Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 71

Discussie: 3 halen 1 betalen

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts

    3 halen 1 betalen

    De eerste supermarkt killers staan online in de webshop!

    Maar alvast een zootje besteld!

    https://www.heronfireworks.com/produ...1-betalen.html

    Ben benieuwd of er nog meer verschillende potjes online komen, net als vorig jaar!

    Naam: Schermafbeelding 2017-11-01 om 19.43.59.png
Bekeken: 1961
Grootte: 163,3 KBNaam: Schermafbeelding 2017-11-01 om 19.43.55.png
Bekeken: 1934
Grootte: 155,6 KBNaam: Schermafbeelding 2017-11-01 om 19.43.41.png
Bekeken: 1957
Grootte: 162,0 KB
    Laatst gewijzigd door GovertNL; 1 november 2017 om 19:43

  2. Deze gebruiker waardeert GovertNL voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2017
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    775
    Thanks
    1.682
    823 waarderingen in 347 posts
    Thanks voor de tip! Ik heb zojuist van Vuurwerk24/Heron vernomen dat ze verwachten binnen een week of 2 volledig up and running zijn, dus ik wacht zelf nog even met bestellen tot alles erop staat.
    Ik ben wel erg benieuwd welke van de 3 jou favoriet is, ik vond de "45er" vorig jaar heerlijke felle crackling hebben, dus daar gaat dit jaar zeker een kartonnetje van komen.

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    Ja de data van afhalen zijn ook nog niet goed doorgevoerd. Net even contact met ze gehad.
    Je kan nu alleen de data 30-12 en 31-12 kiezen. Toch heb ik al een eerste bestelling geplaatst.
    Verzet die datum straks wel even via de telefoon of e-mail.
    Geen probleem we zijn hier om elkaar te wijzen toch op mooie aanbiedingen!

    Ik hoop vooral dat er nog meer komen. Vorig jaar hadden ze 6 of 7 soorten. Maar ik kan me slecht herinneren welke nu het tofst waren. Heb in ieder geval al voor 150 euro een assortiment besteld van het huidige aanbod.

    Die 45er had ik er vorig jaar het minst van en ik herinner me inderdaad dat ik daar achteraf van baalde. En inderdaad nu ik dat filmpje bekijk was dit inderdaad 1 van de favorieten.

  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Klopt inderdaad, ik had ook al gemaild over die afhaal datum. Kreeg direct mail terug dat ze erna gingen kijken;) Wacht het ff af, zit al klaar voor me bestelling

  6. #5
    VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2017
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    775
    Thanks
    1.682
    823 waarderingen in 347 posts
    Hun kennende wordt dat allemaal prima geregeld! Ik hoop inderdaad ook dat er nog meer komen, ik had vorig jaar van alle supermarkt killers wat besteld, maar door het drama bij het afhalen hebben ze niet goed gekeken welke ze meegaven. Hierdoor had ik heeel veel 45'ers gekregen wat uiteindelijk dus alleen maar positief was.
    Het huidige aanbod is zeker niet slecht, maar ik wacht nog even tot de Double Deck & Lethal Whistle van Xplode erbij staan.

  7. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Klopt inderdaad, ik had ook al gemaild over die afhaal datum. Kreeg direct mail terug dat ze erna gingen kijken;) Wacht het ff af, zit al klaar voor me bestelling
    Kreeg inderdaad bijna eng snel een antwoord! Goede service.

    @DTCsjoerd: Ja dat was inderdaad een leuk potje. Had je dan mazzel mee. Ik plaats gewoon straks nog een bestelling als er meer bijkomen

