Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 71

Discussie: 3 halen 1 betalen

  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Krijg net het foldertje binnen, wel jammer dit heb juist VEEL 45ers gehaald, krijg je ze alsnog willekeurig.

    Bijlage 35742
    Dat zou inderdaad jammer zijn. Heb idd ook veel meer 45ers besteld!

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GovertNL Bekijk bericht
    Dat zou inderdaad jammer zijn. Heb idd ook veel meer 45ers besteld!
    Ze zetten het er niet voor niks neer helaas:( Hopen kan altijd, misschien willen/kunnen ze wel het 1 en ander switchen. Haal het zelf alleen de 30e in de avond pas op, dus dan zal switchen wel niks worden. En hoop toch stiekem dat ze dit niet doen, want zou betekenen dat er minder 49ers voor mij over zijn

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 oktober 2013
    Berichten
    92
    Thanks
    20
    67 waarderingen in 37 posts
    Ze zijn allemaal uitverkocht, dus ik neem aan dat we ook niks meer bij kunnen kopen tijdens te losse verkoop morgen?

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Heron blijft wel bezig zeg, laatst al een mail van de orderbevestiging van vorig jaar, terwijl ik de bevestiging van dit jaar allang en breed binnen had. Nu ruim een maand laten krijg ik 4 mailtjes met 2 verschillende afhaaldagen en tijden.

    Nog meer mensen dit gehad??

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    Ook positief nieuws. Had ook last eerst met bestellijsten, opeens verkeerde afhaaltijden.

    Maar tot mijn grote vreugd zitten er in een karton gewoon 8 soorten.

    Naam: IMG_1542.jpg
Bekeken: 673
Grootte: 244,7 KB

  6. Deze gebruiker waardeert GovertNL voor het bericht:

    3xh

  7. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Haha nice. Wel de normale afhaaltijd gegaan of de nieuwe die je toegestuurd kreeg?

    Zelf haal ik het de 30e vlak voor sluitingstijd op maar ben toch bang dat er straks iets fout is en ik naast de pot pis zegmaar;) Ook nog geen reactie op me mail.

  8. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Haha nice. Wel de normale afhaaltijd gegaan of de nieuwe die je toegestuurd kreeg?

    Zelf haal ik het de 30e vlak voor sluitingstijd op maar ben toch bang dat er straks iets fout is en ik naast de pot pis zegmaar;) Ook nog geen reactie op me mail.
    Ik had contact met ze opgenomen via de mail. Want ik had namelijk ook voordat de data op de website was aangepast al een bestelling op 30-12 gezet. Dit was toen de enige optie. De bestelling erna vandaag op op 08.00 - 08.30 gezet. Maar was natuurlijk niet van plan om twee keer naar Duitsland te rijden. Maar dit was geen probleem een paar weken geleden. Maar kreeg gister wel 6 afhaalberichten.

    Was vanmorgen denk de derde die met zijn vrienden de lijst inleverde. Uiteindelijk nog 7 potjes te weinig gekregen ook. Maar het was bij opening al chaos. Blij dat ik zo goed als vooraan stond.

  9. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    En ik was er al bang voor hoor, kon ze de laatste dagen niet bereiken via mail of telefoon. Die rare mails beloofde ook niet veel soeps. Hoorde eergister al dat ze de supermarktkillers nog gewoon los verkochten in de winkel (dus alle bestellingen weggegeven)

    Gvd in oktober al besteld, kom je daar hebben ze NIKS meer. En ik was niet de enige, voor niemand was hun bestelling er.

    Vervangen was ok, de wolf scream gekregen. Maar dit was mijn vooravond spul, moet nu dus 40 potjes missen waar ik totaal niet blij mee was, maar het was dit of me geld terug. alle andere winkels dicht dus aan geld terug had ik ook niks.

    Ervaring ZWAAR matig dus hier, ga er nog even over nadenken of ik hier volgend jaar terug kom

  10. #39
    VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2017
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    775
    Thanks
    1.682
    823 waarderingen in 347 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    En ik was er al bang voor hoor, kon ze de laatste dagen niet bereiken via mail of telefoon. Die rare mails beloofde ook niet veel soeps. Hoorde eergister al dat ze de supermarktkillers nog gewoon los verkochten in de winkel (dus alle bestellingen weggegeven)

    Gvd in oktober al besteld, kom je daar hebben ze NIKS meer. En ik was niet de enige, voor niemand was hun bestelling er.

