Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Imagination [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Imagination [Compound]

    Artikelnummer: KY6707
    Artikelnaam: Imagination
    Bruto Gewicht: ... gram
    Netto kruitgewicht: 1831 gram
    Aantal schoten: 260 schoten
    Effectomschrijving: Ook deze uit de geweldige PULSE collectie, dus spektakel gegarandeerd! Een up-tempo compoundbox. Veel wisselende effecten een geweldige finale met grote kometen en crackling tails. Deze mag niet ontbreken op oudejaarsavond!
    Tube diameter: 20
    Tijdsduur: 125 sec.
    Kooi: Ja
    Kartoneenheid: 2/1
    Adviesprijs: € 159,00
    Internet verkoopprijs: € 129,00



    Laatst aangepast door Scav; 26 November 2023, 16:47.

    #2
    Foto van de box
    31/12 Knalle als een malle!

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Het kleine broertje van de Intoxicated?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
          Het kleine broertje van de Intoxicated?
          Daar kan je weleens gelijk in hebben...
          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

          Comment


            #6
            hierbij de nieuwe film:

            naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
              hierbij de nieuwe film:

              Goh dit filmpje heeft exact hetzelfde juichbandje als de carnaval er onder gemonteerd.

              Mooi product verder. Duurt lekker lang en heeft wat mij betreft voldoende afwisseling.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                Goh dit filmpje heeft exact hetzelfde juichbandje als de carnaval er onder gemonteerd.

                Mooi product verder. Duurt lekker lang en heeft wat mij betreft voldoende afwisseling.
                Misschien is dat wel een nieuwe geluids effect naast een fluit. Cakes die juichen!

                Comment


                  #9
                  Gezien vanavond. De eerste cake gaf niet meer dan plopjes. Daarna kwam die steeds beter op gang. Een redelijke box, maar niet echt onderscheidend.

                  Comment


                    #10
                    Voor het geld is er veel indrukwekkenders te koop! Maar lelijk vond ik hem niet. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hier wel voor kiezen vanwege de prima tijdsduur.

                    Jammer wel dat de waaier zijwaarst stond of dat deze er niet in zit?

                    Comment


                      #11
                      Die tails op het einde is ook wel mooi, verder lijk je er wel heel ver vanaf te staan?
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                        Die tails op het einde is ook wel mooi, verder lijk je er wel heel ver vanaf te staan?
                        Zo’n 60 meter

                        Comment


                          #13
                          Het was een flink eind wat we stonden ja, maar dat is altijd bij Ano vuurwerk. Toch vond ik dit een van de betere cakeboxen hoor. Dat einde is echt heel mooi, heel fel ook.

                          Ik heb nog bij de mensen van Ano vuurwerk gevraagd of dit al de echte producten zijn. Deze box komt echt uit de productie, want er blijken geen sampls gemaakt te zijn voor China red, mooi!

                          Er waren boxen die er zeker bovenuit schoten, hoorde ook een paar jongens helemaal kicken op alles wat met Evolution te linken was, maar dat waren dus wel sampls en die worden echt niet zo hoor.

                          Maar goed, ik vond dit een mooie cakebox!

                          Comment


                            #14
                            Een cakebox die gedurende steeds beter werd. Met de effecten is niks mis.

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              #15
                              Bij Souman hadden ze hem wel goed gezet! En dan is de laatste cake eigenlijk best prima. Het is niet de meest indrukwekkende box maar hij duurt lang en heeft een bonte hoeveelheid aan effecten. De waaiercake maakt de show mooi af. Ik vind het dus een leuk ding.

                              Let niet op de box op rechts, dat is de Predator van Vulcan.

                              Comment

                              Working...
                              X