Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artikelen die niet binnen komen in 2017!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    hele stomme vraag misschien maar kan zoiets niet met luchtvracht. Snap ook dat schepen volgeladen worden met honderden containers maar was maar een vraag.

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
      hele stomme vraag misschien maar kan zoiets niet met luchtvracht. Snap ook dat schepen volgeladen worden met honderden containers maar was maar een vraag.
      Het kenmerk van luchtvracht is vooral de prijs. Die is extreem hoger en dat wordt voornamelijk ingezet voor vracht met een ''houdbaarheidsdatum'', zoals bloemen. Of artikelen die snel van A naar B moeten, zoals post. Daarnaast is het volume van een schip vele malen groter. Dan word het echt onbetaalbaar.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Ja klopt dit duurt +- 4 weken als het verder geen vertraging oploopt.
        Dan moet het dus eind november bekend zijn. We wachten gewoon af, dat gespeculeer levert alleen onrust op!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
          Het kenmerk van luchtvracht is vooral de prijs. Die is extreem hoger en dat wordt voornamelijk ingezet voor vracht met een ''houdbaarheidsdatum'', zoals bloemen. Of artikelen die snel van A naar B moeten, zoals post. Daarnaast is het volume van een schip vele malen groter. Dan word het echt onbetaalbaar.
          Tja ik weet niet wat duurder is? Wel verzenden naar NL klanten op tijd of helemaal niet meer verzenden...

          Denk niet dat importeurs zitten te wachten op volle bunkers in januari als het schip december niet haalt.

          Comment


            #80
            Als ik me niet vergis mag vuurwerk niet per vliegtuig vervoerd worden
            https://www.houtse-bazar.nl

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
              Als ik me niet vergis mag vuurwerk niet per vliegtuig vervoerd worden
              Ook dat inderdaad. Maar een meer algemene beschrijving is voornamelijk houdbaarheid en prijs.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                Tja ik weet niet wat duurder is? Wel verzenden naar NL klanten op tijd of helemaal niet meer verzenden...

                Denk niet dat importeurs zitten te wachten op volle bunkers in januari als het schip december niet haalt.
                Geloof me, luchtvracht is echt veel duurder als je kijkt hoeveel vluchten je moet hebben tegenover één boot. Dan is het niet meer te betalen!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                  Tja ik weet niet wat duurder is? Wel verzenden naar NL klanten op tijd of helemaal niet meer verzenden...

                  Denk niet dat importeurs zitten te wachten op volle bunkers in januari als het schip december niet haalt.
                  Duurder of niet.Logistiek gezien is het onmogelijk om vuurwerk per vliegtuig te vervoeren.Buiten het feit om dat het niet mag.Terecht aangegeven een aantal posts hierboven,de capaciteit op een schip is vele malen groter en dus goedkoper dan per/met een vliegtuig.

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                    Als ik me niet vergis mag vuurwerk niet per vliegtuig vervoerd worden
                    Mag wel, alleen vrij prijzig, en Schiphol wilt niet dat er een vliegtuig daar land met vuurwerk,
                    je zou dan moeten uitwijken naar een legerbasis, maar of defensie daarop zit te wachten......
                    Ik was er een tijd mee bezig, alleen m'n piloten vriend is helaas overleden afgelopen jaar ;(
                    de maatschappij waar hij voor vloog wilde wel met vuurwerk vliegen.
                    www.rowyvuurwerk.nl

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                      Geloof me, luchtvracht is echt veel duurder als je kijkt hoeveel vluchten je moet hebben tegenover één boot. Dan is het niet meer te betalen!
                      Snap ik. Maar in de techwereld is er een bitcoin mining hype waarbij mining bedrijven vliegtuigen gingen afhuren zodat ze sneller GPU's binnen kregen want per boot ging het te langzaam. En vuurwerk is ook zo'n product waarbij de grootste de omzet binnen een beperkte tijdsperiode wordt binnengehaald. Schijnbaar was voor hen een vrachtvliegtuig wel een betaalbare optie.

                      Maargoed de vuurwerk vracht voor Nederland zal in volume wel een stuk groter zijn dan voor 1 bedrijf die GPU's inkoopt.

                      En het mag blijkbaar niet

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
                        Is dit überhaupt al eens eerder gebeurd?
                        Ja het is al een paar jaar aan de gang.
                        Ook eerder vanwege hittegolven, overstroming had ik nog niet gehoord.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          #87
                          Ik mag in iedergeval hopen dat importeurs open kaart spelen en duidelijk aangeven wat wel en niet altijd binnenkomt. Ik zit niet te wachten op vervangings producten.

                          Comment


                            #88
                            Per trein was ook een optie geweest indien Europa, Mongolië en/of Rusland niet moeilijk zal doen.

                            Comment


                              #89
                              Hoe zit het eigenlijk met de winkels, moet je een vervanger aannemen als een artikel niet is geleverd, of kun je ook je geld terug krijgen?

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                                Hoe zit het eigenlijk met de winkels, moet je een vervanger aannemen als een artikel niet is geleverd, of kun je ook je geld terug krijgen?
                                Normaal gesproken kan het allebei, echter is het dan al te laat om van je terug gekregen geld wat nieuws/vergelijkbaars aan te schaffen, gezien het tegen die tijd gedaan is met de freakprijzen. Zelf zou ik dan liever voor een vervangend product gaan (mits al het topspul niet uitverkocht is)

                                Comment

                                Working...
                                X