Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 25 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 364
  1. #61
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Tsjonge wat een paniek zeg, gewoon afwachten t zijn maar geruchten hoor er komt t een en ander niet binnen dat klopt, maar als je nix met zekerheid kan zeggen heeft paniek zaaien echt geen nut.Hoop voor een ieder dat dat ie z’n vw krijgt iig...

  2. #62
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Wellicht ook goed om even je bron te vermelden, want een hele boot na nieuwjaar lijkt me wel erg bijzonder. Dat kunnen meeerdere importeurs betreffen en die zullen echt wel weten hoe en wat.

    Je ziet dat enkele producten al vervangen zijn, maar het lijkt me dat ze daarvan wel weten of het binnenkomt of niet.

    Lijkt mij vrij sterk allemaal, het lijkt de spanning voor de Sint wel.. zijn pakjes en de boot komt ook altijd net op tijd aan op tv...

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Dat klinkt niet heel Chinees, alles stop leggen vanwege 2 fabrieken waar iets mis gaat.
    Het is dit jaar en vorig jaar een aantal keer gebeurd dat alle vuurwerkfabrieken in de provincie een maand dicht moesten ivm de ontploffingen, een belangrijke top en uiteraard de zomerstop die ook wat langer duurder dan normaal.

  4. #64
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Er gaan verschillende geruchten en verhalen de rondte dat er dit jaar vuurwerk erg laat of niet Nederland binnenkomt.
    Er zouden problemen zijn geweest in China, waardoor verscheping erg laat plaatsvind.
    Het vuurwerk zou zomaar te laat binnen kunnen komen voor verspreiding, of uberhaupt na 31dec. Dit zou gaan over een complete boot?

    Om verdere geruchtenstromen en vragen weg te nemen mijn vragen hierover:

    Is dit waar?
    Om hoeveel vuurwerk gaat dit?
    Om welke importeurs gaat dit?
    Mocht dit juist zijn, wat is hiervoor een oplossing in dit jaar?

    Er zijn natuurlijk allerlei scenario's waar vragen over te stellen zijn, maar voordat er meer duidelijkheid over is laat ik het even globaal.


    Voor de duidelijkheid dit nieuws is niet geverifieerd danwel uit eerste hand.
    Wie kan er meer over vertellen?
    Er komt idd veel minder vuurwerk binnen dan gepland.
    Dit is niet alleen in Nederland een probleem maar geld voor veel meer landen!

    Er zijn verschillende oorzaken waardoor dit is gekomen.

    In liuyang waar het meeste vuurwerk vandaan komt heeft men dit jaar enorme wateroverlast gehad welke weken heeft aangehouden.
    Daarbij word door de overheid elk jaar in het hitte seizoen de productie compleet stop gezet.
    Ook zijn er wederom 2 fabrieken geëxplodeerd.
    Doordat ook daar de regels strenger worden en de handhaving erop serieus is opgeschroefd hebben honderden fabrieken de deuren moeten sluiten.
    Verder zijn er nog een aantal feestdagen geweest en waren er ook twee conventies waarvoor de productie stil is gelegd.

    Welke importeurs er allemaal getroffen zijn door onder levering kan ik niet zeggen.
    Het precieze aantal containers is onbekend maar wat ik her en der heb opgevangen zijn dit overall serieuze aantallen, echter is dit van horen zeggen en kan ik niet staven dus zal geen aantallen noemen.
    Een oplossing kun je niet tevoorschijn halen want een container die niet komt,komt gewoon niet.
    Je kunt niet even bij een andere aankloppen en even wat containers overzetten want wat niet geproduceerd kan worden zal dus ook niet verscheept kunnen worden.

    gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

  5. Deze 4 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  6. #65
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Zo blij dat ik alles heel vroeg heb besteld. Heb tot nu toe helemaal geen nieuwe producten besteld. Ben echt benieuwd hoe dit zich verder gaat uitpakken.

  7. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Gelukkig heb ik veel besteld wat al op voorraad is

  8. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
    Tsjonge wat een paniek zeg, gewoon afwachten t zijn maar geruchten hoor er komt t een en ander niet binnen dat klopt, maar als je nix met zekerheid kan zeggen heeft paniek zaaien echt geen nut.Hoop voor een ieder dat dat ie z’n vw krijgt iig...
    Ik stel juist vragen om paniek te voorkomen en duidelijkheid te creëren.

  9. Deze gebruiker waardeert nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  10. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Wellicht ook goed om even je bron te vermelden, want een hele boot na nieuwjaar lijkt me wel erg bijzonder. Dat kunnen meeerdere importeurs betreffen en die zullen echt wel weten hoe en wat.

    Je ziet dat enkele producten al vervangen zijn, maar het lijkt me dat ze daarvan wel weten of het binnenkomt of niet.