    Vervangen was ok, de wolf scream gekregen. Maar dit was mijn vooravond spul, moet nu dus 40 potjes missen waar ik totaal niet blij mee was, maar het was dit of me geld terug. alle andere winkels dicht dus aan geld terug had ik ook niks.

    Ervaring ZWAAR matig dus hier, ga er nog even over nadenken of ik hier volgend jaar terug kom
    Ik heb persoonlijk ook slechte ervaring met Heron. Vorig jaar ruim 'n uur buiten in de kou staan wachten op een relatief kleine bestelling.. Ze hebben de zaakjes daar echt niet op orde, hoogstwaarschijnlijk zijn de door jou bestelde cakes doodleuk meegegeven aan een ander.

  11. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
    Ik heb persoonlijk ook slechte ervaring met Heron. Vorig jaar ruim 'n uur buiten in de kou staan wachten op een relatief kleine bestelling.. Ze hebben de zaakjes daar echt niet op orde, hoogstwaarschijnlijk zijn de door jou bestelde cakes doodleuk meegegeven aan een ander.
    Dat weet ik wel zeker, ze stonden op uitverkocht en me buurjongen kon ze gister nog los in de winkel kopen. Hebben hun zaakjes niet goed op orde, eigenlijk mag ik niet klagen want ze hebben me een vervanger gegeven die het dubbele kost. Maar ik heb dit puur voor de vooravond gehaald en daardoor minder vooravond spul aangeschaft. Dan is dit gewoon zuur

  12. #41
    VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2017
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    775
    Thanks
    1.682
    823 waarderingen in 347 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Dat weet ik wel zeker, ze stonden op uitverkocht en me buurjongen kon ze gister nog los in de winkel kopen. Hebben hun zaakjes niet goed op orde, eigenlijk mag ik niet klagen want ze hebben me een vervanger gegeven die het dubbele kost. Maar ik heb dit puur voor de vooravond gehaald en daardoor minder vooravond spul aangeschaft. Dan is dit gewoon zuur
    Ik begrijp je volkomen, heerlijk stookvoer die kleine potjes.. Echt balen man! Volgend jaar Heron misschien over slaan en wat klein spul bij de Aldi/Lidl kopen? Ik wens je in ieder geval een prettige jaarwisseling, die Scream bak maakt vast veel goed!

  13. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
    Ik begrijp je volkomen, heerlijk stookvoer die kleine potjes.. Echt balen man! Volgend jaar Heron misschien over slaan en wat klein spul bij de Aldi/Lidl kopen? Ik wens je in ieder geval een prettige jaarwisseling, die Scream bak maakt vast veel goed!
    Heb ik ook wel gedaan, maar anders had ik meer gehaald bij aldi/lidl. Heb een x 10 reno's 4 pijlen pakketen 3 alligator, mystic moments en nog wat kleine troep. Had daar 40 potjes bijgeteld, dus dan ga je ook niet meer halen.

    Het klote is dat ik altijd het gevoel heb dat ik te weinig heb (stressen, steeds meer kopen) en dit is nou niet echt bevorderlijk GRRR.

    Ja die scream box is een toppertje ga er zeker van genieten hoor. Kijk als ik een cake van 80 had gekocht, die was er niet en ik kreeg er 1 voor 180 was ik blij. Maar heb genoeg 12 uur spul gekocht met freakacties, was het vooravond spul wat ik mis. Maargoed, ik draaf door:P

  14. #43
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.985 waarderingen in 986 posts
    Ze zijn er weer!
    Well, that depends...

  15. Deze gebruiker waardeert fompert voor het bericht:


  16. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Ze zijn er weer!
    Hmm normaal zou ik ze gelijk bestellen maar na het fiasco van vorig jaar twijfel ik of ik het aandurf.

  17. #45
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Ze zijn er weer!
    Waar kan ik deze vandaan toveren? mag ook via PB

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •