Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Angel Dust

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Angel Dust

    Artikelnummer: KY3724
    Artikelnaam: Angel Dust
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 490
    Aantal Schoten: 70
    Effectomschrijving: Een geweldige 70 shots cake. Deze komt uit de PULSE collectie en staat dus garant voor grote effecten, harde klappen en veel spektakel!!!
    Tube diameter: 20 mm.
    Tijdsduur: 50 sec.
    Stijghoogte: ...
    Kooi: Ja
    Kartoneenheid: 8/1
    Adviesprijs: 59,95
    Voorverkoopprijs: 39,95

    Attached Files
    Laatst aangepast door Scav; 26 November 2023, 16:34.

    #2

    Comment


      #3
      Ziet er niet slecht uit. Alleen dat label past toch niet bij china red. Ik verwacht een draakje! ��
      365 days a year pyromaniac

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
        Ziet er niet slecht uit. Alleen dat label past toch niet bij china red. Ik verwacht een draakje! ��
        Volgens mij hebben de nieuwe artikelen een nieuwe logo gekregen, weet niet of de oude artikelen ook allemaal een nieuwe label krijgen, betreft de box die ziet er wel goed uit !!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
          Ziet er niet slecht uit. Alleen dat label past toch niet bij china red. Ik verwacht een draakje! ��
          Volgens mij hebben de nieuwe artikelen een nieuwe logo gekregen, weet niet of de oude artikelen ook allemaal een nieuwe label krijgen, betreft de box die ziet er wel goed uit !!

          Comment


            #6
            Vind de logo lijken op die van evolution fireworks. Zonder naam en blauwe rand eromheen.

            Comment


              #7
              China Red lijkt het ultieme kruit te hebben gevonden!
              Wat een mooie, grote effecten met slechts 7 gram per schot.
              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                China Red lijkt het ultieme kruit te hebben gevonden!
                Wat een mooie, grote effecten met slechts 7 gram per schot.
                Ik wacht eerst nog wel een demotje af. Zou me nix verbazen als de prestaties daar minder zijn.
                365 days a year pyromaniac

                Comment


                  #9


                  Angel Dust Productie 2017

                  Deze film is door China Red gestuurd. Dit betreft productie zoals wij hem te zien krijgen in de straat.
                  Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                  Comment


                    #10
                    Komt overeen met de China film zo te zien. Niet gek voor 20mm.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht


                      Angel Dust Productie 2017

                      Deze film is door China Red gestuurd. Dit betreft productie zoals wij hem te zien krijgen in de straat.
                      Helaas met de telefoon geschoten.
                      Dit zijn productie cake`s die men zelf uit de voorraad pakt, ook ivm controle van labels.
                      Enkele leden van de China Red groep controleren de productie zelf dus geen agent.
                      Als het ware een final check alvorens alles de container in gaat onderweg naar Nederland.
                      Onderdeel is het testen van enkele cakes, bij twijfel worden er meer cake`s getest.
                      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                      Comment


                        #12
                        Bijna nog beter dan de sample, soms snap je het niet hoe ze het doen want ik ken ook producten met 3 keer meer kruit per schot die er minder uitzien.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht


                          Angel Dust Productie 2017

                          Deze film is door China Red gestuurd. Dit betreft productie zoals wij hem te zien krijgen in de straat.
                          Mooie bak ook, zeker op mijn wishlist.

                          Voor volgend jaar : deze bak met oranje en blauw, dat zien we in NL namelijk nergens ( net als de Caribean palmtree 150 schots VT )

                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #14
                            Voorverkoopprojs van €. 39,95 in de startpost geplaatst.
                            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                            Comment


                              #15
                              Leuk ding! Kleine effecten en geen harde knallen maar een mooie afwisseling van effecten en een leuk tempo.

                              Comment

                              Working...
                              X