Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rooster

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Er zit in eens crackling in maar gezien het filmpje hierboven toch maar extra bij besteld

    Comment


      #32
      Erg goed bakkie! Grote effecten en goed uitgevoerd, perfect tempo ook!

      Comment


        #33
        Gave bak voor dat geld! Goeie spreiding, dikke burst! Prima in orde deze cake!

        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #34
          Ongekend goed, mooie kleuren, harde burst, goed tempo, deze cake heeft alles in zich.
          En dan die prijs, in de voorverkoop 20 euro, echt bijzonder goedkoop voor een cake met deze kwaliteit.
          Op zeker de beste van dit jaar, prijs-/kwaliteit is ontzettend goed.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
            Gave bak voor dat geld! Goeie spreiding, dikke burst! Prima in orde deze cake!

            had hem ook man man was een mooie cake prijs kwaliteit verhouding was uitstekend

            Comment


              #36
              had hem dit jaar op de demo van makkelie gezien en eerste wat ik toen dacht is van deze moet ik echt hebben al zat ik aardig op me budget, afgelopen nacht deze geschoten wat een gigantische boeketten kwamen hier vanaf zeg een had zeker ook een goede burst, volgend jaar wil ik hem zeker ook weer hebben, hoop dan wel dat meerdere CR deze dan gaan opnemen, want tot nu toe had enkel 3 CR dealers hem opgenomen in de collectie.

              Comment


                #37
                Had er 2 van en nog met gratis vw erbij. Top product dit. Lekkere salvo's ook. Komt er zeker weer bij dit jaar.
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  #38
                  Ontzettend goeie bak. Mooie kleuren combi's waarvan je sommige weinig ziet en met de salvo's erbij is hij compleet. Aanrader !

                  Comment


                    #39
                    Wat een fijne cake voor een zeer fijne prijs. Staat voor dit jaar weer op de lijst.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #40
                      Staat hier ook weer op me lijstje..hoop alleen dat deze in het standaard assortiment opgenomen gaat word.

                      Comment


                        #41
                        Had er een aardig hoge verwachting van, maar hij overtrof mijn verwachting zelfs!
                        Gelukkig heb ik er zelfs nog 1 over

                        Aanrader! Veel (en goed) voor relatief weinig geld.

                        Comment


                          #42
                          Ik heb de Rooster in actie gezien op de demo van Makkelie. Daar was dit echt één van de toppers van de demo. Voor de demo kende ik dit product nog niet, maar na de demo wist ik één ding zeker. Ik moest hem hebben, want alles klopt aan deze cake. De burst is echt maximaal en de spreiding is ook erg goed. De diversiteit aan verschillende kleuren bevalt me erg goed, evenals het tempo, dat mooi opbouwt naar salvo's. De voorverkoopprijs was uiterst scherp en daarom maakt dit een artikel dat je er gewoon bij moet hebben. Wel hoop ik dat de Rooster dit jaar landelijk verkrijgbaar is bij de China Red dealers. Ik zou ook het idee eens overwegen om naar het idee van de Rooster een cakebox te ontwikkelen van 4x36 schots cakes.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                            Ik heb de Rooster in actie gezien op de demo van Makkelie. Daar was dit echt één van de toppers van de demo. Voor de demo kende ik dit product nog niet, maar na de demo wist ik één ding zeker. Ik moest hem hebben, want alles klopt aan deze cake. De burst is echt maximaal en de spreiding is ook erg goed. De diversiteit aan verschillende kleuren bevalt me erg goed, evenals het tempo, dat mooi opbouwt naar salvo's. De voorverkoopprijs was uiterst scherp en daarom maakt dit een artikel dat je er gewoon bij moet hebben. Wel hoop ik dat de Rooster dit jaar landelijk verkrijgbaar is bij de China Red dealers. Ik zou ook het idee eens overwegen om naar het idee van de Rooster een cakebox te ontwikkelen van 4x36 schots cakes.
                            We zitten momenteel in China.... dit gaat zeker gebeuren, de Rooster gaat blijven en wordt nog aangevuld. Met een prachtige aanvulling in deze lijn.. hij gaat de DOG heten. en zal bij bijna alle China Red dealers verkrijgbaar zijn.

                            Comment


                              #44
                              Een van de betere cakes afgelopen O & N

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Grand Pyro Bekijk bericht
                                Een van de betere cakes afgelopen O & N
                                Vertel .....
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X