Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23
    VWC-Lid moesten's schermafbeelding
    Thanks
    79
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Daar staat alweer een heel ander verhaal wat in mijn ogen iets betrouwbaarder over komt.

VWC-Lid
    Thanks
    4.789
    Thanked 1.954 Times in 853 Posts
    De reacties zijn weer op niveau hier. Stiekem om lachen enz enz enz. Als dit verhaal echt klopt dat ze dacht dit een fakkel was kan ik me hier wel iets bij voorstellen. En echt heel lang een stijglading/hoogte van een lawinepijl is niet lang. Dus in combinatie van denken dat t een fakkel was de tijd van opstijgen/knal is een zeer korte tijd. Misschien een beetje drank erbij en dan ben je in een korte tijd voor je leven getekend. Dus stop aub met stomme reacties.

3. The Following 2 Users Say Thank You to densta For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Echt, die commentaren hier..."dom"?! "Lachen"?!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
    De reacties zijn weer op niveau hier. Stiekem om lachen enz enz enz
    Had misschien het stukje 'zag lawinepijl voor stadionfakkel aan' moeten citeren. Maargoed, zei er ook bij dat het een ernstige zaak is. Je denkt toch niet dat ik iemand zoiets gun he? Kom op zeg.

Net alsof jullie nooit stiekem ergens om hebben gelachen, waar je eigenlijk niet om zou mogen lachen kun je mij niet wijsmaken. We zitten hier nota bene op een vuurwerk forum, dus dat mensen het dom vinden (als 1e reactie) is niet zo gek toch.

Neemt niet weg dat dit gewoon enorm zuur is voor de vrouw in kwestie en denk dat manlief (als het vuurwerk van hem was) ook een enorm schuldgevoel hier aan over gehouden heeft.

VWC-Lid moesten's schermafbeelding
    Thanks
    79
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
    De reacties zijn weer op niveau hier. Stiekem om lachen enz enz enz. Als dit verhaal echt klopt dat ze dacht dit een fakkel was kan ik me hier wel iets bij voorstellen. En echt heel lang een stijglading/hoogte van een lawinepijl is niet lang. Dus in combinatie van denken dat t een fakkel was de tijd van opstijgen/knal is een zeer korte tijd. Misschien een beetje drank erbij en dan ben je in een korte tijd voor je leven getekend. Dus stop aub met stomme reacties.
    Sinds wanneer geloven wij de media?
    Er zal vast wel een kern van waarheid in zitten maar daar houdt het ook wel mee op.

VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Thanks
    1
    Thanked 1.099 Times in 707 Posts
    Tsja op zich een trieste zaak dit en dit gun je natuurlijk ook niemand maar t is ook zeer naïef om te denken dat t een stadionfakkel is, maar goed als je t niet weet en zo gebeuren de domste ongelukken en als t een lawine pijl is en je mist nu je hand is t behoorlijk treurig en hoe zal t met haar gehoor zijn? Komt een beste boem vanaf met behoorlijke druk... wens haar alle sterkte toe en weer t zoveelste voorbeeld hoe t niet moet!

VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Thanks
    140
    Ik kan me juist heel goed voorstellen dat iemand zo'n lawinepijl met een fakkel verwart. Op een lawinepijl staat vaak iets dergelijks als "Signalrakete". Vrouw heeft misschien "Signal" geïnterpreteerd alsof het een noodfakkel was, helemaal als er al geen stok aanzit zou dit makkelijk kunnen gebeuren.

VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Thanks
    6.897
    Thanked 4.167 Times in 2.213 Posts
    Klopt maar neem aan dat je wel snapt wat rakete betekend zelfs al ben je een leek.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

VWC-Lid Goldpyro's schermafbeelding
    Thanks
    196
    Bij vuurwerk zoals een Panzerfaust snap ik wel dat een leek het aanziet voor een fakkel. Maar bij een 'rakete' zou je bij de lancering al bedenkingen moeten hebben zou je zeggen.
    Youtube channel: DronePyro

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten