Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Vuurwerkwinkel Enschede 20 december 2017 [AFGELAST]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Iemand enig idee of de schietlijst al bekende is ?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      En begint de demo wel om 21:00? Op facebook bij fireworks4all staat dat deze om 19:00 begint, op de website van vuurwerkwinkel enschede staat dan weer niks over de demo?

      Comment


        #18
        Hallo medefreaks ik heb net contact gehad met de eigenaaar van de winkel. Hij geeft aan dat er geen show is ivm de late levering van het vuurwerk. De demo gaat dus niet door . Kan de crew dit topic even veranderen.

        Comment


          #19
          Krijg net ook bericht dat deze demo niet doorgaat.....zonde!

          Comment


            #20
            Heel erg jammer. Gaat spannend worden voor de winkeliers of al het vuurwerk nog wel op tijd binnenkomt voor de 28e!!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door mikeyy Bekijk bericht
              Hallo medefreaks ik heb net contact gehad met de eigenaaar van de winkel. Hij geeft aan dat er geen show is ivm de late levering van het vuurwerk. De demo gaat dus niet door . Kan de crew dit topic even veranderen.
              Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
              Krijg net ook bericht dat deze demo niet doorgaat.....zonde!
              Op het moment dat een van jullie vanochtend telefonisch contact had, stond ik in de winkel om informatie over de demo te vragen.

              Mij werd verteld dat er wél een vergunning aangevraagd is, maar vanwege de verwachte late levering nooit een demonstratieshow aangekondigd is geweest. Niet in folders, niet op de website, niet via sociale media, nergens.

              De winkelier was dan ook vol verbazing dat deze show op VWC aangekondigd werd.

              Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
              Start van de show is om 21:00u ipv 19:00 volgens hun flyer.
              Nu vraag ik mij dus af waar dan die flyer vandaan kwam...?

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht

                Nu vraag ik mij dus af waar dan die flyer vandaan kwam...?

                Zie post 9. Hier geeft hij al aan dat hij met een andere show in de war was
                https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door gwgwgw Bekijk bericht
                  Zie post 9. Hier geeft hij al aan dat hij met een andere show in de war was
                  Klopt, inderdaad. Mijn fout.

                  Comment


                    #24
                    Balen dat het dus niet door gaat, was van plan om hier even te gaan kijken.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      fireworks4all had het evenement zelf gemaakt op social media. Maar ze hebben het nu zelf ook geannuleerd zie ik dus.

                      Comment


                        #26
                        Wel slecht eigenlijk dat een demo niet doorgaat omdat producten te laat binnenkomen. Op andere demo’s zie je toch ook meer oude dan nieuwe producten. Ik hoop echt van harte dat de meeste nieuwe artikel op tijd binnenkomen. Niet voor mij maar wel voor mijn mede pyros. Stel je voor geen red maroon geen jackhammer.

                        Comment

                        Working...
                        X