  8. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
    Hun kennende wordt dat allemaal prima geregeld! Ik hoop inderdaad ook dat er nog meer komen, ik had vorig jaar van alle supermarkt killers wat besteld, maar door het drama bij het afhalen hebben ze niet goed gekeken welke ze meegaven. Hierdoor had ik heeel veel 45'ers gekregen wat uiteindelijk dus alleen maar positief was.
    Het huidige aanbod is zeker niet slecht, maar ik wacht nog even tot de Double Deck & Lethal Whistle van Xplode erbij staan.
    Ook dat had ik, haalde het de 31e af. Moest aardig lang wachten want hij moest alles bij elkaar zoeken. Uiteindelijk een doos willekeurige Supermarkt killers gekregen en idd ook meer 45'ers leuke dingetjes zijn dat heb er ook nog een paar van liggen.
    Laatst gewijzigd door Dionysus; 1 november 2017 om 21:31

  9. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    Mail van Heron:

    Het blijft dit jaar bij 3 verschillende supermarkt killers. Er zijn in China grote productie problemen en daarom hebben we gekozen voor minder variatie maar wel zekere levering.

    Dat is wel spijtig! Had er meer verwacht.

  10. Deze 3 gebruikers waarderen GovertNL voor het bericht:


  11. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GovertNL Bekijk bericht
    Mail van Heron:

    Het blijft dit jaar bij 3 verschillende supermarkt killers. Er zijn in China grote productie problemen en daarom hebben we gekozen voor minder variatie maar wel zekere levering.

    Dat is wel spijtig! Had er meer verwacht.
    Opzich jammer, maar ach 3 verschillende effecten is goed genoeg. Volgens mij zaten er ook wat potjes met vrijwel dezelfde effecten bij:P Als ik zo terugdenk kan ik me ook maar 3 effecten voor de geest halen en de beste ervan zit er nog bij (45'er)

    Zojuist ook maar wat besteld

  12. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    http://www.xplode-feuerwerk.de/produ...eriefeuerwerk/

    Had deze website nog gevonden met dezelfde soort potjes en ook ander leuk spul.
    Maar zie nergens waar je kunt bestellen en volgens is dit wel behoorlijk stukje over de grens.

    Klopt wel wat je zeg Dionysus maar zaten toch wel wat kleine verschillen in. Vooral als je er meer tegelijk aansteekt maken die kleine verschillen het "verschil".

    En maybe komen er achteraf toch nog wat andere exemplaren online.

    Mensen hier nog bekend met Duitse zaken die soortgelijke potjes voor leuke prijs aanbieden?

  13. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Leuk spul op die site inderdaad, maar kan niet vinden waar die zit. Denk ook dat je gelijk hebt wat betreft afstand;)

    Voor deze prijs kom je niks tegen in duitsland hoor, ik ben het iig nog niet tegen gekomen. Wel heb je bij aldi en lidl leuke potjes, maar die zul je wel kennen neem ik aan. Helios Reno (3 euro ps) Weco Alligator 4 euro per stuk

  14. #12
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.985 waarderingen in 986 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GovertNL Bekijk bericht
    Mail van Heron:

    Het blijft dit jaar bij 3 verschillende supermarkt killers. Er zijn in China grote productie problemen en daarom hebben we gekozen voor minder variatie maar wel zekere levering.

    Dat is wel spijtig! Had er meer verwacht.
    Dit zijn toch wel zorgwekkende berichten. Het is niet te hopen dat die productieproblemen, die ongetwijfeld niet alleen Heron raken, tot problemen gaan leiden voor de importeurs en winkeliers in december.
    Well, that depends...

  15. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Dit zijn toch wel zorgwekkende berichten. Het is niet te hopen dat die productieproblemen, die ongetwijfeld niet alleen Heron raken, tot problemen gaan leiden voor de importeurs en winkeliers in december.
    Ben het met je eens. Volgens mij is Heron een vrij grote speler. Met verbazing vorig jaar daar op dat terrein staan kijken wat er wordt weggesleept daar. Als hun het beschrijven als grote problemen dan moet het wel best goed mis zijn daar.

  16. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Nu je het zegt idd, ook niet het enige topic/importeur waar er over die productie problemen word gepraat.
    Ben toch benieuwd in welke maten we hier last van gaan krijgen en wat dan het meeste gevaar loopt (nieuwe producten, of???)

  17. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    De burst van deze potjes is zeker slapper dan de reno/poison en de andere weco supermarkt potjes?

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •