Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme G-Force 4000

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    . . . . . . . . . . .
    Laatst aangepast door Matii; 7 December 2018, 06:22.
    Jeder Schuss ein Genuss

    Comment


      #47
      Ziet er idd goed uit zo op t filmpje!

      Comment


        #48
        Iemand deze al in huis gehaald vandaag? Ik haal m morgen op

        Comment


          #49
          Ja heb deze vanmorgen opgehaald Je krijgt wel de palmspring 4000 btw. Maargoed, andere naam zelfde doosje

          Comment


            #50
            Gewoon 30mm 200 shots en goed gewicht?

            Comment


              #51
              Hier ook vandaag opgehaald, ook de palm spring gekregen. Ding is ontzettend zwaar en gewoon 30mm. Alleen, die van mij is al doorgelont? Toch wel compound uiteindelijk?

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door TomTwente Bekijk bericht
                Hier ook vandaag opgehaald, ook de palm spring gekregen. Ding is ontzettend zwaar en gewoon 30mm. Alleen, die van mij is al doorgelont? Toch wel compound uiteindelijk?
                Maar eens even controleren, heb eigenlijk nog niks bekeken. Zou wel ideaal zijn zeg.

                Edit: Even snel gekeken maar hier helaas niet doorgelont, ruilen? haha

                Comment


                  #53
                  Snap er niets meer van hahaha, hij is toch echt doorgelont. Heb jij ook de palm spring 4000 meegekregen?

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door TomTwente Bekijk bericht
                    Snap er niets meer van hahaha, hij is toch echt doorgelont. Heb jij ook de palm spring 4000 meegekregen?
                    Ja die heb ik ook idd.

                    Edit: Toch wel compound, alleen hoofdlont en reserve lont, maar alle andere stickertjes zitten er wel op;)

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                      Ja die heb ik ook idd.

                      Edit: Toch wel compound, alleen hoofdlont en reserve lont, maar alle andere stickertjes zitten er wel op;)
                      Viel mij ook op, alleen hoofdlont cake1 en reservelont 8 zitten erop. Rest slechts stickers. 4kg kruit mag toch helemaal niet met compound?
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        #56
                        Telt het als compound als een chinees op een professorische wijze de lonten aan elkaar heeft geplakt?

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                          4kg kruit mag toch helemaal niet met compound?
                          Stil nou haha

                          Comment


                            #58
                            Zag net dat er op wat random plekken mines zitten in een aantal van de cakes. Echt wel een verassing wat hier straks uit gaat komen. Staat ook nergens een effectomschrijving haha

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
                              Zag net dat er op wat random plekken mines zitten in een aantal van de cakes. Echt wel een verassing wat hier straks uit gaat komen. Staat ook nergens een effectomschrijving haha
                              Hoe zie je dat dan? Ik hou een beetje de palmspring (3000) in gedachte, die was er vorig jaar al en video's van. Deze alleen een paar schoten meer

                              Comment


                                #60
                                Heb het folie eraf gehaald van de tubes zegmaar. Dan zie je bij een aantal tubes dat ze minder gevuld zijn (je kan er dieper in kijken vergeleken met de rest) voor zover ik weet is dat een mine.

                                Comment

                                Working...
                                X