Banner GBV-WECO - Categorie1.nl
Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 15232425
Weergegeven resultaten: 361 t/m 364 van 364
  1. #361
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Ik ben toen straks gewoon netjes gebeld door mijn Vuurwerkmania dealer, ik zag dat ik 2 gemiste oproepen had, dus toen maar even teruggebeld. Ik heb afgesproken dat ik vlak voor het ophalen even contact met ze opneem om te overleggen. Later ook nog even naar Vuurwerkmania gebeld en die vertelde mij dat de kans heel groot was dat aan het einde van de ochtend (rond 11:00) alles gewoon binnen is bij de winkels. Dus ik ga er van uit dat ik mijn Red Maroon morgen gewoon kan ophalen

  2. #362
    VWC-Lid RafQue's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    3.152
    Thanks
    1.002
    1.122 waarderingen in 479 posts
    Net terug van Bredavuurwerk. Inderdaad een aantal VWM artikelen waren nog niet binnen. Luuk vertelde dat er een busje richting Duitsland was gestuurd en alles later vandaag binnen zal komen.
    Ik ga later vandaag nog ff terug om de rest van mijn bestelling op te halen.

  3. #363
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Kreeg een mailtje van de vuurwerkmania dealer in Almelo:

    Beste Klant,


    Vannacht zijn de laatste vuurwerk containers binnengekomen en werken er met man en macht aan om al het vuurwerk over te pakken in onze bunkers. Het betreft een aantal artikelen om uw bestelling compleet te kunnen maken.


    U heeft aangegeven uw bestelling vandaag 28 december af te willen halen en willen wij u daarom graag adviseren om het vuurwerk rond te middag af te halen om uw bestelling compleet in ontvangst te kunnen nemen.


    Wanneer u enkel ’s morgens uw bestelling kunt afhalen, horen wij graag een reactie per e-mail of mobiel: 0618312452


    Met vriendelijke groet,

    Team Mega Vuurwerk Almelo

  4. #364
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Dit betreft mijn order van de monster ride overigens.

Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 15232425

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •