Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Extreme

    Artikelnummer: 3237
    Artikelnaam: Extreme
    Bruto Gewicht: 2319 gram
    Netto Kruitgewicht: 175 gram
    Aantal Schots: 50 schots
    Effectomschrijving: 50-schots powercake afgevuurd in extreme knal salvo's met zilver effecten.
    Tijdsduur: 25 seconden
    Stijghoogte: 25 meter
    Richtprijs: €32,39



    Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 22:48. Reden: foto opnieuw
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

    #2
    Ik heb deze pot gezien tijdens een demo waar ook de army collectie werd geschoten. Een knalpot die goed hard knalde, met ook een heel goed tempo. Hij is alleen nooit 500 gram, denk net iets boven de 200 misschien.
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

    Comment


      #3
      Gisteren deze weer gezien, gaat echt keihard! Echt een goede knalpot, en ook niet zo duur! Aanrader!
      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

      Comment


        #4
        Deze gisteren ook twee tegelijk afgestoken, volgendjaar komen er zeker meer! Wat een geweld komt er uit deze blokjes, zeker een aanrader al vind ik ze wel vrij prijzig voor een knalpotje.

        Comment


          #5
          best een leuke knalcake vorig jaar op de demo gezien en lekkere salvos met goede knallen
          Laatst aangepast door Ischa; 24 August 2009, 12:31.
          Even a broken clock is right twice a day.

          Comment


            #6
            hier een filmpje van de extreme

            Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 22:48.
            Even a broken clock is right twice a day.

            Comment


              #7
              Volgens mij niet veel sier extra toegevoegd hoor... Het duidelijkste verschil wat ik zie is dat er af en toe een titanium saluutje doorheen schiet ja zoals Jawe aangeeft.

              Comment


                #8
                Eerste product ooit dat ik voor het 2e jaar achter elkaar heb genomen.
                Blijft een absolute topper van een knalcake!

                Knallen deden niets onder voor die van de Spring (Aftershock) Thunder.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-rola Bekijk bericht
                  Deze gisteren ook twee tegelijk afgestoken, volgendjaar komen er zeker meer! Wat een geweld komt er uit deze blokjes, zeker een aanrader al vind ik ze wel vrij prijzig voor een knalpotje.
                  Relatief gezien valt de prijs wel mee, als die even hard knalt als de Silver Salute, die 22 euro kost en 36 schoten heeft.

                  Comment


                    #10
                    Uit ervaring kan ik melden dat dit een zeer lekkere knalcake is.
                    Aanradertje, zeker met 28,50 voor 50 schoten is dit een heerlijke salvocake.

                    Comment


                      #11
                      Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 22:48.

                      Comment


                        #12
                        Tja, ik vind dit echt een geweldige knalbak, zelf vorig jaar meerdere malen geschoten en hij ging goed hard.

                        De overweging is lastig, SS of deze, als ik al een karton Silver Salute zou hebben zou ik voor de afwisseling de Extreme pakken.

                        Comment


                          #13
                          Gisteravond gefilmd tijdens de demo van tuincentrum De Bolusberg. Leuke knalcake maar geen aanrader. Op het filmpje eerst de Extreme en dan de F-16.

                          Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 22:49.
                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment


                            #14
                            Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 22:49.
                            Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                            Comment


                              #15
                              En nog een film Hier drie stuks tegelijk, gefilmd bij Damen te Zoelen gisteren.

                              Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 22:49.
                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment

                              Working...
                              X