies met die nieuwe regels?
            Lesli heeft nu een nieuwe cake: captain america (met 50mm tubes erin)
            Lesli valt dus ook onder de big5 ?
            Dat is een compound cakebox met single shots, en voor zover ik weet gelden er voor single shots weer andere regels?

            Comment

            Working...
            X