Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Magic in the Air [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Het enigste wat ik bijzonder jammer vind is dat er best lange pauze's in de compound boxen zitten,je hebt telkens het idee dat het over is en dan gaat het verder met een nieuwe cake,het sluit niet "naadloos" aan.

    Comment


      #47
      Jammer ik zie deze niet meer bij mijn verkooppunt op de site staan.. Is deze uitverkocht?

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
        Jammer ik zie deze niet meer bij mijn verkooppunt op de site staan.. Is deze uitverkocht?
        geen idee, zie hem nog wel bij een winkel in Vijfhuizen staan
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #49
          Hele dikke bak. Deze verdiend echt wat meer aandacht. Hele harde burst (de hierboven genoemde 119 dB zou heeel goed kunnen).
          Enige puntje van kritiek is het compound gedeelte. De pauzes waren net te lang en bij de finale cake dachten we al dat hij klaar was totdat het tegendeel bleek :P

          Comment


            #50
            straatfilmpje... en met brandweerwagen ernaast
            http://www.campievuurwerk.nl

            Comment


              #51
              Een hele fijne bak in de straat met een prima tijdsduur, voor die 100 euro een klassebakkie.
              Heb er zelf erg van genoten en de finale is erg goed!
              Hou zoiezo wel van rappe tempobakken en dan is deze toch wel een aanrader.
              Minder wind zou deze bak goed doen uiteraard.
              Film volgt nog.
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                #52
                Prima bak dit inderdaad, compact dingetje, maar schiet als een grote hehe.
                Absoluut een aanrader en ik denk dat ik hem volgend jaar weer mee neem.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #53
                  Zo dan deze is mij vorig jaar helemaal ontgaan. Wat een goeie bak voor het geld. Mooi opbouwend tempo en een heerlijke finale. Deze gaat ook de lijst op.

                  Comment


                    #54
                    omg deze vuurwerk cake compound is kicken, lijkt net alsof dit illegaal is, zo doffe geluiden klinkt het en hard ook nog eens. zal heel erg na te denken welke ik zou pakken, want het leek me wel vet om een keer voor het eerst een compound te gaan kopen, maar een budget voor 100 euro is niet veel als je ook andere dingen bij wilt kopen. het is meten en passen maar ook dit komt goed ! ik heb een China red dealer bij mij in de buurt dus dat is mooi.
                    Laatst aangepast door ylke; 8 October 2018, 05:44. Reden: Reactie aangepast ivm reclame
                    "I see my best dreams in fireworks"

                    Comment


                      #55
                      Ik vind hem vet! toch maar even mee pakken!
                      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                      Comment


                        #56
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #57
                          Jammer dat deze op dit filmpje per twee worden geschoten. Desondanks vind ik hem top en heb hem dan ook in de straat staan dit jaar.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #58
                            Deze had ik ook in de straat. Zal binnenkort proberen een straatfilmpje te uploaden. Een goede bak met afwisselende effecten. Zou leuk zijn als China Red de laatste cake ook als losse cake ging verkopen.
                            "I came in like a crackling ball."

                            Comment


                              #59
                              Hier nog een film van deze bak, had hem dit jaar toch weer gekocht en hij staat ook weer op het wensenlijstje voor komend jaar.
                              Mooie effecten, mooie kleuren, lekker tempo en in een goede afwisseling. Duurt nog vrij langs zelfs, voor het geld echt een prima box, iedereen vond hem goed ook. Enige wat toch iets sneller mag is de overgang tussen de cakes, met het opbouwende tempo doet dat net even wat afbreuk.

                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #60
                                Ik ga de lokale China Red dealer toch eens wat beter in de gaten houden, denk ik. Dit is ook al weer zo een fraaie box. Mooie afwisseling, toffe kleuren en een prima tempo. Gaat op de lijst.
                                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                                Comment

                                Working...
                                X