Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste Sier single shot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Beste Sier single shot

    Op dit moment bestaat er een topic waar het over de kleine single shots gaat (thunderkings), ik ben echter opzoek naar de beste sier single shots. Hiermee bedoel ik o.a. de helaas niet meer verkrijgbare Sky Hunter en Red Dawn mee, maar ook de Junk van vuurwerkmania en snapshot van Rubro mee.

    Zoals gezegd, de Sky Hunter en Red Dawn zijn niet meer verkrijgbaar, dus deze hoeven wat mij betreft ook niet meer aan gekaart te worden.

    Op dit moment valt mijn oog heel erg op The Junk van VM. Er wordt door VM beloofd dat er een "3.0" versie uit is, die wel het beoogde effect heeft, zoals in vele sample video's voorbij zijn gekomen.

    Wat is er nou nog meer op de markt wat hiermee te vergelijken is of zelfs beter is, volgens jullie ervaring?

    #2
    The Junk heb ik vorig jaar gehad ondanks het niet beloofde effect was het wel een geweldige single shot (dit jaar 6 stuks besteld, gewoon omdat het kan haha) :-)

    Degene die mij ook erg aanspreken zijn de Ultimate Shots (3 middelgrote mortieren) zitten al meerdere jaren in de collectie.

    Comment


      #3
      Kung fu is niet slecht, maar wel aan de prijs
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        #4
        Ultimate shot kan ik bij geen enkele dealer in de buurt van Zutphen vinden. Ik zie ze ook niet in het assortiment op de site van vuurwerktoppers. Waar zijn deze te krijgen?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door htevents Bekijk bericht
          Ultimate shot kan ik bij geen enkele dealer in de buurt van Zutphen vinden. Ik zie ze ook niet in het assortiment op de site van vuurwerktoppers. Waar zijn deze te krijgen?
          zover ik weet zijn ze uit het assortiment , dus zal alleen nog rest partij zijn

          Comment


            #6
            Kung Fu ziet er mooi uit, maar inderdaad, de effecten wegen niet op tegen de prijs. Verkoop zijn ze €17.50. Zal nog wel iets korting vanaf gaan, maar voor €5,00 per stuk heb je The Junk en daar gaat ook nog wat korting overheen. Nog meer suggesties?

            Comment


              #7
              Aah vandaar. Weer een mooie single shot weg van de markt. Ik snap dat de "gewone" consument hier niet veel mee doet, maar een freak kan hier hele mooie dingen mee doen, helemaal als er electrisch wordt geschoten, wat ik dus van plan ben.

              Comment


                #8
                je heb ook nog de decibull van vuurwerk totaal , zelf gehad waren net zo goed als ultimate shots

                en dit jaar nieuw van zena ook 1" single shots 20 stuks , 5 verschillende effecten maar dat is een vraag hoe goed ze zijn

                Comment


                  #9
                  Hoi ik heb afgelope jaar deze gehad.
                  Weet alleen even niet wat ik er voor betaald had.
                  Knaap!

                  Comment


                    #10
                    Big shots van Katan, heb ze 2015/2016 gezien toen waren ze heerlijk. vorig jaar een jaartje uit de running geweest, maar ze komen dit jaar weer terug onder cat. 3

                    Comment


                      #11
                      Big Shots van Katan waren altijd al cat.3

                      Comment


                        #12
                        Beste single shots vind ik de broekhoff Skyhunter.
                        Groot vol mooi en helemaal mijn smaak.

                        Hier wat filmpjes van youtube geplukt.


                        Laatst aangepast door Scav; 23 October 2017, 21:33.

                        Comment


                          #13
                          Vond de Kung Fu (Pangu) geweldig :-)

                          Comment


                            #14
                            Wat jij zoekt, zijn de singleshots van DFP, Dutch Fireworks Professional in Tiel. Deze winkel heeft in 2013 een eigen lijn uitgebracht van single shots, voornamelijk met tail en mine effecten. Uitsluitend verkrijgbaar in Tiel. Ik hoor er de laatste jaren erg weinig van, en de eigen site singleshot.nl is (nog?) gesloten. Ik weet dus niet of deze lijn nog verkrijgbaar is, komend jaar. Tip: neem even contact op met DFP te Tiel.

                            De producten hebben zelfs allemaal een eigen topic hier op VWC:

                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              #15
                              Dank allen voor de reacties. Skyhunter is niet meer verkrijgbaar dus is geen optie. Kung Fu vindt ik te duur in verhouding met The Junk (goedkoper en mooier). Big Shots zijn een hele goede optie, dank daarvoor.
                              De Double Dutch zijn Single Shots met alleen een mine of komeet en dat is momenteel niet interessant voor mij. Ook de Single Three is al niet meer te krijgen volgens mij, jammer want dat leek me ook wel wat.
                              Mocht je nog meer weten, wat wel nog te koop is, hoor ik het graag.
                              Laatst aangepast door htevents; 23 October 2017, 16:49.

                              Comment

                              Working...
                              X