    Lijkt mij vrij sterk allemaal, het lijkt de spanning voor de Sint wel.. zijn pakjes en de boot komt ook altijd net op tijd aan op tv...
    Meerdere vuurwerkwinkels hebben dit gemeld. Vandaag de rijswijkse vuurwerkhal nog in een avp uitzending.

    Ik vraag mij vooral af in hoeverre dit nadelig is voor de uiteindelijke verkoop van het vuurwerk en het uitleveren van bestellingen. Mocht de informatie juist zijn, nogmaals.

  11. #69
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Het enige dat je kunt doen is afwachten. Denk dat er eind november meer bekend is, dan moeten de laatste boten vertrokken zijn wil het optijd aankomen. Dan kan er wel worden gekeken; welke boten staan er nog? Wat gaat dus niet komen?

    Ohja, en ook de opmerking die ik wel eens voorbij zie komen: ''ik heb geen nieuwe artikelen besteld'' maakt natuurlijk niets uit, ook ''oude'' artikelen met productiejaar 2017 kunnen natuurlijk niet binnenkomen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. Deze 5 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  13. #70
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Het enige dat je kunt doen is afwachten. Denk dat er eind november meer bekend is, dan moeten de laatste boten vertrokken zijn wil het optijd aankomen. Dan kan er wel worden gekeken; welke boten staan er nog? Wat gaat dus niet komen?

    Ohja, en ook de opmerking die ik wel eens voorbij zie komen: ''ik heb geen nieuwe artikelen besteld'' maakt natuurlijk niets uit, ook ''oude'' artikelen met productiejaar 2017 kunnen natuurlijk niet binnenkomen!

    Niet helemaal met jou eens want ik was eind februari al zo goed als klaar en heb alles besteld bij almerehaven en huizen en die hebben de producten al op voorraad. Behalve de Some like iT hot 2017 versie. Verser alles 2016 of jonger.

  14. #71
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Niet helemaal met jou eens want ik was eind februari al zo goed als klaar en heb alles besteld bij almerehaven en huizen en die hebben de producten al op voorraad. Behalve de Some like iT hot 2017 versie. Verser alles 2016 of jonger.
    Ik zeg ook niet dat ik het specifiek tegen jou bedoelde. Tuurlijk kun je producten die voor dit jaar uitgebracht zijn, al bevestigd hebben gekregen omdat winkels het binnen hebben. Maar ik wilde er alleen maar duidelijk mee maken: sommige mensen denken (volgens mij, wat ik hier via het forum verneem) dat als ze ''oude'' artikelen bestellen, ze gebakken zitten. Dat is dus niet 100% zeker.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #72
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Ik zeg ook niet dat ik het specifiek tegen jou bedoelde. Tuurlijk kun je producten die voor dit jaar uitgebracht zijn, al bevestigd hebben gekregen omdat winkels het binnen hebben. Maar ik wilde er alleen maar duidelijk mee maken: sommige mensen denken (volgens mij, wat ik hier via het forum verneem) dat als ze ''oude'' artikelen bestellen, ze gebakken zitten. Dat is dus niet 100% zeker.
    Klopt helemaal wat je zegt, maar goed wat er allemaal niet of wel gaat komen zal pas eind november begin december bekent zijn. Ik hoop in iedergeval voor iedereen die nieuwe artikelen en oude artikelen met batch 2017 besteld hebben dat het allemaal meevalt. Ben ook wel benieuwd hoe de importeurs hier op reageren mocht een artikel niet komen maar wel heel vaak al besteld zijn.

  16. #73
    VWC-Lid Roald's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2015
    Berichten
    970
    Thanks
    156
    860 waarderingen in 351 posts
    Is dit überhaupt al eens eerder gebeurd?

  17. #74
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Klopt helemaal wat je zegt, maar goed wat er allemaal niet of wel gaat komen zal pas eind november begin december bekent zijn. Ik hoop in iedergeval voor iedereen die nieuwe artikelen en oude artikelen met batch 2017 besteld hebben dat het allemaal meevalt. Ben ook wel benieuwd hoe de importeurs hier op reageren mocht een artikel niet komen maar wel heel vaak al besteld zijn.
    Inderdaad. Eind november moet het bekend zijn, aangezien ik een keer ergens gelezen heb dat het +- een maand duurt voordat de boot in Nederland is. Misschien dat iemand dit kan bevestigen? Marchel bijvoorbeeld, jij moet dat vast weten
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. #75
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Inderdaad. Eind november moet het bekend zijn, aangezien ik een keer ergens gelezen heb dat het +- een maand duurt voordat de boot in Nederland is. Misschien dat iemand dit kan bevestigen? Marchel bijvoorbeeld, jij moet dat vast weten
    Ja klopt dit duurt +- 4 weken als het verder geen vertraging oploopt.

  19. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


Pagina 5 van 25 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •